14 Aralık 2015 Pazartesi

HACETTEPE KURUL GÜNLERİ

14 12 2015 Pazartesi

Selamlar sevgili okur;
Nasılsın? Koca bir yılı iyi kötü zamanlarımızda birlikte bitirdik. Beni dinlediğin için teşekkür ederim. Aralık ortası olmuş, akşam saatleri ve ben ilerde trans erkek kılavuzu olmasını istediğim yazılarıma devam ediyorum.
Yukardaki fotoğraf sinekkaydı tıraştan altı gün sonrası...

Her geminin bir haritası her perinin bir sihirli tozu ve her kadının sevgilide bıraktığı izi var.
Fırtınası dinmiş limandayım ey peri nerdesin

 Şu an hastane sürecini tamamlamış olmanın verdiği rahatlığı yaşıyorum. Hacettepe ikinci kuruldan ameliyat izni raporum çıkıyor. Doktoruma ve bu yolda bana yardım eden arkadaşlara minnettarım. Şubat haftasında da dava açtığım günden tam iki sene sonra nihayet ameliyat kararım çıkacak. Yaklaşık bir aydır spor hayatıma ara verdim. Salon değiştiriyorum. Salondaki malzemenin kalitesi antrenörün yaklaşımı bilgisi ilgisi çok önemli. İlk defa spora başlamışım yok protein tozu yok göğüslerin çıkmıyor yok makarna pirince dayan… Bir salon sahibinin vücut şampiyonu olması onun spor salonu açması için yeterli değil. Sana söyledim en başta göğsümde kist vardı ameliyat oldum diye
Tabii tüm göğüs dokusunun alındığını söylemedim.

Geçen aydan başlayalım istersen hayatımda ne var ne yok…

06 11 2015 Cuma duruşma günü
7. celse
Sabah saat sekiz buçukta evden çıkıp adliyeye gittim. Bu defa yani hazirandan bu yana – kemere kadar çıkardım x – ray cihazından geçmek için. En son kemer bahsini ağustosta Ankara Antalya uçuşunda yapmıştım.  İlk duruşma benimki saat 09.00

Nüfus memuru görünürde yoktu. Yeni mübaşir gri takım elbise giymiş efendi bir adamdı daha.
 hakime hanımla araları iyi. Birinci dava benim. Listedeki isme baktı
vekili misiniz? Hayır Avukatı mısınız? Hayır kendisi misiniz? Evet
tamam karşı taraf gelsin yardımcı olurum

Mavi gömlek lacivert çizgili kravat füme yelek lacivert kot. Ciddiyetimden yine taviz yok tabii ki…
09 30 da nüfus memuru . tabii içerde karşılıklı avukatların dahil olduğu bir dava vardı uzun sürdü
 Davalı ve davacı yan yana otururken görevli memur, senin dedi ve tam o esnada mübaşir adımı seslendi,
Eyvah dedim ayağa fırladım yeleğin düğmelerini dışarıda açmıştım içeri girerken iliklemeyi unuttum
Katibin yanında genç güzel bir kadın oturuyordu onu görünce hemen yeleğin önünü elimle kapattım
Gözüyle yeleği işaret ediyordu sonra teşekkür anlamında gülümsedim gülümsedi
Hakime hanım:
rapor ne oldu? Ankara’daki doktorumdan raporu alamadım kurul toplanmadı.
Tahminim üç ay içerisinde raporu size sunabilirim.
Duruşma kararına bunları yazdırdı tabii diğer yazışmaların da toplanıp raporla gönderilmesini de istedi ve 05 02 2016 Cuma gününe ertelendi dava.

Her trans erkek, erkek görünümünde olmuyor. Öyle giyinecek ortamı olmuyor ya da tam olarak hissettiklerinin adını koyamıyor.
Bazılarının lezbiyen sevgilileri oluyor veyahut duygularını kadın eşcinselliği üzerinden değerlendiriyor
ve bir gün saçlar kısa kıyafet ise tişört kot ve tabii saklanan göğüsler
En büyük şoku da anne baba yaşıyor haliyle tepkileri de şiddetli oluyor
Hele bir doktora gidelim tedavisi vardır düzelirsin ruhumuz hasta onlara göre o sebepten
Kardeş abi ya da abla varsa onları ikna etmek de ayrı sancı bir trans erkeğe.
Psikiyatrik süreçten sonra o çok arzulanan hormon terapisini yaşanacak değişimleri, ameliyatları anlatmak hukuksal gidişatı da bir ara söylerim demek başta kolay gelir
Baba karşı çıkar evlatlıktan reddeder, evden kaçmalar, sokak acımasızlığında sarsıcı olaylar yaşayanlar
Aç kalanlar, dernek kapısından geri döndürülenler… Akrabaların seni tanımadığı günler, sapıksın ya…
Ya da hastalıkları nedeniyle ameliyatları çok risk taşıyan arkadaşlar

Şükür ki ben de sadece bir anne. Hikayemin canlı tanığı yaşlı ve hasta olsa da mutlu benim için
Senin yüreğin kocaman diyorlar ya bazen zayiatı hayatımın çok fazla da ses etmiyorum ben
Kime nasıl bırakıp giderim bilmem ölüm yaşam zaman çizelgesi yok ki bunun
Gzone KASIM 2015 eşcinsel kültür sanat dergisinde iki trans kadın arasında ben Mehmet Toker
Sayfa 71

Sesim  kısık çatlat hala oturmadı gitti
Toplumda erkek kadın ayrımcılığı ortadayken bizim transseksüel dünyası apayrı bir uzay
Ege Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nden Kaos GL Danışma Kurulu Üyesi Prof. Dr. Melek Göregenli:
Ayrımcılık, farklardan değil toplumsal cinsiyet rejiminden yani sistemin erkeğin avantajına kurulmuş olmasından kaynaklanıyor. Cinsiyetçiliğe yol açan bizim doğuştan getirdiğimiz farklarımız değil.

Ayrımcılığa ilişkin genel sunumunun ardından cinsel yönelim ve cinsiyet kimliklerine ilişkin temel kavramları aktaran Göregenli, “Homofobi bir ayrımcılık ideolojisidir. Cinsiyetçilik ve milliyetçilik gibi çalışır. Homofobi cinsel yönelime; transfobi ise cinsiyet kimliğine dönük ayrımcılığın adıdır. Kişisel bir fobi değildir” şeklinde konuştu.
Karşımda oturan gay arkadaşı bana “ben transgayları anlamıyorum
Madem erkeklerle olacaksın bir erkeği seveceksin neden erkek olmak için ameliyat oluyorsun?
O kadar ameliyat olup acı çekiyorsun?
Bir erkeği erkek bedeninde sevmek istiyor onların cinsel yönelimi de bu.
Cinsel kimlik ise, hem cinsiyet kimliğinizi hem cinsel yöneliminizi içerir. Cinsel kimliğinizi nasıl tanımlıyorsunuz sorusunun cevabı;
Heteroseksüel bir trans kadınım
Homoseksüel, cis-gender bir erkeğim
Biseksüel bir er-dişiyim
Cinsiyetsiz bir poliseksüelim vs. vs. vs. olabilir.
26 11 2015 Perşembe
11 suları dr x kurula çağırdı
Öğlen yemeği sebebiyle öğlene dek mutfaktaydım odama geldim ve üç cevapsız çağrı
0 530 --- -- -- aradım alo Hacettepe’den dr x ben. Merhaba nasılsınız? İyiyim.
İki aralıkta kurulda var. Gelebilir misin? Tabii ki gelirim. Teşekkür ederim.
Siz sabahtan gelin girişinizi yaptırın. Sonra beni bulun.
Ben size kurulun yapılacağı yeri tarif ederim. Öğleden sonra olacak zaten kurul yine.
Tamam çok sağ olun. Kolay gelsin. Teşekkür ederim. İyi günler. İyi günler
27 11 2015 Cuma
Ateşim çıkıyor üşüyorum 19:00
Dr Süleyman taş medikal park İstanbul – Gaziosmanpaşa
Penis ameliyatı: pediküllü anterior lateral thigh flep boxer bölgesinden doku alınıyor
Uyluk bölgesindeki cilde penis şekli veriliyor idrar yolu oluşturuluyor damar kesilmeden kasık bölgesine naklediliyor penis. Fonksiyon protezle sağlanıyor
30 11 2015 pazartesi
Öğlene doğru dr x aradım raporu biz mahkemeye gönderiyoruz. Bir günde biter mi kurul. Ona göre dönüş bileti alıcam. Kurul ertesi güne kalmaz biter bir günde. Tamam teşekkür ederim iyi günler
Pamukkale turizm 03 12 2015 – 09:00 – 09 numaralı Ankara – Antalya otobüsü – 65 lira
Ankara havasına bi göz attım Salı perşembe parçalı bulutlu Çarşamba yağmurlu 07 gece -2 derece
Sağ popomun üstüne yatamıyorum ve ateşe üşümeye devam

01 12 2015 Salı
10:30 hareket saati. Tv deki spiker yarın sabah Ankara’da yüksek kesimlerde kar yağışı var
 % 50 şehir merkezine yağabilir
Kolaylı tesisleri de bozmuş yemeklerdeki lezzeti restaurant kalitesini.
Kıymalı patates bulgur pilavı mercimek çorbası az az yiyeyim dedim
Yuvarlak dilimlenmiş patateslerin kabuğu soyulmamış, tabii ince kabuk patates. Vitamini gitmesin demiş içerdeki yardımcı. Kıyma tatsız tutsuz… Bulgur pilavını da soğansız kuru kuru yapıyorlar sevmiyorum ne yapayım. Makarna yiyeyim diyorum acı yeşil biberle midemi mahvediyorlar
Pirince zaten alerjim var. Şöyle enfes bir meyhane pilavı yiyemedim dışarıda
Domatesli biberli bol soğanlı…
Masada tuzluklar boş, garsona söyledim boş ver gibisinden gülümsedi cevap dahi vermedi
Danışmaya söyledim ben de. Anket formu doldurun dedi. Vaktim olsa doldururdum.
18:30 Kızılay Sakarya Bulvarı ıslak bir soğuk Ankara akşamında yerler gökyüzü ıslak tülbent gibi ne yaparsanız yapın kafa üşüyor
Otele 10 dakika sonra vardım da sıcacık kendime geldim. Dışarıda buz gibi havada dürüm tarzı bir şeyler yedim. Çayımı içince çok durmadan otel odama çıktım. Ertesi günün heyecanı yetti yatakta dönüp durmama. Halbuki bu ikincisi biliyorum neler olduğunu da gel de anlat…
YARIN KURUL
Devamı yakında
Sevgiler
Mehmet Toker


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder