sonbahar ve sustanonla ikinci yılım

KASIM 2015

Selam Arkadaşlar;
KASIM 2016

Yine aylardan kasım.
Günlerdir aklımdasınız,lakin sustanon periyodu gibi  süren bir soğuk algınlığı yaşadım
Bugün daha iyiyim. Histerektomi sonrası zayıflayan bağışıklık sistemim ve ruhsal problemler depresyon da olabilir belki kafamı toplayamadım. Hayatımdaki belirsizlik yüzünden hiçbir şeyden zevk alamadığım da doğrudur. Hayırlı evlatlık da bir yere kadar. 40 yaşında cidden yoruldum.
Bundan sonraki satırlarda okuyacaklarınız sonbahara doğru bir güncelleme olsun. Keyifli okumalar…

27 08 2016 cumartesi

Arkadaşla güllükte çay içmeye yürüyerek gidince kasık ağrısından zor durdum. Tempolu yürüyüş için çok erkenmiş. Anında kanama arttı.
Yine tam evlenecekken düğünden kaçan kız vakası: runaway bride yani. Julia roberts – Richard gere
Kimlik hazır, çalışıyor da adam lakin ne olduysa müstakbel gelin yan çizmiş. Adam tabii bunalımda.
İş ciddiye binince mi kadın beyni işliyor? Ben çocuk istiyorum evlatlık da alırız olurlarından neden kendi canımdan olmasın itirazları…
Kimi histerektomi ardından iki günde kanama bitti diyor. Senin de öyleydi sonra çoğaldı. Kimileri de söylemiyor İnanmıyorum. Utanç vesilesi olarak görülüyor kanama. Hatta “ bu ameliyat öncesi düzensiz regl vardı senede birkaç defa” cümlesini gururla dile getirenler veyahut ben hiç regl olmadım gibi şaşırtıcı ifadeler.
Şu an saç tellerimden akacak kadar terliyorum benim durum bu

30 08 2016 Salı

Gün boyu kanama yaşadım maalesef, sabah saatleri az öğlen çoğaldı birden 

31 08 2016 Çarşamba
Gece ped kullanmak zorunda kaldım  kanama sebepli
 Isparta’dan arkadaş geldi hastaneye, patoloji temiz arada lekelenme nebido yaptırmadım dedi
Öğlen mahalledeki bir karşılaşma:
Eskiden çalıştığım iş yerinden biri; araştırmacı bakışları yüzümde dolaştı:
Seni tanıyorum galiba  - evet xxx . Sakallara baktı kafasında evirdi çevirdi dış görünüşüme bir anlam veremedi. Teknik servisteydin sen – evet. şimdi göynükte çalışıyorum.
Ben de 7 – 8 yıldır çalışmıyorum. Kimlik adımı söylemedim o da söylemedi
Ne olmuş ki o kız değil miydi? Nasıl olmuş soruları gözlerinde adamın. Dükkan sahibi lafa karışmadı.
Ama o tavrını sakallar çıktı günden beri gösterdi zaten. Bu da olmuş mu? Sahtekar gülümseme falan.
Nereye gitsen mutlaka biri tanıdık çıkıyor sonuçta il sınırlarında yaşıyorum.

01 09 2016 Perşembe

Mavi kimlik için:
Sigorta borcu için sosyal yardımlaşma vakfına git yoksa borçlanıyorsun

02 09 2016 Cuma
Ses inceldi kıllar azaldı saçlarım sertleşti ve beyazları arttı
Anlık hafıza kaybı uzun zamanlı şimdilerde.
Öğlen ani kanama ve çift taraflı düşüş bende.
Cuma pazarı aşıl veriş derken dönüşte 5 – 6 damla kan
04 09 2016 Pazar
Kemikler 10 yılda bir cilt ise haftada bir kendini yeniler
Temizlik sonucu öğlenden akşama peçetede az lekelenmeler
Uykuya dalmakta zorlanıyorum
Omega 3 ve omega 6 yı vücut üretmiyor ve eksikliğinde unutkanlık depresyon oluşuyor
 balık yeşil yapraklı sebzeler brokoli Brüksel lahanası ıspanak semizotu
Semizotu vücuttaki suyu atar. Ceviz badem keten tohumu badem
çiğ kuru yemişlerde vardır, max bir avuç günde
Hamsi sardalye ve lüfer mevsiminde yenirse faydalı
Çiya tohumu max 15 gr yani iki çorba kaşığı yoğurtla karıştır buzdolabında bir gün beklet ya da iki saat beklesin
Samsundaki arkadaşın son durumu: kanama bitti fakat beyaz akıntı geliyor Karın ağrısı var doktor bana bir buçuk ay ayakta duş al dedi
07 09 2016 Çarşamba
Az leke sağlık ocağında doktorcum: kereviz enginar ye karaciğere
Çiya tohumu sonraki aşamada – şimdi hiçbir ilaç ya da başka bir şey alma, karaciğerin yorulmuş.

08 09 2016 Perşembe
Gratis himalaya walnuts burun siyah noktalar için yüz temizleme kremi
Duştayken ıslak yüze dairesel hareketlerle 1 dakika uygula 12 tl – haftada iki defa
Aktarlardaki minik yüz keseleri iyiymiş
Kahvedeki sarı abinin  kayda değer lafları:
Bahçe hortumu metresi 1,250 lira civarında olursa kalitelidir
Saçlarındaki beyazlar senin düşünce kırığı

10 09 2016 cumartesi
n  Ertesi gün – gece temiz fakat sabah bir kan pıhtısı lekelere devam. Gün boyu orta seviye lekelenme
n  Jonathan swift: yasalar örümcek ağı gibidir küçük sinekleri yakalar eşek arıları gibilerin delip geçmesine izin verirler
n  Palamut: baştan kuyruğa yedi renktir: 4 koyu 3 açık menevişli

12 09 2016 pazartesi

Geçen sene aşka inancım yok demişim bu sene hissiz kalbim
Gün peçeteli ve yine orta seviye lekelenme
Akraba ziyareti kapıdan girince yüzüme bakmamaya çalıştılar.
Yarım saat sonra ancak babamın yeğeni olan R. amca Mehmet dedi. Karısı arada kimlik adımı ağzından kaçırıyordu.Kusura bakma g… diyorum ama seni biliyoruz merak etme.
Sen böyle kendinsin mutlusun şimdi. Evet.
Öbür ameliyat ne zaman? Hastanede en az 2 hafta yatıyorsun. Tam bitmesi için 3 – 4 ay arayla birkaç ameliyat daha oluyorsun.  İstanbul’da doktor ve  60 bin lira civarı ücret istiyor tabii çok para.
Kimlik için dava açmam bir süre. Maaşım kesiliyor. Cümleme karşılık akrabanın düşüncesi:
40 yaşına gelmişsin bu yaştan sonra çalışamazsın senin bir yasayla maaşını kesmemeleri lazım. İdare ederim artık böyle.

16 09 2016 Cuma
Dün kanama sona erdi ve bugün mahalledeki hastanenin Acil servisinde -  sustanon - hemşire kanatmadan acıtmadan enjeksiyonu yaptı

17 09 2016 cumartesi
Gece ateş üşüme sayıklamalar uyuyamadım
Tüm vücudum ağrıyor terleyemiyorum. Gaz sancısı şişlik akşamına ateş baş ağrısı
18 09 2016 Pazar
Dünkünün aynısı vücudum. İyi kötü temizlik kasık ağrısı bitmeyen gaz iştahsızlık
Ani ateş basmaları devam. Sol popoda hafif şişlik yani iğnenin yapıldığı bölge.
Akşam ateş çıktı bazen üşüme geldi iç çamaşırında ara sıra lekelenme
Ege üniversitesi hastanesindeki kadın doğum doktorunun histerektomi ardından önerisi:
İlk üç ay yürüyüş 6.aydan sonra ağırlık

23 09 2016 Cuma serin sabah
Cuma pazarından sebze meyve aldım ve akşamına silik kırmızı leke iç çamaşırında

Barbunya salatası sosu
½ çay bardağı zeytinyağı – 1 limon balsamik sirke az
Sumak 1 tatlı kaşığı – 1 sarımsak tuz karabiber

Jiroskop 1744 İngiliz donanmasında kullanıldı ufuk çizgisini belirler

26 09 2016 Pazar
Uyku sorunu devam…
Arkadaşla Osmanlı kahvecisinde buluştuk çaylı tarçınlı kurabiyeli sohbet acıktık tantuni ziyafeti…
 spora gitti o ben de belki aralıkta başlarım.
H&M mark antalyada tarz kıyafetler için

28 09 2016 Çarşamba
Akşam duş öncesi sakal incelttim, aslında duş sonrası daha iyi sonuç alınıyor.
Gün içindeki ter boşalması ateş basması devam
İştah tavan ve bir tarif: Lahana salatası
Mayonez süzme yoğurt limon z yağı. Tuzu koymazsak buzdolabında durur
İnsan ilişkileri:
Sizinle görüşmek istiyorum. Cts Pazar mı? Bir insanın ilk ya da son tanıştığı kişi ol

02 10 2016 Pazar
Ölsem de kurtulsam ruh hali Göbekten bazı pantolonların içine giremiyorum
Ateşin var hasta mısın? Hayır her zamanki halim

04 10 2016 Salı
Doyma noktamı kaybettim hükümsüzdür
Akşamları saç diplerime kadar terliyorum bağrım yangın yeri
Pirzola sosu: sarımsak maydanoz limon z yağı az pulbiber

07 10 2016 Cuma
Sustanon sağ sağlık ocağı sabah saatleri
Epey kanadı popom iğnelerden sertleşmiş kaba yerler diyor hemşire
Ateş basması vs için çiğ kuruyemiş ye… Akşam ateşler içinde offf gece 3 – 5 defa tuvalete kalk
Eklemlerimin ağrısı döküldü her tarafım
10 10 2016 pazartesi

Bir arkadaş sana kız buldum izmirde trans kadın annesiyle yaşıyor.
Facebooktan gösterdi kızı. Yok benim şehirlerarası ilişki dönemim bitti
Ben annemle kalıyorum iki anneyle bu hayatı sürdürmem mümkün değil
Zaten kızı görünce de bir pozitif enerji alamadım

13 10 2016 Perşembe
Büyük resmi gözüm almıyor aslında hayatın kara sularına bir çıkartma şart oldu

Sabah sinekkaydı tıraş oldum.
Birkaç gündür aşırı terliyorum ateş azaldı gündüz 30 derece şehir gece 20 ve ben yine ter içinde
Ter, gözenekleri tıkayan yağ üretimini artırır. Papatya çayı sindirim sistemimi epey rahatlatır ve  ayrıca idrar söktürücüdür. Yani bir nevi ödem atıyorum.

16 10 2016 cumartesi
Xx abla gelince annem içini döktü tabii ben dışarıdan duyuyorum.
Ölmekten korkmuyorum bu çocuğa ne olacak diye ağladı.
Hayatını yaşayacak ne olmasını bekliyorsun ki… timsah göz yaşları bunlar…

Evleri ayıralım fikri haliyle gündeme geliyor bazen.
Cumartesiden beri valide hanım bana Mehmet Efendi diyor. Kadına da zaten ona Mehmet diyemiyorum şeklinde dert yanmıştı
Kimi gün kendisi soruyor suratın niye asık? Mehmet demiyorum ondan mı?
Susma hakkımı kullandım. Sen yaşadıkça ben yaşayamıyorum desem di mi?

GİYİM TAVSİYELERİ
Spor ceketler tek düğmeli – ince kravat – kilolu arkadaşlar için kot pantolon dar kesim,
poposu büyük olanlara  arka cebi küçük olsun. Boy kısa ise düşük belden kaçının
ayakkabı ve kemer aynı renk tabii ki
saat bileklik yüzük, aksesuarlar, cool luk ayrıntıda gizlidir. Hala bir saatim yok
tıraş sonrası: arko after shave kullanıyorum. Nemlendirmek için de badem yağı
koltukaltı dove roll on lacivert 48 saat etkili deniyorum.
şubat 2015 teki mastektomi ameliyatı üstünden aylar geçti memenin üst kısmı ve içerisi tatlı tatlı kaşınıyor

mahalle etrafında kentsel dönüşüm konuşuluyor:
 kentsel dönüşüm, daire parası ;  cinsel dönüşüm, penis parası

20 10 2016 Perşembe
Saçlarım hala dökülüyor, youtuber erkeklerin tavsiyeleri:
 LOREAL elseve Paris komple onarıcı
LOREAL elseve Paris mucizevi yağ besleyici şampuan
Pantene pro- v onarıcı şampuan: ince telli şaçlar için
Dove saç kremi – ben elidor onarıcı bakım şampuanına başladım.

25 10 2016 Salı
Şükür sabaha çıktım yazık yine çıktık güne: evdeki iki kişinin sabaha karşı zıt cümleleri.

Erkeğin aksesuarı saat, kayışı gerçek deri olsun yoksa terledikçe koku yapar
Samsun’daki arkadaş bugün mavi kimliği aldı
26 10 2016 çarşamba

Berbere gittim nerdesin sen bir ay geçti
Saçlarımı protesto ettim 3 – 4 günde bir tıraş oluyorum. Daha sert çıksın ve boşluklar dolsun diye
Akşam duş öncesi tıraş oldum

28 10 2016 cuma
Dr Zuhal uzmanlığını aldı ve artık psikiyatride bizlere tabii diğer hastalara bakmayacak.
Psikiyatri Servisinde çalışacakmış.
SUSTANON SOL DAN yine kanadı. Sevgi hemşire Nasıl oldun?
Ateş basması ter biraz azaldı. Daha İyiyim yani. Baş ağrısı ve konsantrasyon eksikliği yaşıyorum
Keşfe gidiyorum. Nereye? Kendime
Su: 15 dakika yemekten önce suyu ya da sıvı kes ve yemekten iki saat sonra su veya sıvıya geç
Daha geç yemek yersin

29 10 2016 cumartesi
Sustanon etkisi: gece ateş üşüme çarpıntı  kabuslar eklem ağrısı bacaklarım daha fazla tabii

Uç beş günlük uçuk halsizlik ateş mutsuzluk
Belki ameliyat etkisi iki aylık ara sonrası vücudun testoya tepkisi
Evdeki var ya
Hasta mısın? Hasta mı baktın? Derler
Beni hasta ediyor. Sonra da bana doktora git diyor
Şu an dünyanın en kutsal işini yapıyorum diye kendimi mi kandırayım
Hayırlı evladın kendine hayrı dokunmazsa o hayra yorulur mu?
31 10 2016 pazartesi
Ekim de bitti. Güzel atlar ülkesi hayali de sene – i devriyesi oldu
Yastığın nefes alması gerekir. Peki ya insanlar nasıl nefes alabilir?
Trans bir erkeğin  askerlik fotoğrafları fotoşoplu.
Eskiden radyo söylerdi hava hadiselerini, şimdiyse akıllı telefonun konumunu açıyorsun ve google hazretleri saatlik durum bildiriyor.
Kaldırımlar şiirini funda arar söylemişti ya dert çekenlerin annesi derken ne de içim acırdı benim
Kalidromos, yani Rumca iyi yol kaldırım
02 11 2016 Çarşamba
Herkes kalın mont triko giyerken üşürken, ben gömlek ve ince ceketle sokaktayım. Yanıyorum bu kış.
Bugün tıraşın ilk haftası, kıyamadım jilete elim gitmedi
Eşcinsel bir insanın annesine serzenişini okuduktan birkaç dakika sonra annem memet iyi geceler der
Yüzüm sesim bedenim biraz da karakterim elbette değişti.
Ameliyatlarla kadın biyolojisindeki iki ana unsur alındı.
İştahım yine aldı başını gidiyor, doymuyorum. Kilo göbekte kendini gösteriyor.
Ocakta spora başlama hevesim var. Mayısta bir beden küçülsün bedenim.
Teyze neyin var? Bekliyorum be evladım
Neyi bekliyorsun? Ölümü bekliyorum
Huzur evinde beklediğin genelde torunlar çocuklar değil ölüm oluyor

Devamı birkaç gün içinde sizlerle.
trans dünyasında spor sağlık süreç aile sevgili gibi mevzuları da yazarım söz
TOKER BARIŞ MEHMET







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları