ON GÜNLÜK ANKARA MACERAM 1




01 03 2015 Pazar
İyi pazarlar dostlarım,
Hal ve gidişat nasıl? Ben Perşembe akşamı yuvaya döndüm. On günlük bir Ankara maceram oldu.
Harbi ödüllü kısa film olur yaşadıklarım. Belki insanlara aşırı güvendiğimden ben kaşındım ödül ödül diye…  Zoru başardım fakat kendime gurur vesilesi çıkarıyorum şimdi. Özgüven okyanus tabanından toros dağlarına tırmandı. Bazen nefesi daraldı fakat vazgeçmedi hiç. National geo daki oltayla orkinos avcıları da neymiş ben köpekbalığının azı dişini çekmiş gibi hissediyorum kendimi.
İlkbahar ve yeni bir ay yeni umutlar yeni özgür adama selamlar bayrağını dikti zirveye. Bravo.
Fonda kovacs my love
Azim ve sabırla 75 B şimdi zero oldu. Cuma günü sağlık ocağında hemşirem dördüncü sustanonu vurdu. Ellerine sağlık. Yavaşça ilacı enjekte etti. Bugün oldu bir gram acımadı. Vücudum da alıştı.
Ateş basmaları üşümeler yok artık. Aaa sustanon mu tabii çay demleyeyim sen otur modunda vücut
Elveda östrojen. Göğüslerdeki süt bezleri ve kanalları da alındı,senin bedenimdeki hakimiyetin iyice azaldı. Saltanatın sallantıda haberin olsun. Bir narkoza daha bakıyorsun.
Hani ben kişileştiriyorum ya her şeyi konuşuyorum kediyle köpekle çiçekle olur olmaz bilmem bu durum size tuhaf geliyor mu? Dün pastaneden kuru pasta almıştım. Parktan geçerken sokak köpeklerinin biri yanıma geldi. Aylardır tanışıyoruz severim okşarım başlarını onlarda da kuyruklar deli uçurtma. Neyse kardeş yer misin dedim ağzına kuru pasta verdim. Bankta oturan tanıdık abi de kardeş mi dedi. Şaşırdı. Ne var ki sevgimi ben böyle ifade ediyorum. Sadece insan sevmiyorum ki . Bazen uzaya çıkıp dünyaya sarılasım geliyor. Sen olmasan biz nerde yaşayacaktık diye. Deli değilim çok geniş hayal dünyam var bu dünyaya sığmıyor hepsi bu…
 Fonda deniz seki iyisin tabii
17 02 2015 Salı
Heyecanlı yolculuk yıllardan beri beklediğim düz saha hasreti bedenimde tatlı telaş…
Aynı otobüs firması ve aynı saat 4 numara. Siz de biliyorsunuzdur artık firmayı.
Fonda Gülşen aşk cinayet sever
Bordo bavulum ta üniversite senelerimden 2003 – 2005 radyo tv yayımcılığı. Okula kayıt armağanıydı o bavul SDÜ. Karlı bey dağları manzarası eşliğinde otobüs Antalya terminalinden ayrıldı saat 10.30
Aslında ne kolay olurdu 19 02 2015 Perşembe sabah iki saat süren bir operasyonla göğüslerden kurtuldum. Göğüs ucundan yapılan kesiyle doktor içerdeki dokuyu çıkardı iyiyim şimdi demek iki cümlede.  Ama siz hep daha fazlasını istiyorsunuz biliyorum yaz bakalım hastanede ne oldu
Bazıları gibi ben ameliyattan hemen sonra superman gibi dünyayı kurtarmaya gittim diyemedim.
Salı günü 18 suları AŞTİ ankarayla Kızılay – Sakarya caddesi – ve onun evi… Kim olduğunu bilen biliyor
Ben dershanede olacağım sen eve git dinlen dedi. Filmlerdeki gibi anahtar paspasın altında değildi. Kapıyı açtım karşımda dünya tatlısı ürkek bakışlı kedi. Üzerimi çıkardım televizyonu açtım. Ev merkezi ısıtmalı sıcak yani. Kedi etrafımda dolandı birkaç defa. Sonra harıl harıl temizledi kendini. Misafir gelmiş eve. Çay koyamıyorum bari temiz görüneyim dedi minnoş hanfendi.
 En sonunda kanepenin üzerine çıkıp gözlerini kapattı ben uzanınca.
Fonda Gülşen haksız yenilgi
22 sularında kapı açıldı, gelen hırsız değil tabii ki ev sahibi. Kediyle uyuduğumuzu görünce o da şaşırdı.
Hoş geldin, hoş bulduk.  Kendine ekmek arası bir şeyler hazırladı yedi.
Sakarya caddesinde gobit tavuk döner yemiştim, köprü altında Rıhtımda.
O esnada beyaz ağırlıklı sarı kedi hanfendi kucağıma yerleşip tv izledi.

18 02 2015 Çarşamba
 Öğle saatlerinde kızılaydan metroyla Tepecik prime ‘a gittik. Danıştayı yerleşim yeri olmayan yere inşa etmişler. Kimse gelip gitmesin danışmasın kafamız ağrımasın demişler galiba. Danıştayın Yanında Gıda ve Tarım Bakanlığı var. Her yerde gökdelen inşaatı vinçler işçiler kamyonlar…
Tabii her zamanki gibi erkenden randevu yerindeydim.  Tahlil sonuçlarını asistana verdim.
15 yıllık aile hekimim f… hanıma ameliyat için ilaçlarımı yazar mısınız dedim. Yazdı sağ olsun. Öncesi sağlık ocağı karşısındaki eczanelere sordum ikisi, şu yok dedi getirtiriz. En son ufak bir eczane vardı ona sordum, birinin muadilini yani benzerini vereyim. Devlet pahalı ilaç diye karşılamıyor, cebinden boşuna 5 lira çıkmasın. Bu da alerji ilacı dedi ben de var dedim raporlu üstelik. Onu kullan o zaman dedi. Sonuçta üç ilaç yerine iki ilaç alınacağı belli oldu.
Siz de birkaç eczaneye sorup soruşturdun. Sağlık da bile üçkağıt var.
Eczacıya bile güvenilmiyor sizin anlayacağınız.
Hastane ilaç yazmıyormuş onu da doktorun neşteriyle tanışan arkadaş söyledi bana. 
Sen ordan yazdır ilaçlarını yanında getir dedi.
 Çayımızı içtik. 14 gibi doktorun odasındaydım.  Yarın ameliyatını yapıyoruz saat 08.00 de. 
Sen 07.00 de hastanede ol. Ben kaldım o an bir şey diyemedim sadece 08.00 i arıyordum saatin kadranında.Çok erken bir saatti. Tamam dedim kendime gelince. Heyecanlı olduğumu anlamıştır doktor. Hem mutluluk verici hem de narkoz dünyası endişesi… Trans erkek dünyasında narkoz kafası da gerekli.
E…. Güzellik Merkezinin sekreterine hastanede hastabakıcı bulabilir miyiz dedim.
Özel hastanede benim yatacağım bölümdeki hemşireyle konuşmuş. Numarasını verdi hemşireyle konuştuk. Hastabakıcının 12 saati 100 lira dedi. Başka hastanelerde 160 liradan aşağı yok.
Sonra sizi ararım dedim. Birkaç arkadaşa sordum 100 lira uygun mu diye. Euro üstünden bu işler dedi biri. İyi dedik bu kez de gece mi gündüz mü ayarında kararsız kaldım
Eskişehir’de hala yüz yüze görüşemeyip de hemen hemen her gece telefonlaştığımız dostuma sordum. Gece gelsin gündüz zaten hemşireler gelip gidiyor dedi.
Gece olsun dedim hemşireye. Elim mahkum o 100 tl yi de vereceğim.
Aslında ameliyat olacak insanın bunlarla uğraşmaması gerekirdi. Kafası rahat narkozu alıp uyuyacağım uyanacağım fikriyle güzel günleri düşünecekti

Geceden hastanede giyeceğim kıyafetleri önden düğmeli pijama biri mavi diğeri gri, iç çamaşırları çorap ve diğer malzemeleri yani peçete ıslak mendil meyve suyu ilaçlarım… Arkadaşın evinden bavulumu hazırlayıp ayrıldım
Ameliyattan sonra aparta çıkacaktım ya. Residance da olurdu tabii halktan kopmayayım dedim.
Yarın ameliyat günü…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları