ŞUBAT 2014 TRANS GEÇİŞ

Ve Ankara'ya son gidişim... 27 02 2014 perşembe

Akşam 19 suları AŞTİDEYDİM. Arkadaşım sağ olsun beni otogardan aldı. o gece de kuru bir ayaz şehre hakimdi.Ankaranın diğer ucunda yaşıyordu. evi çok sevdim. temiz sıcak tam iki kişilik yaşam mekanı... evin yeri de güzel caddeye karşısında marketler parklar lokantalar...
tabii anlattığım çevresel tabloyu birkaç gün sonra gördüm...
gece yatmadan yemek yedirdi dostum.  sabah erken ultrasonum vardı. yattım...

28 02 2014 cuma

08.00 durakta beklerken sabah ayazında su içmem gerektiği aklıma geldi. o saatte bir çerezci açıktı
2 ufak su aldım birini yolda içtim. diğerini de yudum yudum radyoloji bekleme salonunda içtim.
yol güzergahında atom enerji kurumu bakanlıklar birkaç AVM. Otobüs kızılay yönünden geldiğinden aç karnına 10 dk yokuş yürüdüm. Her şey hep bu Ahmet için...
09.00 otobüsle hacettepe radyoloji bölümü...
11 de randevum vardı dedim. önceliği olan hastalar var. çağıracağız sizi yarım saat geceikme olabilir dedi sekreter... 12 ye doğru kimlik ismimle çağrıldım tabii ki Ahmet sadece psikiyatri dosyamda yazıyor. dr isim ve benim çelişkime şaşırmadı hastanede cinsel geçiş yapıldığından.
fena kasık ağrısıyla 10 dk lık muayeneye dayandım. malum mesane dolu...
dr. " senin yumurtalıklar 12 yaşında bir ergenin yumurtalıkları kadar... yani şu an olması gerekenin yarısı kadar. bunu biliyor muydun? ayrıca sol overde kistler var... " dedi
"daha önce de ultrasona girdim fakat söyleyen olmadı " dedim şaşkınlıkla...

sonuçları hocalar değerlendiriyor kurula çıkacağı için muayeneler...

ordan arkadaşın evine dolmuşla gittim. öğleden sonra yattım uyudum tabii yorulmuşum...
cumartesi günü  kızılayı  ve pazar günü de  Anıtkabir'i gezdik...
02 03 2014 pazar 
38 yaşında nasipmiş Anıtkabiri görmek... mozale başında gözyaşlarımı tutamadım.
bebekler bastonlu yaşlılar tekerlekli sandalyelerinde Ata sever dostlar...
kurtuluş savaşı müzesini gezdik. hediyelik eşya dükkanından da anahtarlık aldık kendimize hatıra...

Ben Anıtkabiri şehrin çok uzağında bir yer sanmıştım.  şehrin ortasında kalmış zamanla demek ki...

DEVAMI VAR...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları