SONBAHAR GÜNLÜKLERİ II


Her sabah kalkıp da bugün bitsin dediğim lekelenme bir ay sonra 15 09 2016 perşembe günü bitti.
neden bu kadar uzadı? yeterince istirahat edemedim sinir stres ve kabul edeyim bünyeme ağır geldi ameliyat. yaşım mı sebep yoksa bulunduğum ortam mı bilemiyorum. çoğunun ilk bir haftada sona erdi kanama en azından öyle dediler. bir sene ameliyatı unutmadan hareket edeceğimi biliyorum ama.
15 08 2016 pazartesi
Öğlen devlet daireleri koşturma ve 15 suları ani kanama bir öksürük sebebi
Büyük kan pıhtısı ilk kez yoğunlaştı bayılacak gibi oldum elim ayağım boşaldı ve karın ağrısı felaketti ve ağrım beş altı saat sonra dindi
16 08 2016 Salı
Gece yarısına doğru kanama ped Sabah yok 09 suları yine kanama öğlen aynı seviye…
Akşam 23 e kadar akıntı hep İçerdeki dikişlerin iyileşmesi iki yıl sürüyor
17 08 2016 Çarşamba
Dr +Zühtü demir 7 – 9 bin tl ameliyat ücreti   Ankara Selçuk ışık 5500 tl
Buradaki yani Antalyadaki dr mahmut ulvi kayalı da araştırılabilir seviyesine düştü
ben memnunum Zühtü Demir'den. hala meme uçlarını küçülttürmedim. sporla düzelir. ayrıca histerektomiden beri belirgin ufaldı uçlar. dr mahmut bey meme ucu küçültmeye 1000 - 1500 tl istiyor. Gece iki kez wc biri temiz sabaha karşı ped ve pıhtı atmaya devam
Öğlene kadar ped az 22 sularına dek ve peçeteye dönüş az gece peçete leke yok
18 08 2016 Perşembe
Gün boyu peçete silik leke ağrısız sağdan sağdan baş ağrısı
Sporla gelen kollarımdaki bacaklarımdaki kaslar eski sönük haline döndü
Çabuk yoruluyorum bazen niçin yaşıyorum diyorum iş için kimlik lazım değil sevgili de yok evlenmiyorum. Kendim için yaşamak da lanet ev sorumluluklarından mümkün değil
Biten bir yaz gitmek kısmet değilmiş denize, bu yaz.
22 suları bir akıntı su gibi wc ye zor yetiştim yine yoğun kanama Gece epey kanama ped
19 08 2016 Cuma
13 suları ani akış ped 1  13:30 ped 2  16:30 dolu ped 3 19:30 ve 22:00 arası boş
Kasıklardan aşağısı iki ay öncesi seyrek ince kıllar vardı şimdi boşluklar doldu
Gece yarısı peçete lekesiz sabah 08 temiz ter bastı gece
20 08 2016 cumartesi
Peçete kuru silik leke tüm gün aynıydı
21 08 2016 Pazar
Trokar 5 – 10 cm çapındadır histerektomi 1848 de abdominal ameliyatlar 1989 da laparoskopik ameliyatlar Geceyarısı silik leke sabah da aynı öğlen akşam da
Temizlik yaparken sol kasığım ve göbeğim çok ağrıdı Gaz sancısı cabası çıkmadı yatarken
22 08 2016 pazartesi
Sabahtan ertesi güne peçete
23 08 2016 Salı
Arkadaş samsunda robotik cerrahiyle histerektomi oldu. Pazartesi sabahtan yatış Hacettepe'den kader arkadaşı amma velakin bir kez yüz yüze görüşemedik. 
Ve şimdi Ankara yolları ikimiz için de sona erdi
24 08 2016 Çarşamba
Sabah 08:30 ameliyat sonrası kusma 12 suları odaya çıkartıldı yine kusma. Sabah sonda alınması
Göbekten ve biraz altından üç delik sağ sol ve ortada. Kanama leke şeklinde
Az su içilmesi önerilmesi İstersen bugün taburcu olabilirsin. Ertesi gün çıkmak istiyorum bir gece daha kalayım. Özel oda klimalı kanepeli  Robotik cerrahi ameliyatında dikişler eriyor.
Akşam now you see me 2 – sihirbazlar çetesi 2 izledim. Uzun zamandır dizilerden fırsat bulup film izlemiyordum. İyi geldi.
Gaz sancısı diyor ki bana yumuşak hafif yemek ye Mehmet Bey. Bense pideler simitler ayran
Saati hiç belli değil bağırsak hareketlerinin. Gün boyu lekelenme peçetelerde.
Yattım uyuyamadım döndüm durdum sol yanımda sızmışım
25 08 2016 Perşembe
Gece temiz.  Sustanon ihtiyacı duyuyor muyum? Evet  Her gece yükselen libido son iki haftadır azaldı. Sakallardaki seyreklik için akşamları badem yağı uyguluyorum iki üç saat yüzümde kalıyor.
Mutfakta yemek yaparken eğer yarım saatten fazla ayaktaysam sol kasığım ağrıyor. Yarın kontrolüm var doktora sorarım. Bu arada Samsundaki arkadaşa doktoru kanama olursa hemen gel beni bul demiş. Benim ne kanamalar ne ateşler oldu doktora gitmedim
26 08 2016 Cuma
Sabah endokrin aç karnına tahlil iki tüp kan Sonrası patoloji sonucu: klinik takip önerilir
Doktor ve asistanı vardı yarım saat kadar bekleyişin ardından sekretere kağıdı verdim ben gösteririm dedi Bir dk sonra sekreter temiz dedi kapıdan. Yalnız benim bir hafta yoğun kanamam oldu. O zaman bekle görüştüreyim.
Bu cümleyi duyan yandaki kadının yüzünde tarifsiz şaşkınlık
Bir hafta önce 5 – 6 süren bir kanama. Ne yaptın ağır mı taşıdın?
Yani temizlik yaptım. Olabilir. Doktor bir bakalım dedi ve ben muayene koltuğuna geçtim. asistan mandal gibi bir aletle baktı acıdı tabii
Dikişler sağlam sadece böyle kan var. Böyle mi oluyor? Açık kırmızı devamlı, evet. Onlar normal ayağa kalktıkça gelir. Doktor ultrasonla da bir bak diye seslendi asistana, g. Hanım jel sürdü başka bir alete o da aşağıdan.
Bağırsakları görüyorum. İyidir benimkiler. Gazlı. Ben bir aydır gaz çıkarıyorum, bitmiyor
Ne zaman kontrole geleyim? Altı ay sonra. Penis ameliyatını ne zaman düşünüyorsun?
Zaten kanama oldukça o ameliyat olmaz. Seneye. Bu kadar anestezi bir yılda yeterli
Öğleden sonra endokrin kan sonuçlarım.
Testo: 143  -- 22 haziranda 353 – 08 şubatta 240
Şubattan önce yaklaşık 6 ay 28 günde bi sustanon sonraki tarih de 21 günde bir enjeksiyon
Ameliyattan 2 hafta öncesi 14 07 2016 sustanon ve iki ay olacak kanama nedeniyle risk taşıyor tabii
Sustanon var olan kanamayı artırır mı? Bu riske girmeyelim. Testonun düşmesi o kadar önemli değil östrojen düşük zaten. İki ay sonra kontrole gel. Yaptırmadım iğnemi.
Estradiol: 20 – öncekiler 29 – 60
RBC: 5,2 – 3,83 – 5,09 referans aralığı --  ingilizce “red blood cell” kelimesinin kısaltmasıdır ve “kırmızı kan hücresi” anlamına gelmektedir. Kırmızı kan hücresine eritrosit de denir. RBC (eritrosit) düşüklüğü birden veya zaman içinde ortaya çıkabilir
MPV: 10,05 değerinin yüksek olması, bir nedenle kemik iliğinde trombosit üretiminin hızlandığı anlamına gelir. Mean Platelet Volume kısa adı Mpv; trombositlerin ortalama büyüklüğüdür. Trombositse; Trombositler harap olmuş damarları tıkayarak kanamayı önleyen küçük kan elemanlarıdır
Nötrofiller (NEU) 49,5 – 50 ve 70 aralığı…  vücuttaki enfeksiyonu atmak için çalışan özel beyaz kan hücreleridir. Kanda nötrofil sayısı az olduğunda, bu durum nötropeni adı verilen nötrofil eksikliğine neden olur. Nötrofil düşüklüğü vücudu özellikle belli mantar ve bakterilere karşı savunmasız bırakır
Lenfositler (LYM), 4,1 – 1,2 ve 3,6  bir çeşit beyaz kan hücresidir ve bağışıklık sistemi tarafından hastalıklarla mücadele etmeleri için üretilirler. Bu yüzden, bir enfeksiyondan sonra lenfosit sayısında geçici artış olması normaldir. Bir mikrolitre kanda 3.000'den fazla lenfosit varsa bu durum lenfosit yüksekliği olarak kabul edilir
ALT (alanin aminotransferaz) : 77 < 50 öncekiler 35 – 30
ALT testi, kandaki alaninaminotransferaz (ALT) enziminin seviyesini ölçer. Vücutta çeşitli organ ve dokularda üretilen ALT enziminin kandaki seviyeleri bazı hastalıklarda tanı koymada veya düşünülen tanıyı ekarte etmede yardımcıdır. Önceki yıllarda SGPT (serum glutamik pirüvik transaminaz) olarak bilinen bu test, daha çok karaciğer hasarı ile ilgili bilgi verir. Karaciğer fonksiyon testleri içinde yer alan bir test olan ALT, sadece karaciğere özgü hastalıklarda değil farklı bazı doku ve organların hastalıklarında da değişiklik gösterir.
Normalde kanda düşük düzeylerde bulunan ALT, en çok karaciğer hasarı olan durumlarda hasarlı hücrelerden açığa çıkarak kanda yükselir. Karaciğer dışında, böbrek hasarında da seviyesi yükselen ALT, daha az miktarlarda kalp, iskelet kasları, pankreas hücrelerin hasarında kana salınır.
Merak edilenler:
Sustanon devlet karşılıyor mu?
 Mavi kimliğin varsa sustanon karşılıyor  ve ek olarak muayene parası alıyorlar 15 tl, ama şöyle bir şey var reçeteye 6 tane sustanon yazdırabiliyorsunuz yani
 6 sustanonu 15 tl muayene parasıyla alıyorsunuz.
Ben endokrin doktoruna rapor yazdırdım. Böylelikle aile hekimime gittiğimde 5 adet sustanon yazabiliyor. 5 kutu ilaca sadece 5 tl ödeyip ilaçlarımı tedarik edebiliyorum

Kadın doğum Genital bölge muayenesi yapması gerektiğini söyledi, ben kabul etmedim. Bu yüzden raporumu olumsuz yazdı. Bu zorunlu mudur yoksa değil midir
Cerrahpaşada sadece bakıp ultrasyon çekiyorlar farklı bi uygulama yapmadılar benim rapor için gittiğim dönemde yani geçen sene
Hayır kesinlikle zorunlu değil.istememek gibi bir hakka sahibiz arkadaşlar.
Hacettepe'de Selçuk hoca öyle bir muayene yapmadan verdi raporu
ultrasonla muayene yapıyorlar karnından yani, genitalde muayeneden kasıt sadece bir çift cinsiyetlilik var mı yok mu onu işlemek için olabilir o muayeneyi zaten ürolojide yapıyor.

ameliyat aşamasında mutlaka muayene olmak zorundayız.ben ameliyat öncesinde doktor araştırırken ilk görüştüğüm doktorun yaptığı muayene ruhen beni çok sarsmıştı ki bu yüzden kendisinden vazgeçtim.ikinci görüştüğüm doktor bu konuda bizim ruhsal halimize hassasiyet göstererek muayeneyi beni ameliyata alırken bayılttıktan sonra yaptı ki ben hiç hissetmedim ve sarsılmadım.yani ameliyat için de olsa bu şekilde yapılabilir.yalnız şunu da söylemek isterim; eğer ameliyat olma sürecimiz uzadıysa yani hormon kullanırken uzun yıllar ameliyat olamayacaksak da utanmayıp sağlık için muayene olmak gerektiğine inanıyorum

ARKASI PEK YAKINDA
sevgiler arkadaşlar
mehmet toker

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları