hormon - sgk - saçlar


hormon
yeni kutu yeni şişe - eskiden ampul şeklindeymiş, sustanon gibi. 250 x 4= 1000 mg
fiyatı 260 - 300 lira arası. 3 ayda bir yani 84 günde bir periyodu.
ben ilk reçetemden beri 250 mg - 1 ml sustanon kullanıyorum. hacettepedeki doktor biz nebido yazmıyoruz bu daha faydalı demişti. öyle kaldı sustanon bende. sustanon 11. 70 lira. genelde 21 günde bir periyodu
Sustanon'a oranla nebidonun vücuda daha çok zararı var.
sustanonun yan etkileri nebidoya göre daha fazla ama nebidonunki kadar daha ağır değil. Kendi edindiğim bilgiler ve de çalıştığım iş yerinin sorumlu hemşiresinden öğrendiğim kadarıyla nebido karaciğer büyümesi yapıyor. Sağlıklı bir kişi açısından düşünmeyecek olursak psikiyatri ilacı kullananlar birisi içinde sustanona oranla yine zararlı olarak biliniyor. Sustanonun yan etkileri kaşıntı, akne vs. bu iki etkinin sebebi karaciğerin yağlanmasından kaynaklıdır. Yani her iki ilaçta karaciğeri etkiliyor ama beslenmeye dikkat edersek yağlanmayı azaltabiliriz. Ayrıca nebido karın içinde kanamaya sebep olabiliyor
Ciddi hastalıklar(tümör) haricinde şeker(gizli şeker), kanda sulanma, psikiyatrik rahatsızlığı olanların nebidoyu tercih etmemesi daha sağlıklı olur.
Nebido karaciğer büyümesi yapıyor. Sustanon da böyle bir durum yok
Farklı gramda olup da aynı olan ilaçlarda vardır. Eş değer dememin sebebi de budur
Nebido içeriğinde testosteron undekanoata vardır yani tek ana maddesi budur.
Eğer amaç testosteronsa sustanon da nebidoya eş değerdir.
Saçlar için:
Orjinalı olmak şartıyla argan yağı ve şampuanını tavsiye ederim bir de elde yapılmış doğal zeytinyağı sabunu günlük bir avuçta siyah kuru üzüm yemeni öneririm kardeşim inşallah faydasını görürsün
yıllar sonra şampuanımı değiştirdim ben de. bebek şampuanı ve konazol - medikal şampuan -  ikilisine ara verip onarıcı bakım şampuanı elidor kullanıyorum bir haftadır. her sabah saçımı yıkıyorum, saç derisi kuruyor tabii. biraz kepek oluştu saçımda. her gün yıkamaya uygun bakım şampuanı var mı dostlarım?

Penis Türkiye SGK KAPSAMINDA
Serdar nasır hacettepede yapmış 2 ay önce ameliyat 40 bin almış çocuğun birinden.
 Çukurova Balcalı ve Zonguldak Karaelmas
 Birde Kocaeli Üniversitesi hastanesi de var sanırım.
Kocaeli'dekini ssk karşılamıyor Bilginize
Doktor 5 milyar ücret talep ediyor üni Hastanesi olduğu için yarısını hastaneye yarısını da şirkete ödüyorsun ayrıca Hüsamettin hoca sadece penis ameliyatı için 30 milyar istiyormuş bilginize

Hüsamettin hoca penis için 30 bin istemiş ben ise 5 bin ödedim ben şirketle hastane bir sandım fakat hesap numarası verdi 4 bin hesaba yatırdım yani o 4 bini direkt cebine koydu yalandan şirket diyor işte bende ameliyatım yarım kalmasın diye yatırmak zorunda kaldım
Kocaeli üniversitesi -- üroloji melih çulha protez için 20 bin istedi sonra baktı ki kimliğim mavi  
ssk ya penisi koptu diyerek gösterilir 10 bin e yaparız protez ameliyatını dedi ama şimdi  aşamaya geldiğimde hocaya soracağım kimliğim mavi protezi ssk karşılıyor bu neyin parası diye


Yaş 23 – ameliyat Mayıs 2016
ameliyat iki bacaktan doku alınarak 4 saatte gerçekleşmiş. Sonraki operasyonlardaysa idrar yolu penis başı sünnet ve işlevi için protez işlemleri yapılıyor.testis vajina dudaklarına şekil veriliyor. Ama içine implant istersen yuvarlak. o da parayla idrar yolu taşıma sonraki operasyonlarda yapılıyor. Hatta çoğu kişinin yaptırmadığı bi operasyon.Genelde aynı yerden işemeye devam edenler var sağlıkları için. Çünkü penisin düşmesine etken oluyor
Medioplasti
19 08 2015

Arkadaşlar hayal kırıklığına uğratmak istemem fakat ben Tayland’da ameliyat olan, 3 kişinin metoidioplasty (klitoristen yapılıp vücuttan hiçbir parça alınmadan, testis ve üretranın taşınmış şekli) ameliyatının sonucunu gördüm. Klitoristen hiçbir farkı yoktu. İki kişininki benimkinden ufaktı bir diğerininki benimkiyle aynıydı üstelik sertleşmiş hallerinden bahsediyorum. Sertleşmiş hali penis gibi erekte olmakla aynı değil. Penisin erekte olması daha farklı bir durum. Cinsel birliktelik için eğer vajinal ilişki olacaksa, vajen bölgesine(deliğe) giriş çıkış yaparak, sadece kendiniz tatmin olursunuz sürtünmeden dolayı hissedeceğiniz histen ötürü. Karşıdaki eğer klitoral orgazm değil de vajinal orgazm olan biriyse bunu kendisine sadece metoidioplasty ameliyatı veya klitorisle yaşatmanız pek mümkün değil çünkü klitoris vajen duvarına temas etmiyor ve yeteri kadar penis sertliğinde değil ve vajinanın saracağı kalınlıkta da olmuyor.
Misal örnek vereyim, parmak ile giriş yapıldığında dahi tatmin edilebiliyor çünkü yeteri kadar sert ve o duvar bölgesine dokunabiliyorsunuz G noktasına temas ettirebiliyorsunuz böylece orgazm + boşalma yaşanabiliyor vajinal orgazmlarda.
Kısacası işlevsel olarak sertlik en önemli şeylerden biridir ve klitoriste de metoidioplasty ameliyatında da bu yeterli miktarda sertlik bulunmuyor.
Ha, ilerleyen zamanlarda metoidioplasty geliştirilirse yahut metoidioplastye uygun şekilde penil 
implant geliştirilirse o zaman daha işlevsel olabilir.
HİSTEREKTOMİ SONRASI HİSSSSS
Rahim ve yumurtalık ameliyatından sonra bende tam hissin gelmesi 1 yıl kadar sürdü belki de biraz geçti. Aynı sorun bende de var ( MEHMET BARIŞ T.... )
Operasyonlarla ilgisi var bunun bence.  rahim yumurtalık ameliyatından sonra hiçbir şekilde orgazm olamıyorum ve boşalamıyorum ilk zamanlar psikolojimi çok etkiledi bu durum. Cinsellik esnasında haz alıyorum etkileniyorum evet ama doruk noktası yok eskisi gibi hiçbir şekilde olmuyor ameliyat sonrasında. Bi noktada kalıyor ulaşamıyorum o noktaya. Ben doktorun sinirlere zarar verdiğini düşünüyorum...
Şahsen ben de salgı bezlerinin yokluğu testosteron eksikliği yani temmuz sonundan eylül ortasına kadar sustanon vücudumda olmadı. ve bugün 24 kasım kanımda yeterli testo var mı yok mu bilmiyorum. haftaya cuma günü öğreneceğim bunu.
birkaç gündür kupa çekme setiyle pipi büyütme operasyonundayım. o da çok uyarıcı etkiye sahip.
pipinin derisinde koyuluk kalınlaşma ve gözle görülür bir irileşme var. 
iki senede 2 santim bir büyüme kaydettik. his nasıl mı?
her gece her gece isteyen testo bir gün evet iki gün hayır diyor.
yeme içme konusunda da gel gitli beyefendi. 
ruh halimi de alt üst etti histerektomi yani çok hissiyatlı bir ameliyat olmuşum - uz
haberiniz olsun.
şimdilik benden bu kadar. yine görüşürüz arkadaş
hayalleriniz denize çıksın yolunuz bahtınız açık olsun
sevgiler
mehmet barış toker

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları