KASIM 2013 TRANS GEÇİŞ 4

17 11 2013 pazar...
soğuk bir kış akşamı Ankara...  arkadaşlar kızılayda bir kitabevinde toplanmışlar...
trans erkek buluşması... aştiden metroyla kızılaya gittim. arkadaşlarla buluştuk...
hiç karşılaşmamış olmamıza karşın onunla. sn a. t. gel sarılalım dedi.
şaşırdım sevindim... çok sıcak bir karşılamaydı. masada d. k . bu ay sonu nikahı var evleniyor nihayet :) sn a. t. ona bi dilekçe çin yardım ediyordu. yanımda s. m. ve evinde misafir edecek adam t....
çaylar içildi... sohbetler edildi. t... nin evi şehir dışındaydı evlere dağıldık...

sn a.t. akdeniz üniversitesi tıp fakültesindeki dosyanın fotokopisini getir iyi olur demişti.
sabah erkendi randevu ... pembe kimliği hacettepe psikiyatri sekreterine uzattım çekine çekine...
oturun dr sizi adınızla çağıracak dedi.
yaklaşık yarım saat bekledim.dr hanıma akdeniz üniversitesi tıp fakültesindeki dosyamı verdim.
konuyla ilgilenen hoca yurtdışında haftaya gelecek dedi ve telefon numarasını verdi
- trans yapıdadır raporunu kabul eder misiniz ?
- biz iki yıl gözlem altında tutuyoruz. kurula çıkıyorsun.ilk kurulda hormon için sonra da ameliyatlar için izin alıyorsun... sen bu arada dava aç. hocamız gelsin sana ona göre plan yapalım - olur.

hastaneden ayrıldık. kızılay izmir caddesindeki otobüs firmalarından birinden ertesi güne bilet aldım.
ulus ankara kalesi eski meclis binası ufak şehir turu sonrası gün bitti.

devamı var...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları