SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -



28 05 2015 Perşembe
Hayatta bir şu masum bakışlarım beni terk etmedi. Öyle serseri öyle dumanlı ve öylesi izmaritli sarhoş adam olamadım. Geceleri barların sokaklarında sabahlamadım. Hiçbir şişenin dibine vurmadım. Bünyem kabul etmedi alkolü, dışarı attı hep. Aylak dolaşmalarımda bile dikkat ettim bastığım yere. Sesimin bazen içe kaçması ondan, kendime uzaklaştığım zamandan hatıra. Aynanın hasedinden yorgun göz ve mor göz altlarım ve belki gönül gözüm rotasını kaybetti. Yalnızlığın da bir ufku varsa çizgisi görünsün artık bir yer yön bulamıyorum.
mehmet toker 12:05
Dün akşam the age of adaline izledim blake lively hatuna bir kez daha aşık oldum kadın gibi kadın derler ya zarif bakımlı akıllı ve seksi… gossip girl dizisinden bugünlerde en çok parlayan yıldız o.
Film 1908 yılında doğan adaline’in  bir kaza sonucu nerdeyse ölümsüz hayatını anlatıyor. Filmi izlerken brad pitt’in oynadığı benjamin button’un tuhaf hikayesini hatırladım. Brad pitt’in canlandırdığı karakterin yaşlılığı çocukluğu…
Bazı fantastik filmler bazen true story yani gerçek hikayeden alınmıştır filmlerden daha gerçekçi oluyor. Ve akşam arkadaşımla konuşurken pazarda spor salonunda ya da kahvaltı mekanında cinsel hayatı olmayan evli kadınların kulakları çınladı. Benim şahit olduğum olay çarşamba günü semt pazarında gerçekleşti. Havuç ve turp alırken ben, yan tezgahta karpuz almaya çalışan kadınlar vardı. Kadın küçük karpuz istiyordu adam da yersiniz karpuzdan bir şey olmaz diyordu. Mevzu evde öküzün yokluğuna kadar geldi. Evde iki kişiyiz öküz yok evde diyordu kadın. Adam da niye bağırıyorsun almayacaksan git dedi. Kadın da zaten karpuzunun tadı yok falan derken kadının ses tonu kendisini ele verdi: var ya da yok bilemem ama karpuzun olmayan tadı gibi kadının da G noktasını bulan yok.
Diğer hikaye de kahvaltı salonunda burası da nasıl bir yer geceleri bar olan mekan için söylüyor bu lafı kadın.
Gelen grubun yüzde sekseni türbanlı ve sosyalleşme sıfırın altı…
Biz burda oturmayız bize ters tartışması ve bunları sinirden titreyerek dile getirmesi hep bunlar seks  üstadım.
Şehir ortam fark etmiyor bu tarz kadınlara iki şehir de gelişmiş büyükşehir kategorisinde.
Posta gazetesinin haydar dümen sayfasını gizli saklı okuyan milyonlarca insan var bu ülkede. Biri de benim ne var ki ufak boyu erken boşalması vajinusmus… Çoğu partnerine eşine anlatamadığı derdini haydar dümene yazıyor.
Sosyal sorumluluk projesi bu tam anlamıyla. Tahminim posta gazetesini yemek dergileri dışında sadece bu köşe için alanlar azımsanmayacak derecede çok.


27 05 2015 Çarşamba
Geceden serin gün sabah gri yüzüyle kendini gösterdi penceremden.
Hafif sağanak yağış beklentili klasik müzikli sabahın sekizi. Sils maria filmi soundtrack
Georg Friedrich Händel. Sonata for Violin and Continuo in D minor, Op.1 No.9, HWV 367a
Ve hayattaki bir ilki yaşıyorum, melamin mavi pijamalı çay tabağımın altı çıktı, dün de çay bardağım çatladı. Ve sesim borazan. Sabahları erkek kalk borusu çalıyor içimde
Fikir beyanlarım esas duruşlarım sabır sebat adımlarım içten içe pervane yanışlarım dünyanın yörüngesinde herkesle ve herkesten ayrı mevsimsel yaşayışlarım var benim.
 Bazen mavisinden öpesim geliyor gökyüzünü bazen de bulutundan yaşlı gözyaşı dökesim…
Diplerin uçurumlarında denize mi düşüyorum, anaforlarında labirentlerin kayboluyor muyum çözemiyorum. Düz sözlerle derdimi anlatmam zor.
 Latin rüzgarlarında ince kumlarda salına salına yürüyen çikolata rengi kadınlar hayali alıyor bu aralar ruhumu. Yanıyor elim avucum tenim bedenim. Büyük ihtimal östrojen inişi ve testo çıkışı nedeniyle menopoza giriyorum. Depresif ruhum da buna işaret. 29 Nisanda olan kanama bu ay beni unuttu umarım. 28 gün oldu tık yok. Öğleden sonra arkadaşımla buluştuk. Antalya’nın nemli puslu ara ara güneşli deniz de olmaz çekilmez ortamında yürüdük.  Yoruldum çay molası verdik çay da güzeldi hani küçük ince belli bardakta suyu kokmaz acısı yok iyiydi.
Kalktık şortu burdan aldım dedi xxx siyah gri lacivert renkleri vardı tam dizime geliyor boyu bedeni de uygundu. İki şort sepette boxer gri ve lacivert renkte ve tenimin arzusu siyah atlet aldım, atletlerin ikisi siyah biri gri. Tüm bunlar spor alış verişiydi. Hava bunlu en gölgesi şehrin off gerektiriyor tekrar çay içmeye oturduk. Sakin kendi simidini poğaçasını böreğini yapan bir dükkan. Tavsiye ederim yani köy tereyağı ve sızma zeytinyağı türünde ürünler de satıyor.Dönerciler çarşısından karşıya geçin ara sokağa girin elektrik c… şirketinin ödeme  merkezi var onun tam karşısı Kapalı yolda iç çamaşır mağazasında neslinin son örneği iç çamaşırı bulduk ve aldım,siyah cepli.

26 05 2015 Salı
bedenimin şairi yazarı çizeri
bulutları dağlardan aşıran çocuk hayaliyle yaşatan güçlü karakteri
romantiği daha nen olayım adamım senin. sana yaşıyorum sen iyi ol yeter.
kendime teselli - mehmet toker 21 10
"Ne çok
Ölü
Düşün var senin
Kırık
Dökük
Gerçeklerin üşüşünce düşüncene
Ne çok
Canlı
Acın var senin" Oruç Aruoba
YAN ETKİ
Ruh zaten bedenimizi yıpratırken yorarken süreçte iyileşen ruh, bedenin hormonun yan etkileriyle mücadele edişini izliyor. Bana güven ikimizin de istediği bu
Birkaç gündür bulunduğum ortamda insanlardan negatif elektrik alıyorum. Ve bunu başka yönlerden alakasız tepkiler vererek gösteriyorlar. Sebebi basit kıskançlık. Çalışmaya ihtiyacı yok tek çocuk ekmek elden su gölden şeklinde yaşıyor. Diyorlar zaten sen zenginsin. Emekli maaşı var sadece diyorum, aynı.
Kimseye itimadım kalmadı artık. Bir yerde mutlaka hakkımda konuşuluyor ve bu ben orda olmadığım için dedikoduya giriyor. Sıkıldım mı evet
Eskişehir’deki arkadaşım da sabahtan dizi için ramotoloji bölümüne gitti. Ultrason röntgen kan vs tahliller
Sonuçları yarın alırım çok yoruldum dedi. Hayatta rahata kavuştum lafı kimler için geçerli?
Sustanon 250 gibi bir hormonal ilacın 15 günde bir yapılan ilk 2 enjeksiyonundan sonra, adetlerin tamamen kesilmesi gerekiyor. 12 ila 26 hafta arasında ses çatallanmaya başlıyor ve 9 ay ila 1 yıl sonrasında gelişimi tamamlanıyor.
FTM’lerin çoğu testosteron kullanırken libidoda inanılmaz bir yükseliş olduğunu ve mastürbasyonun (en azından birkaç yıl için) günlük bir şey haline geldiğini ifade ederler.
Mehmet t: Evet gerçekten günlük o faaliyet son 2 haftadır bende.
Adetler 05 aralık 2014 ten bugüne azalarak da olsa devam etti. Tarih 26 05 2015 ve altıncı kanamadan sonra mayıs günü olacak mı olmayacak mı bekliyorum. En son 29 nisandı 26 – 27 günde istenmeyen misafir geliyor.
Sesim de giderek kalınlaşıyor o çatlak ses benimle hala. boğazım ağrıyor ve lanet sigara dudağımdan düşmedi
Yakamdan düşmeyen bu sıcak nemli bunaltıcı şehir misali.
 05 haziranda 28 hafta tamamlanıyor. Yaz sonu oturur sanırım
Kıllanan adam karikatürü gerçek hayatta ben oldum, atletim ve mavi çizgili pijama dünyasında olmasam da omuzlarım ve sırtıma doğru kıllanma bariz görülüyor. Karın çevresi ve artık kasıklardan inen kıllar bacağımı kaplıyor. Benim en çok sevdiğim yüzümdekiler. Tıraştan birkaç gün sonra çenemin altı ve favorilere dokunmak o çıkan ses hoşuma gidiyor.
İştah başımın belası. Doyma noktamı bulamıyorum. Yedikçe yiyesim geliyor. 28 günde kanımda dolaşan sustanon bu denli etkili değildi. Özellikle akşam saatlerinde tatlı tuzlu ekşi gözüm kapalı dalasım geliyor. Kendimi tutuyorum.
 Biyolojik erkekler için her iki ilacın zararları:
Sustanon 250 Yan Etkiler: Genel yorgunluk, ruh hali değişiklikleri-depresyon, öfke, anksiyete, uykusuzluk, jinekomasti, saç dökülmesi, iktidarsızlık, su tutma, karaciğer enzimlerinde değişiklikler, karaciğer kitlesi, testiküler atrofi, libido, akne, yağlı cilt.
Nebido 250 mg/ml 4 ml 1 Ampül
Ürogenital Sistem ve Cinsiyet Hormonları - Cinsiyet Hormonları ve Genital Sistem - Androjenler - 3-Okso Androsten (4) Türevleri - Testosteron
Nebido'nun hafif yan etkileri olarak sayılabilen ve doktorunuza bildirmeniz gereken yan etkileri ise; Kilo artışı, yorgunluk, sinirlilik, iştah artışı, duygu durum bozukluğu, depresyon, şekere bağlı hemoglobin miktarında artış, kırmızı kan hücrelerinde artış, kan yağlarında artış, uykusuzluk, gerginlik, sinüzit, sersemlik, titreme, baş ağrısı, sıcak basması, kan basıncında yükselme, bronşit, horlama, ses bozukluğu, öksürük, bulantı, karaciğer testlerinde bozukluk, ishak, kaşıntı, kuru cilt, kızarıklık, sivilce, saç dökülmesi, kasta spazm, gerilme, ağrı, tutukluk, enzimlerinde artış, kol bacak ağrısı, eklem ağrısı, testislerde ağrı, idrar yolları hastalığı, idrar yapamama, idrar akımında azalma, ağrılı idrar yapımı, gece idrar yapamama, cinsel isteğinizde artış veya azalma, geceleri sık idrara çıkma, konuşma güçlüğü, aşırı terleme ya da gece terlemesi, enjeksiyon bölgesinde reaksiyon, kandaki serbest testosteron artışı, kadınlık hormonlarında artış, meme de sertlik, ağrı veya büyüme'dir.

25 05 2015 Pazartesi
Gece sağ sol döndüm durdum yatakta.
Kendime dileğim: Özgür ruhuna eş özgür bedenine yakın günlerin olsun
Akşamüstü xxxx spor merkezi – aylık 110 tl üç aylık peşin 250 tl ve 6 aylık 450 tl
Günlük 1,5 saat çalışma programı 10 tl kart parası ilk gün boy kilo ölçüyoruz beslenme programı yapıyoruz. Birebir eğitmen eşliğinde çalışıyorsun. Her ay program değişiyor ve çalışmanın vücuda etkisini kontrol ediyoruz. Yanında havlunu getir çalıştığın aletlere koyuyorsun. Ter birbirine geçmesin diye yapıyoruz. Salonun sahibi 3 yıl önceki Türkiye vücut geliştirme şampiyonu. 2002 yılından bu yana da salonu işletiyor
Beni görünce senin omuzlara çalışmak lazım güçlendirelim önce kilo verdirelim sana. 
Boy kısa olduğu için her bir kilo sende üç kilo görünüyor.
Öyle küçük dağları ben yarattım havaları yoktu broşürden farklı bıyık bırakmış. Malkoçoğlu karakterinin 2015 versiyonu aynı adam. Haftaya pazartesi arkadaşla başlarız dediğimde neden haftaya, şimdi başla.
Hastane işlerim var o yüzden. Peki o zaman. Geldiğinde form dolduruyorsun spora başlıyorsun.
Hiç şüphelenmedi kadın mı erkek mi şeklinde. Kilolu ve ufak adam gördü beni.
Akşam düşündüm de trans erkek olduğumuzu söylesek mi?
Birkaç konu var şöyle ki: sustanon kullanıyoruz biyolojik erkekler doping olarak kullanıyor
Kadın vücudu içindeyiz her ne kadar değişim gelişim yaşıyor isek de kadınlara ayrı erkeklere ayrı spor programı düzenleniyor. Aynı ağırlıkları kaldıramayız en basit örnek
24 05 2015 Pazar sabahı
Rüya: testo seviyesi 310 olmuş. Yol kenarında durmuş, siyahlar içinde siyah dantel peçeli o kadın. Karşımızda duruyor tanıyamıyoruz sonra gülümsüyor bize. Yanına gidiyoruz. 2 yıl oldu bir git kadın gecemden rüyamdan.
Yüzüme dokunduğumda çenemin altında ve favorilerde batan sakallarım var. Haftada bir tıraş oluyorum. Son birkaç gündür sivilceler çıktı yüzümde. G….. sivilcelere iyi geliyor kurutuyor.
Tv de Unutursam Fısılda…  Güzel filmdi. Hümeyra ve Farah Zeynep Abdullah harbi iyi oynamışlar.
Öğlen babamı ziyaret ettim mezarının üstündeki biberiye epey açılıp saçılmış yemyeşildi.
Balkondaki biberiye ise sararıp soldu. Nar çiçeği rengi açılan kaktüs hariç diğerleri yok oldu.
Babamın komşularıyla ayrı ayrı selamlaştık. Babama annemin ve soranların sormayanların selamını söyledim. İçimde pozitif enerji ile gün akşam oldu. Giderken kedim küçük siyah uğurladı ve geldiğimde de aynı yerde karşıladı. Nasıl hisli bir kedi bu tam dört sene oldu tanışalı 01 06 2011 – Haziran 2015
Dünyadaki milyarlarca insan arasından biriyim ve diğerinin ne sesi ne nefesi duyuluyor?
Bana kalmış yazının paragrafı hasbelkader
Sana kalmış şarkının makamı keyfekeder…
Son 10 gündür bastıramadığım bir iştah delirtiyor adamı. Tatlı tuzlu acı ekşi ayırt etmiyorum
Sadece midem boş kalmasın istiyorum. Doydum dediğim noktayı bulamıyorum
Bu akşam sils maria filminin 45 dakikasını izledim juliet binoche
İsviçre manzaralı uzun uzun seyre gitmeli kayda değer bir film, Arzu Çağlan tavsiyeli, kendisi benim kovulduğu radyodan patronum olur. Yazarlığı da vardır. Google da yeterli bilgi bulunuyor. Twitter da djarzu adıyla Arzu Ç.
Unutursam fısılda izliyorum Hümeyra’yı seviyorum ben kanal d
Belli bir yaşa geldiğimde hayat sana teşekkür ederim deme rahatlığımı yaşamak hakkım.
 Üç günlük tıraşlı yüzümle aynalara iyi günlerin çok daha adamım demek
Xxx  ile konuştum eve yerleştim düzene girdi hayatım. Arkadaşlarla dışarda yemek yedik.
Sen ne zaman geleceksin? Üç aydan önce düşünmüyorum.
Balkonda oturuluyor hava sıcak artık. Hayırlı olsun. Sağ ol.
Arkadaşın evine  ağustos ayında hayırlı olsun'a giderim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

aralık 2. yıl kutlamaları