Temmuzda yeni bir adam


hey dostum merhaba;
naber? deniz  kum güneş üçlemesini senelik izin yapan arkadaşlardan gördüm.
benim kendime göre anlamsız bahanelerim var,yukardaki komşu gibi sabah erken kalk denize git öğlene kadar di mi ama? sen neler yaptın? valla ben senle konuşmayı özledim.

                                                                                                       14 Temmuz 2016 Perşembe
Antalyanın kızgın güneşinin tepeye yükseldiği saatlerde radyo tiyatrosu dinliyorum: florence nightgale - lambalı kadın -

İki hafta sonra ameliyat olma psikolojisinden sanırım bu biyografiye denk gelişim
Evet bir anestezi serum hemşire sonda yatak bezi doktor ameliyathane ve hastabakıcı günleri
Antalya'da gerçekleşecek, üremeden yoksun olmak için yapılacak operasyon

 kadınlık cinsiyeti sonlandırılmıştır ibaresi yazacak rapor da yakında elimde olur
testo ve östrojen ikilisi bu aralar pek kavgacı köy basan haydut gibi testocum... 
siyu kabilesi pek bir perişan olanlardan ve barış çubuğu tüttürmek istiyor soluk benizliyle
tüttürmek demişken dün itibariyle sigaraya zam geldi hayırlı olsun, paket başına 1 TL
konuyla ilgili bir doktor arkadaşımızın açıklaması:

bu dengesizlik kavgadan değil testosteronun doğası bu. en ufak oynamayı kabul etmek istemiyor. şikayet de edemezsin hani, östrojen de aşağı kalır değildi ki her ay bir yüksel yüksel yüksel, sonra bir diplerde dolan dur, bir yandan progesteron kırılır bir yandan neyse işte hep bildiğimiz şeyler. mesela nebidonun en büyük artısı olsa gerek o dağılımın daha sakin olması, üç ayda bir, daha sakin bir düzen
ameliyattan sonra ilk etapta işler hiç o kadar sakin değil maalesef, ciddi bir kayıp var sen ister kabul et ister etme, içinden bir parçanı alıyorlar ve işleyen çalışan ama baskılanmış olan bir parçanı çıkarıyorlar. bu yüzden bedenine müsaade etmelisin ki yasını tutsun, o süreç ağır geçebilir biraz ama geçecek elbet. kendi üstüne varma çok, zamanla rahatlarsın

ben hiç ped kullanmadım ameliyat sonrası, formülü de prensler gibi ol kımıldama-sinirlenme-üzülme= kanaman olmasın. ağır yanı ped med ağrı sızı değil, kafan dönüveriyor bir anda bazen, ama herkeste de bir değil işte, sen şartla kendini de ki benim yaşım zaten ileri ben daha hazırım bu ameliyata. yalan da değil. şu an sadece ruhsal hezeyanlardan bahsediyorum ben , fiziksel değişikliklerle bir derdin olmaz öyle, bu menopozun en büyük oyuncağı senin mental durumun, psikolojin. ama sen bir adım öndesin ;)
 ve bir arkadaşımızın da bence rol model hareketi:
Sustanon bende ses kalınlaşması, kas artışı ve tüylerimin kıllara dönüşmesi konusunda çok olumlu etkilere sebep oldu, sonrasında Nebido kullanmaya başlamamla birlikte bu gelişmelerde biraz geriye doğru gidiş sonrasında ise yavaş yavaş ilerleme kat ettim.
__Sustanon mu? Nebido mu?
__Ben Nebidoyu tercih ederim.
__Neden?
__Sinir stres konusunda beni hiç zorlamıyor.
__Pahalı değil mi?
__Sigarayı bıraktım ve ayda 300 tl cebime kalıyor
***
Özel hastanede yapılan rahim ameliyatını ve raporunu hakim kabul ediyor mu?
özelde bu ameliyatı olanlar ne dediler?
A: Yapılan operasyonu ayrıntılı anlatmıştı kalabalık görünsün falan diye doktor. Hakim de kurcalayip okumadı bile
B: M Park hastanesinde oldum. Hakim sıkıntı yaratmadı, hatta yazılan rapora dayalı kararı verdi. (Elazığ) HAKİM KİMLİĞİ VERDİ
üç bin lira ve bir ay önce kapalı rahim ameliyatı
Rapora yapılan işlem yazıldı ve ardına " geçirmiş olduğu operasyon sonucunca kadınlık cinsiyeti sonlandirilmistir, cinsiyet kimliği erkektir." Yazdırdım.
C: ben fakültede oldum ama hakim raporu kabul etmedi sevk kağıdı verip yeni rapor istedi o sanırım hakimle alakalı bi şey
D: Özelde de olsa üniversite hastanesine sevk ediyor mutlaka rapor için eğer süreci bilen bir hakimse üniversite hastanesinden aldığın raporu da dosyana ekliyorsun.
Evet üniversite hastanesinin raporunu istiyor mutlaka yani İstanbul'da hep bu şekildeydi. Direkt özel hastane raporu ile kimliği alan arkadaşlar çok şanslı. Hayır özel hastanenin raporunda Zeynep Kamil in yazdığını yazdırmıştım. Sadece soru sordu hangi ameliyatları oldun diye 10-15gün içinde de rapor çıktı




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları