7 Temmuz 2014 Pazartesi

BAŞTAN SONA TRANS GEÇİŞ MACERAM 3




Ve Ankara'ya son gidişim... 27 02 2014 perşembe

Akşam 19 suları AŞTİDEYDİM. Arkadaşım sağ olsun beni otogardan aldı. o gece de kuru bir ayaz şehre hakimdi.Ankaranın diğer ucunda yaşıyordu. evi çok sevdim. temiz sıcak tam iki kişilik yaşam mekanı...
evin yeri de güzel caddeye karşısında marketler parklar lokantalar...
tabii anlattığım çevresel tabloyu birkaç gün sonra gördüm...
gece yatmadan yemek yedirdi dostum.  sabah erken ultrasonum vardı. yattım...

28 02 2014 cuma

08.00 durakta beklerken sabah ayazında su içmem gerektiği aklıma geldi. o saatte bir çerezci açıktı
2 ufak su aldım birini yolda içtim. diğerini de yudum yudum radyoloji bekleme salonunda içtim.
yol güzergahında atom enerji kurumu bakanlıklar birkaç AVM. Otobüs kızılay yönünden geldiğinden aç karnına 10 dk yokuş yürüdüm. Her şey hep bu Ahmet için...
09.00 otobüsle hacettepe radyoloji bölümü...
11 de randevum vardı dedim. önceliği olan hastalar var. çağıracağız sizi yarım saat geceikme olabilir dedi sekreter... 12 ye doğru kimlik ismimle çağrıldım tabii ki Ahmet sadece psikiyatri dosyamda yazıyor. dr isim ve benim çelişkime şaşırmadı hastanede cinsel geçiş yapıldığından.
fena kasık ağrısıyla 10 dk lık muayeneye dayandım. malum mesane dolu...
dr. " senin yumurtalıklar 12 yaşında bir ergenin yumurtalıkları kadar... yani şu an olması gerekenin yarısı kadar. bunu biliyor muydun? ayrıca sol overde kistler var... " dedi
"daha önce de ultrasona girdim fakat söyleyen olmadı " dedim şaşkınlıkla...

sonuçları hocalar değerlendiriyor kurula çıkacağı için muayeneler...

ordan arkadaşın evine dolmuşla gittim. öğleden sonra yattım uyudum tabii yorulmuşum...
cumartesi günü  kızılayı  ve pazar günü de  Anıtkabir'i gezdik...

02 03 2014 pazar 

38 yaşında nasipmiş Anıtkabiri görmek... mozale başında gözyaşlarımı tutamadım.
bebekler bastonlu yaşlılar tekerlekli sandalyelerinde Ata sever dostlar...
kurtuluş savaşı müzesini gezdik. hediyelik eşya dükkanından da anahtarlık aldık kendimize hatıra...

Ben Anıtkabiri şehrin çok uzağında bir yer sanmıştım.  şehrin ortasında kalmış zamanla demek ki...

DEVAMI VAR...

Uzun bir aradan sonra geçişe devam ediyorum dostlarım.
03 03 2014 pazartesi günü  hacettepe endokrin bölümündeydim.
09:00 da randevu... servis kapısı açılmadan adını listeye yazıyorsun ve sıraya geçiyorsun.
9.sıradaydım hatırlıyorum :) Genç dr adayı hanım kimlikteki adımı seslendi.
Trans bir  bireyle karşılaşmamış ama merakından büyük bir hevesle yardımcı olmak  için çabalıyordu. şahsen rahatladım. hocasıyla görüştü 5 dk geldi ve özet geçtim çocukluktan bu yana hormonal ve ruhsal durumumu...
şimdi ufak bir parantez açıyorum bu konuda:

Akdeniz üniversitesinde alerji aşısı oluyorum bir gün deri testi ve kan tahlili istemişti dr.
deri testi aşıya devam kararı çıkardı her ne kadar kollarımdaki test kabarıkları azalmış olsa da...
kan tahlilinde karaciğer değerleri yüksek çıkmış sen bi karaciğerine baktır demişti.
gastrolojiye gittim.
konu nerden nereye geldi yahu demeyin az kaldı sadete geliyorum. sabrınız için teşekkür ederim

alerji doktoru önerdi karaciğerim nasıl bilmek istiyorum dedim
ultrason çektirelim dedi der çekildi. hemanjiom dan şüphelendiler bt yani bilgisayarlı tomografi istedi dr. tomografi için ilaç ve damar yolu aletleri alıp 2 hafta sonrasında hastaneye gittim. aç ve susuz...

tabii önce muayene olduğun yerden kaydını yaptırıyorsun yaptırdım tomografi odası önünde beklerken adımı seslendi hemşire. hastalığın  var mı dedi önünde bir form... alerjim var 4 yıldır kollarımdan aşı oluyorum.
 bir şey olmaz inşallah dedi. hayırlısı dedim.

15 dk bekledim yan kapıdan benim olmayan adımı duydum...
ayakkabılarımı çıkartıp makineye uzandım. şişeyi makineye bağladılar.

kollarını da başının üstüne kaldır kımıldama ilaç verilince mide bulantısı baş dönmesi olacak fenalaşırsan elinle işaret et durduruz hemen dedi görevli kadın. tamam dedim. merak etme burdayız biz dedi.

ilk 5 dk bi şey yoktu hafif bir yanma vardı vücudumda. mide bulantısı başladığında off altıma kaçırıyorum sandım. rezil oldum tüh dedim içimden.

gözlerim karardı sabret oğlum dedim az kaldı dayan diye diye bi hal oldum. ilk kez tomografi çektirmenin fotoromanı da böyle yazıldı :)

bitti geçmiş olsun dediğinde 2 dk kalkamadım sedyeden, baş dönmesi el ayak boşalması...
bekleme salonunda 10 dk oturdum herkes geçmiş olsun delikanlı bi kendine gel de öyle git dediler.

sonucu bir hafta sonra dr a gösterdim. karaciğerinde kistler var birkaç yerde. önemli bir şey yok şimdilik. büyürse ameliyatla müdahale etmek zorunda kalırız. 6 ayda bir ultrasonşa kontrol edicez.

dr bey ben cinsiyet değişikliği için sürece başladım hacettepede. birkaç aya hormona başlıcam.
şubat ayının ilk günleri cereyan etti bu konuşma...

karaciğere hormonun etkisi nasıl olur büyür mü o kistler?
o zaman 3 ayda bir baktır karaciğere. peki dr bey sağ olun.
parantezi kapatıyorum

aslında alerji aşısına akdeniz üniversitesinde başlamadım iki hastane öncesinde başladı her şey diyerek yuh artık demenizi bekledim
şaka şaka...

hacettepedeyiz. genç dr adayı boyunu kilonu ölçtür dedi. 1.55 cm 58 kilo
ciğerlerimi dinledi yani genel bir vücut muayenesi yaptı.

kan tahlili istemi çıkarttırdı. 1 tüp kan verdim sonuç 15 ten sonra çıkıyor dedi kan alan hemşire.
kan verdim bi baş dönmesi of yaşlı bir kadın hemen yer verdi bana. gel çocuğum bi otur dinlen dedi. artık rengim ne olduysa... sağ olsun.

tekrar endokrine gittim. öğleden sonrası için sonuç randevusu verdi 20. sıra...

DEVAMI  VAR






SELAM. NASILIM BUGÜN?İYİYİM UYKUSUZLUĞU SAYMAZSAM...
MARTIN İLK GÜNLERİNDEYİM HACETTEPEYİM.
ENDOKRİN SONUCUNU NEDEN 4 - 5 SAAT BEKLEYEYİM DEDİM.
EVİNDE KALDIĞIM ARKADAŞIMIN EVİ UZAK OLDUĞUNDAN VE EVE GİDİNCE DE UYKUSUZLUKTAN YATIP UYUYACAĞIMDAN BANA PİZZA SÖZÜ OLAN ADAMIMI ARADIM:" TOPLANTI VAR KÜÇÜKESAT TARAFINDA.
ORAYA GİDİCEM SEN DE GEL İSTERSEN."  "BENİ DE ALIRLAR MI? " "BİR ŞEY OLMAZ." TAMAM.
HASTANE ÖNÜNDEKİ DURAKTAN TUNALI DOLMUŞUNA BİNDİM.
PİZZACININ ÖNÜNDE BULUŞTUK.  AÇ MISIN?
- ÇOK AÇ DEĞİLİM. HASTANEDE SİMİT AYRAN KARNIMI DOYURDUM.
- BEN DE AÇ DEĞİLİM TOPLANTIYA GİDELİM HADİ.  ANITKABİRE GİTTİN DEMEK.
-EVET. ÇOK GÜZELDİ. İLK GİDİŞİM.

OTEL TOPLANTI SALONUNDA TANIDIK YÜZLERE RASTLADIM. 12 Yİ GEÇİYORDU SAAT BORA İLE TANIŞTIK. AHMET TOKER BEN DEYİNCE "O AHMET TOKER "OLDU.
BEN DE " KİMMİŞ BU ADAM?" DEDİM KENDİ KENDİME...
B... KENDİSİNE AYRILAN YERE OTURDU BEN DE KÖŞELERDEKİ MASALARDAN BİRİNE OTURDUM ÇEKİNGEN. GEL SEN DE OTUR DEDİLER. İYİYİM BEN BÖYLE DEDİM.
BİRİ HEMEN KALKTI GEL - ADININ SONRADAN UMUT G. OLDUĞUNU ÖĞRENDİĞİM İYİ ADAM...


Avrupa Birliği Türkiye Delegasyonu Sivil Düşün Programı tarafından desteklenen Ayrımcılığa Karşı Gökkuşağı koalisyonu 22 örgüt tarafından oluşturuldu. Geçen hafta düzenlenen toplantı ile danışma kurulunu oluşturarak çalışmaya başladı.  Danışma kurulunda aşağıda isimleri verilen farklı bölge ve çalışma alanlarından sivil toplum örgütleri ve girişimleri yer aldı;  Pembe Hayat, Kaos GL, Queer Adana, ZeugMadi LGBT, Hevi LGBT, Transsicko, Uluslararası Af Örgütü, T-Der Trans Danışma Merkezi Derneği, Spod LGBT, Keskesor, Malatya Homofobi ve Transfobi Karşıtı Gençlik İnisiyatifi, Anka LGBT, Kars LGBT Blok, Listag, Kaos GL, Akdeniz Pembe Caretta LGBT, İstanbul LGBTT Dayanışma Derneği, Dersim Roştîya Asmê LGBTİ Oluşumu, Trans Dayanışma Ağı, Antakya Güzel Sanatlar Derneği, Siyah Pembe Üçgen İzmir, Yedirenk Mersin LGBT, Voltrans , MorEl Eskişehir, Lambdaistanbul.
 ANTALYADAN  Akdeniz Pembe Caretta LGBT DEN H.... RASTLADIM
SELAMLAŞTIK...
SURİYELİ MÜLTECİLER ARALARINDA LGBT BİREYLERİ DE VAR DENİLDİ.
TRANS KADIN SEKS İŞÇİLERİNİN HUKUKSAL VE İŞSEL SORUNLARI... 
NEFRET ETME PROJESİ...
14 00 DE ARA VERİLDİ VE BİZ DOĞRU PİZZACIYA  GİTTİK. 
PASTIRMALI KARIŞIK  PİZZA VE TAZE PORTAKAL SUYU...
PORTAKALLARDAN  BİR BARDAK ÇIKTI VE  SIRF BENİM İÇİN ADAM GİTTİ 2 KİLO PORTAKAL ALDI GELDİ VE MİS KOKULU SICACIK ÇITIR PİZZA EŞLİĞİNDE YEDİK İÇTİK. İLK ISIRIKTA BEYNİM DAĞILDI. OHHHHHHH DEMİŞİM B..... YÜZÜNDE GÜLÜMSEME... BEN BÖYLE PİZZA YEMEDİM İNCECİK HAMUR BOL MALZEME...
ALLAH RAZI OLSUN DEDİM AFİYET OLSUN DEDİ.
ÜSTÜNE DE ÜZÜMLÜ KEK....
ADINI VERMİYORUM PİZZACININ. GİZLİ KALSIN LEZZETİ DE AYNI KALSIN DİYE...
B... İLE GÖRÜŞMEK ÜZERE AYRILDIK O OTELE BEN HASTANEYE... 
ENDOKRİN SEKRETERİNE SÖYLEDİM 20 NUMARA SIRAM DEDİM. DOSYAN NERDE DEDİ. SENDE OLACAKTI. BANA KİMSE DOSYA VERMEDİ. DOSYALARI BİZ
14 GİBİ ARŞİVE İNDİRİYORUZ. ORDAN DA 1 SAATTEN ÖNCE GELMEZ
NE YAPICAZ PEKİ. SABAH SENİN SIRAYA GİRMENE GEREK YOK.  GEL BENİ BUL SABAH ÖĞLEDEN SONRA İÇİN SANA SIRA VERİRİM DEDİ SEKRETER SAĞ OLSUN.

AKŞAM ZAR ZOR ETİMESGUT DOLMUŞUYLA ARKADAŞIN EVİNE GİTTİM... HAYATIMIN EN DİK YOKUŞUNU ÇIKTIM... GÜZEL BİR GÜNDÜ...

04 03 2014 SALI ANKARA HACETTEPE

ENDOKRİN ÖNÜ BEKLEME

ÖĞLEDEN SONRASINA SIRA ALDIM. NE YAPAYIM DERKEN HACETTEPEDEN SORA SORA KIZILAY'A YÜRÜDÜM.  AVM'Yİ DOLAŞTIM. ZEMİN KATA KADAR MERDİVENLERİ İNDİM ÇIKTIM. SONUNDA GRİ MEVSİMLİK BİR MONT GÖRDÜM VE BENİMSİN DEDİM.
AVM'DEN ÇIKTIM B... ARADIM. BEN KIZILAY AVM ÖNÜNDEYİM. TAMAM KARŞI YOLA ÇIK
 D.....B ÖNÜNDE BEKLE BENİ. OLUR DEDİM.
10 - 15 DK SONRA BİRİ AHMET DEDİ BENİM DEDİM. BEN ..... DEDİ. A MERHABA.
NERDEN BİLİYORSUN BURDA OLDUĞUMU?
B.... SÖYLEDİ TELEFONDA D.... ÖNÜNDE BEKLEYECEK DEDİ.
KAFAMDAKİ O İMAJI YIKTI. KALIPLARA Bİ KERE DAHA HAYIR DEDİM O GÜN.
PARÇALI BULUTLU HAVADA KÜÇÜKESATA YOKUŞ YUKARI YÜRÜDÜK.

TOPLANTININ SON GÜNÜYDÜ VE KALIPLARIMI KIRAN ADAM... TEÇHİZAT PC SUNUM VS ELE GEÇİRDİ. 2014 YILINDA NELER YAPILABİLİR ORGANİZASYONLAR VS KONUŞULDU ÖNERİLER ALINDI...
 KÜRT FAŞİST MÜSLÜMAN TARTIŞMASI YAŞANDI MALUM DÖNEMSEL BÜROKRATİK İŞLER DİNE DAYANIYOR...
KALIPLARIMI KIRAN ADAM - KKA - BENİMLE HACETTEPEYE  GELDİ.
SEVE SEVE YARDIM EDERİM SANA DEDİ.SAĞ OLSUN


DÜN PSİKİYATRİYE GİTMİŞTİM. RADYOLOJİDEN ULTRASON SONUCU ÇIKMAMIŞ NE YAPALIM DEDİM. BEN DE SENİ ARAYACAKTIM DEDİ. NE OLDU DEDİM
-CUMA GÜNÜNE PSİKOLOJİ TESTLERİ VARDI T... BEY İLE GÖRÜŞ BİR...
-BEN YARIN  YOLA ÇIKACAĞIM EVDE YAŞLI ANNEM VAR.
-HİÇ BOŞ VAKTİM YOK YARIN AMA 15 TE SANA ZAMAN AYIRICAM DEDİ PSİKOLOG.

BUGÜN 15 10 DA BAŞLAYAN MÜREKKEP TESTİ BİR BUÇUK SAAT SÜRDÜ.
ÇAĞRIŞIM MANYAĞI BEN TIKANDIM 10 TANE LEKEYE BAKA BAKA...

KADIN DOĞUMA GİTTİĞİMİZDE ULTRASON SONUCUNUN ÇIKMADIĞINI ÖĞRENDİK. SAAT 16:50 SARIŞIN KADINA BİR TELEFON ETSENİZ ORAYA YETİŞMEMİZ ÇOK ZOR.


RADYOLOJİ BÖLÜMÜ SEKRETERİNİ ARADI HOCALAR YOĞUN OLDUĞUNDAN RAPORLAR GECİKİYORMUŞ. YARINA KALDI O DA...

17 SULARI

TEKRAR OTELE GİTMEK İÇİN TUNALI DOLMUŞUNA BİNDİK.
OTELDEKİ  TOPLANTI DAĞILMIŞTI BİZ GİTTİĞİMİZDE. GÜZEL GENİŞ GENİŞ FOTOĞRAFLAR ÇEKİNDİK.

YÜRÜYE YÜRÜYE KIZILAY İZMİR CADDESİNE GELDİK.
BEN OTOBÜS BİLETİMİ DEĞİŞTİRDİM. ONLAR DA BAŞKA BİR YERE GEÇTİLER.

EVİNDE KALDIĞIM ARKADAŞIM ARADI T... DAİRESİNE YAKINIM GEL DEDİ.
3 KAT ÇIKTIK ASANSÖRSÜZ UZAKTAN İSMEN TANIDIĞIM İNSANLARI ORDA CİSMEN GÖRDÜM.

O ÇOK LAFI GEÇEN KADIN DA ORDAYDI...
KONULU BİR TOPLANTIYDI. GAY LEZBİYEN  AĞIRLIKLI  GENÇLER VARDI ORDA

DEVAMI VAR
ARKADAŞIM, SELAM...
 NASIL GİZLESEM DE HER SAKLANIŞIM KENDİMİ İNKARMIŞ.AFFEDERSİN AHMET...

05 03 2014 ÇARŞAMBA KUŞLUK VAKTİ, EVİNDE KALDIĞIM ARKADAŞLA HACETTEPEYE DOĞRU YOLA ÇIKTIK.  ÖĞLEN HASTANE BAHÇESİNDEKİ İÇ HASTALIKLARI BİNASI İSTİKAMETİNDEKİ DÜKKANDA BEN ÖĞLE YEMEĞİ HAMBURGER AYRAN YEDİM KAHVALTISIZ. O DA KAŞARLI SUCUK YEDİ ÇAYLA.
HAYAT HİKAYEMİZ  AYNIYDI.BEN GEÇMİŞLE BAĞLARIMI KOPARDIM. O HALA GÖRÜŞÜYORMUŞ. ENDOKRİNDEN ÖNCE KADIN DOĞUMDAN SIRA ALDIK. RADYOLOJİ SONUCU GELMİŞ. ENDOKRİNE ÖNCELİK VERDİM 15 SULARINDA DOSYAM KAÇINCI SIRADA DERKEN DR KİMLİKTEKİ ADIMLA SESLENDİ. GELDİM DEDİM.
KAN TAHLİLİ SONUCUNU VERDİM. DİĞER SONUÇLARIMA DA BAKTI ULTRASON...
GEREKSİZ BENCE Bİ MUAYENE YAPTI
-GÖĞÜSLERİNE BAKICAM. ÇOK KÜÇÜKLER YAŞINA GÖRE... EN SON NE ZAMAN ADET GÖRDÜN?  - GEÇEN HAFTA...
HOCAMLA Bİ GÖRÜŞEYİM. 2 DK SONRA UZMAN KADIN DR İLE GELDİ. DOSYAMA BAKTI
-TAMAM DOSYAN KURULA HAZIR. -
Bİ ŞEY SORACAKTIM. SUSTANON İLE NEBİDO ARASINDA Bİ FARK VAR MI?
- YOK. AMA SAKIN KENDİ BAŞINA HORMON ALMA BAŞLAMA

DOSYAMI ALDIM. KADIN DOĞUMA ARKADAŞIN YANINA GİTTİM. 1 6 YA GELİYORDU SAAT BENİM SIRANIN GELECEĞİ YOK. RİCA ETSEM KURUL İÇİN DOSYAYI PSİKİYATRİYE TESLİM ETMELİYİM. YARIN SABAH DA YOLA ÇIKACAĞIM.
TAMAM GEL DEDİ DR. 5 DK DA BİLGİSAYARDAN SONUÇLARA BAKTI KISACA KENDİ BÖLÜMÜNÜN YAPACAKLARINI SÖYLEDİ. BİLMİYORMUŞ GİBİ DİNLEDİM, SAYGIDAN.
16:50 İDİ SANIRIM SAAT PSİKİYATRİ DR .... DOSYA HAZIR DEDİM. MASASINA KOYDUM İÇİNE ŞÖYLE Bİ BAKTI. SENİN MAHKEME YAZISI DA GELDİ. ONA CEVAP YAZIP GÖNDERİCEZ MERAKLANMA DEDİ TEŞEKKÜR EDERİM DEYİP ÇIKTIM ODASINDAN.
PERŞEMBE SABAHI ARACIYLA AŞTİYE YETİŞTİRDİ EVİNDE KALDIĞIM ARKADAŞ ETİMESGUTTAN... OTOBÜSLERİN GİRİŞ KAPISINDA İNDİM ARAÇTAN. TEŞEKKÜR ETTİM. O DA İYİ YOLCULUKLAR DEDİ. TUVALET İHTİYACINI BİLE GİDERECEK ZAMANIM VARDI. SİMİT MEYVE SUYU AÇLIĞIMI BASTIRDIM.
VE BÖYLECE ANKARA MACERASI ŞİMDİLİK BİTTİ.OKUDUĞUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİ OKUR. SEVGİLER

 24 05 2014 CUMARTESİ SABAHI...

GÜNAYDIN KEYFİN NASIL BUGÜN? BEN ÜÇ BARDAK ÇAY İÇMEZSEM KAFAM AÇILMIYOR BİR TÜRLÜ...
ANTALYA'YA DÖNDÜKTEN BİRKAÇ GÜN SONRA DURUŞMAM VARDI.
12 03 2014  - 11:25 - 06 02 2014 TARİHİNDE DİLEKÇEMİ TESLİM ETMİŞTİM
HAYATIMDAKİ İKİNCİ DURUŞMA. İLKİNDE 7 YAŞINDAYDIM VE ORDAKİNİ Bİ BAŞKASI OLARAK HAYAL MEYAL HATIRLIYORUM. O BEN  OLAMAM DİYORUM.
12 MART SABAHI 10 SULARI ADLİYEDEYDİM. KORİDORDA BEKLERKEN TANIDIK İKİ YÜZ GÖRDÜM PAZAR GÜNLERİ TOPLANDIĞIMIZ MEKANA GELEN AVUKATLAR...
SELAM HAL HATIR DERKEN İYİ HAKİMDİR HERKESİN HAKKINI VERİR DEDİLER BENİM KADIN HAKİM İÇİN.

SAAT 12 OLDU DURUŞMALAR DEVAM EDİYOR BENİM SALONDA. DİĞERLERİ ÖĞLE ARASINA ÇIKTI.
MEĞER NÖBETÇİYMİŞ O GÜN HAKİMİM.
AÇLIK VE 4 SAAT BOYUNCA 1 UFAK SU İÇMEM SONUCU BİRAZ SIKINTIDAYDIM.
14 GİBİ MÜBAŞİR ADIMI SESLENDİ.
KAPIDAN GİRİŞTE SOLDA DAVACI YERİ ÖNÜNDE BİLGİSAYAR EKRANI
KARŞISINDA DAVALI ONUN DA AYNI YERİ VE TAM ORTADA YÜKSEKTE HAKİM...
BİRAZ AŞAĞISINDA KATİP KADIN... VE ONLARIN DA KARŞILARINDA ŞAHİTLER İÇİN AYRILAN YER...
HAKİM BANA İYİCE BAKTI... DOSYANA BAKTIM. HASTANEYE BİZ YAZI YAZDIK CEVABI HALA GELMEDİ.
BEN 1 HAFTA ÖNCE ANKARADAYDIM. DR YAZI YENİ GELDİ CEVAP YAZIP GÖNDERİCEM DEDİ DEDİM HAKİME
DEVAMI VAR
AŞIK OLMAYI ÖZLEDİM
YOLDAN DÜNYADAN KURALLARDAN BİRAZCIK UZAKLAŞMAYI...
CİDDİ OLALIM HUKUK DAVA KANUN VS ÖNEMLİ ŞEYLER BUNLAR. BUYRUN...

DURUŞMA SALONUNDAYIZ. HAKİM SOL ELİNİ YANINDAKİ BİR DOSYAYA UZATTI VE ÖNCEKİ DAVAN ÜREME YETENEĞİN OLDUĞU İÇİN REDDEDİLMİŞ.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE 6 AYLIK PSİKİYATRİ GÖZLEMİ SONUCUNDA TRANSEKSÜEL YAPIDADIR RAPORU VERİLDİ VE DAVA AÇMAN GEREKİYOR YOKSA HASTANEDE HİÇBİR İŞLEM YAPAMAYIZ, DEDİ ADLİ TIP.
ÖNCEKİ HAKİM ARA KARAR İLE RAHİM AMELİYATI İZNİ VERECEK VE SÜREKLİ BİÇİMDE ÜREMEDEN YOKSUN RAPORUNU ALACAKTIM. HİÇ DURUŞMA OLMADAN DOSYA ÜZERİNDEN DAVAM KARARA BAĞLANDI.

ŞU ANKİ DURUM NE?
 KASIM 2013 TE ANKARA HACETTEPEYE GİTTİM.BURDAKİ  PSİKİYATRİ RAPORUM KABUL EDİLDİ. ORDA İLK KURULU BEKLİYORUM HORMON ALABİLİR KARARI VERECEKLER.
ORDA KADIN DOĞUMA GİTTİN Mİ?  GİTTİM MUAYENE OLDUM.
ŞU AN ÜREME YETENEĞİN VAR MI? VAR SAYIN HAKİM...
KARŞIMDAKİ MURATPAŞA NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜNE SORDU HAKİM:
SÖYLEYECEK BİR ŞEYİNİZ VAR MI?
BU AŞAMADASÖYLEYECEK HERHANGİ BİR ŞEY YOK SAYIN HAKİM DEDİ MEMUR.

- TAMAM. HASTANEDEN GELECEK YAZININ BEKLENMSİ İÇİN DAVA 30 05 2014 SAAT 10:20 YE ERTELENMİŞTİR DEDİ HAKİM.

O SIRADA DA KATİP HIZLI HIZLI SÖYLENENLERİ YAZIYORDU
ÖNÜMDEKİ MONİTÖRDE HARFLERDEN KELİMELERİN OLUŞUMUNU GÖRÜYORDUM.

DURUŞMA SONA ERMİŞTİ VE EKRANDA GÖRDÜKLERİM ELİMDE YAZILI HALDEYDİ.

1 AY SONRA YANİ NİSAN 15 8. ASLİYE KALEMİNİ ARADIM DOSYA ESAS NO VE İSİM SOY İSİM SÖYLEDİM.
HASTANEDEN YAZI GEÇTİ Mİ ELİNİZE? BAKAYIM BİLGİSAYARA BAKTI 2 DK BEKLEDİM, GEÇMİŞ DEDİ KATİP...

MAYISTAKİ KURULU BEKLEMEK KALMIŞTI BANA.
8 MAYIS MI DERKEN 15 MAYIS İLAN EDİLDİ.
ARKADAŞLARI ARAMIŞLAR 3 - 4 GÜN ÖNCESİ. BENİ ARAYAN YOK.
BENİM DR MAYISTA AYLIK İZNE ÇIKTI.. DR UM KİM BİLMİYORUM DELİRİCEM
Bİ ŞEKİLDE HOCANIN ODASININ TELEFONUNU BULDUM ODASINDA YOK DR.
SONRADAN ÖĞRENDİM İLK KURULA ÇAĞIRMIYORLAR BENİ.
DOSYADA HALBUKİ İLK  KURULA ÇIKACAK YAZIYORDU. OOFFFFFFFF Kİ OF...
İKİNCİ KURUL İKİ HAFTA SONRA OLABİLİR 29 05 2014 PERŞEMBE 
30 MAYISTA DURUŞMAM VAR DEDİM ARKADAŞA.

 ADLİYE ERTELENİR SORUN DEĞİL DEMİŞ DR.
İÇİMDEKİ SES BEKLE OĞLUM BİRAZ DEDİ.DURUŞMAYI ERTELETMEDİM.
VE DOKTORUMUN KİM OLDUĞUNU ÖĞRENEMEDİM. Bİ DOSTUM ISRARLA SORMUŞ SEKRETERLERE: GİZLİ BİLGİ OLMAZ SÖYLEYEMEYİZ DEMİŞLER.
VE BUGÜN 24 05 2014 CUMARTESİ
HACETTEPEDEN ARAYAN YOK. DİĞER KURULU BEKLEYENLER VAR. BENİ DR ARAYINCA SANA HABER VERİRİM DEDİ.  KİMSEDEN Bİ HABER YOK.
AMA BEN SAĞLAM KAYNAKTAN HABERİ ALDIM.
BURDAN SÖYLEMİYORUM. NASIL OLSA TARİH CÜMLE ALEME ZAMANI GELİNCE BİLDİRİLECEK. BEKLEMEK Mİ EVDEKİ SİNİR HARBİYLE ZIVANADAN ÇIKMAK MI KOLAY ŞİMDİLİK ANLAMADIM.
ŞEYTAN DİYOR İYİLİK KADİR KIYMET BİLMEYENİ SEN DE BOŞVER. AMA ANNE SIFATI VAR KENDİSİNİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Denizli'yi Bedavaya Gezdim | DENİZLİ

bir gün ben de gideceğim Deniz