TEMMUZ VE AĞUSTOS'TA YAZ ZAMANINDA BİR DELİKANLI



Selamlar dostlarım;
Eylül akşamındayım hala klima çalışıyor şehrin yazı biter sıcağı kalır
Şairin dediği gibi, gün biter gülüşün kalır benle
Gün biter gülüşün kalır bende
anılar gibi sürüklenir bulutlar
Ömrümüz ayrılıklar toplamıdır
yarım kalan bir şiir belki de
Aykırı anlamlar arayıp durma
güz bitip sular köpürür de
kapanmaz gülüşünün açtığı yara
uçurum olur zaman her gece
Her gece yeni bir savaş baslar
acı ses olur, ses deli yağmur
Sığındığım her yer adınla anılır
ben girerim sokağı devriyeler basar
Bir de gülüşün eklenir kimliğime.
Ahmet telli
Hayat sürprizlerini acı tatlı yaşattı bana nasıl mı? Dinleyin o zaman.
O güne gelene dek sizden ayrı neler geldi başıma onu da bilmek ister misin?

13 Temmuzda Karadeniz’den öğretmen bir arkadaşımla sohbet ettim
Onun da süreci Hacettepede fakat bir defa yüz yüze görüşemedik. belki bu yıl bitmeden kısmet olur.
 3 iğne – sustanon – testo 270 – 28 günde bir yaptırdı ve yaklaşık bir ay öncesi Nebidoya geçiş yaptı.
Benim 6 iğne - sustanon – testo 250 – 28 günde bir yaptırmıştım.
Devlet kurumlarındaki işlerimde isim ve pis sakallı yüz çelişkisi… Memurların kısa şaşkın bakışları.
Bir rüyamda babam, anneme:”o erkek, ona öyle kız deme artık “ diyordu

17 07 2015 Cuma
Hormonlu ilk bayramım. Sakallı mutlu delikanlı. Bir anlam veremez soru soramaz hallerde komşular… Mustafa abi eşi hatice abla ve izmirdeki büyük oğlu Akay ailesiyle bayramlaşmaya geldiler. Biraz da benim yeni halimi görmeye sanırım
Zayıflamışsın. Spora gidiyorum. Bu kış meme ameliyatı oldum eskiden gidemiyordum spor salonuna.
Hormon iğnelerine devam. Hatice abla. Doğru yoldasın dedi
Annem Ankara’daki öğretmen arkadaşına Hacettepe maceramı anlatmış. Nilüfer teyze de geç bile kalmışsınız ya neyse ki zararın neresinden dönülse kardır demiş anneme.
Bayram sonu Ayazla denize gittik bir Çarşamba öğle sonu. Altınyaka kavşağından denize 5 dk yürü ve 10 numaralı plaj. Turistler bizimkiler ekmek arası köfteler ayranlar
Benim için bir ilk. Yıllar önce geldiğim ilkokul zamanı boğulmak üzere olduğum aynı plaj Konyaaltı… O gün üzerimde siyah mayo vardı ve simidim. O ben değilim başkasının hayatını yaşamışım gibi hissediyhorum. Tişörtümü çıkardım güneş koruyucumu sürdüm ve güneşsin denizin tadını çıkardım. Ramazan bayramı sonrası kalabalıktı üstelik hafta içi olmasına karşın. İki günde bir gelirim ben buraya. Şezlong ücreti veriyorsun sabahtan akşama denize gir güneşlen duşunu al kabinler var kumlu falan ama belediyenin hizmeti sonuçta. Girişteki kafede fiyatlar bakkaldakiyle aynı çay bir lira küçük su 50 krş bir kişi rahat 20 liraya güzel bir gün yaşayabilir. Acıkırsanız simitçi midyeci mısırcı plajı dolaşıyor.
Hatta simit deniz gözlüğü topu  yatağı kolluk vs ihtiyaçlarınızı da alabilirsiniz.
Kimse kimseye bu beyaz yanmamış bu göbekliymiş bu eşofmanla tişörtle denize giriyormuş bakmıyor.

22 07 2015
Sporda bölünmüş programa başladım

Sporda en son göbek gidermiş
Kaşlar yüz ifadesi çok değişti tatlı sevimli ben karizma coll adam oldum yani delikanlı
29 07 2015 Çarşamba
Atatürk parkında trans erkek buluşması,izmirden arkadaşla konuştuk. Kendisiyle mart ayındaki Ankara trans erkek toplantısında tanışmıştık.çok sıcak vantilatörün iktidarında bir öğle sonrasıydı.
Spor salonunda zayıf sakallı bir adamla bir dialog:
Senin ne güzel kolların omuzların kas yaptı göğsün de genişledi. Ben hala uğraşıyorum
Bir ay oldu mu senin? Olmadı.
Benim de bir buçuk ay oldu senin de olur. Tabii sustanon aldığımı söylemedim

01 08 2015
Mahalleden tanıdığım yemekçi abla :
Yarın h… size temizliğe gelecekmiş. Evet. Sana xxxxx Pazar günü gideceğiz dedi. Ben de unutmuşum kim o? Dedim. Alışmışım sana Mehmet diyorum ya. H… söyledim şimdi onun sakalları çıktı flnn Yani h… abla ve arkadaşı teoride yeni bana hazırlıklı olacaklar
Ve beklenen Pazar günü. Sabah sekiz kapı zili ve olumsuz tepki yaşanmadı. H. Abla gün boyu bana annemin demediğini dedi: Mehmet J
Hafta içi annemi kulağındaki işitme kaybı nedeniyle doktora götürdüm kbb uzmanı kulakta bir şey yok hastanın rengi de beyaz anemi mi var? Evet. Bağırsaklarından ameliyat oldu nisan ayında.
Kan verin bakalım sonuçlara.
Sonuç,kandaki demir değeri düşük. Ameliyat olduğu hastanenin dahiliye bölümüne gittik. Doktor  Demir için ilaç verdi.
 Patoloji raporu çıkmış genel cerrahi tümör kötü huylu onkolojiye gidin. Ordaki sağlık durumu şimdilik iyi üç ay sonra kontrole gelin
Bir kanser vakası daha…
Onkolojide bir saatten fazla süren bekleme zamanında doğum, ölüm, hayaller ekseninde yaşamımı sorguladım. Yaşamadan ölmek istemediğim içindi karamsarlığım.

07 08 2015 Ankara öncesi 11. Sustanon
Sağlık ocağı 59 kg – 2 hafta öncesi 61 kg   s… hemşire: başka operasyon var mı? Rahim ameliyatı Bu yıl olmaz ama mahkemeden karar çıkması lazım
Öğleden sonra spora gittim
Akşamüstü ateş bastı ve bir üşümeli bir ateşli gece sersem oldum ertesi sabaha…
Rüyamda ambülâns diye sayıkladım. Olduğum yerde terledim halsiz ve bitkin düştüm birkaç gün
Ne yapmıyoruz şikâyet etmiyoruz geçen yıl kendime söz verdim hormona başla ve sesini kes
10 08 2015 pazartesi
Hacettepede psikiyatrist,mle görüştüm. Haftaya sizden randevu aldım haberiniz olsun. Haftaya gelme
Neden? Senelik izne çıkyorum iki hafta syokum. Xxxxxx hanım benim endokrin kontrollerim  var üç ay oldu. O zaman başka bir doktor sana yardımcı olur. Tamam iyi günler
11 08 2015 Salı
G Akdeniz otobüs bileti Pazar günü sabah 10.30 60 tl
Yine bir resmi kuruluş sigorta yenileme işlemi… kadın eski dekonttaki parafından imzasını  tanıdı
Geçen yıl da ben sizinle ilgilenmişim. Xxx toker sizsiniz di mi? Evet. Sakallı birine o isim yakışmıyor ama belki unisex isim diye düşündü memur
Arayı bu kadar açmayın dedi yıllık görüşmemiz bitince memur. Olur gelirim arada
Tabii memurum esmer hoş bir kadındı

Vücut geliştirmeye yeni başlayanlara klasik beslenme tablosu:
Kahvaltı 07 – 09
3 yemek kaşığı lor peyniri
1 kase süt+ 30 gr yulaf
5 zeytin 3 dilim ekmek
Tam buğday ekmek kilo almak isteyenlere!!!
Ara öğün 10.30 mevsim meyvesi 1 – 2
Öğle
1 porsiyon ızgara et ya da tavuk
Salata az z. Yağlı bol limonlu
1 tabak makarna ya da bulgur pilavı
1 kase yoğurt
Ekmek kilo almak isteyenlere!!!
Ara öğün 15.00
Bir avuç çiğ fıstık
Akşam 17.00
1 porsiyon ızgara et ya da tavuk ya da baklagil
1 tabak makarna ya da bulgur pilavı
Salata
19.00 spor
Antrenman sonrası kafein almayın
Yulaf ezmesini muz süt tarçınla pişirin. Ben hala yulaf ezmesi alacağım.
Alerji doktoruma sorup da kullanmak istiyorum aslında yulafı. Galiba kepeğe de alerjim var yiyince kaşınıyorum. Gıda alerjim var o yüzden temkinli yaklaşıyorum bilmediğim şeylere.
Ister kilo almak isteyin ister hacim almak, ne olursa olsun gece bir şey yemeyin ve tok karınla uyumayın. tok uyursanız kandaki insulin seviyesi yüksek kalacağından, kasların gelişimi için gereken büyüme hormonu uykuda salgılanamaz
ağırlık programı 45 – 50 dk yi geçmesin sonrası kas yıkımı
çünkü vücut kortizon hormonu salgılar
her set ağırlık artır
omuz çalışırken omuzları gergin tut hareketi hisset ağırlıktan çok sindire sindire yap
spor sonrası hemen protein tamam fakat karbonhidrat 1 saat sonra
13 08 2015 PERŞEMBE
Bugün Antalya kemer olympos’ta trans erkek kampı başladı. 
Orda olmayı çok isterdim lakin ev bırakmıyor
16 08 2015 Pazar Antalya – Ankara yolculuğu
Annem sabah kapıdan uğurlarken ilk defa ne sarıldı ne öptü
Sakallar yüzünden kabullenememek tabii ki
Burdur yolunda yola çıkalı yarım saat oldu olacak karşı şeritte takla atmış beyaz bir xxx 9 geçmiş olsun.
Eskişehir’deki arkadaşımla yol öncesi konuştuğumuzda bana spor yaptın birkaç ay
Artık yol seni eskisi gibi yormaz dedi. Haklıymış.
Yanımızdan geçen scania kamyon şoförü siyah atlet giymiş iki ay spor öncesi aldığım üç renkli atlet dar geliyor L  BEDEN. Göğüs ve omuz genişledi sporla yani trapezler de mis
Yolda bir yere birine ait olmak istemediğimi daha da fazla hissediyorum yol almak yer etmiş bende
18:10 Aşti parçalı bulutlu serin Ankara havası
Kolejde metrodan indim ve yaz yağmuruna yakaladım
Taksiye atladığım gibi arkadaşın evine gittim. Az bir yağmurda yokuşlar epey dik taksinin lastikler pati çekti. Yorgun arkın yemek tv derken 23 suları yatak ve uyku
Arkadaş üç ay önce evine taşındı geniş havadar ev fakat komşular fena. En azından balkona çıkıp akşam serinliğinin tadını çıkarabiliyorsun. Atletle oturdum ama bana yine sıcak.
Sustanon içimi ateş basıyor  
YARIN ENDOKRİN VE DEVAMI YAKINDA
SEVGİLER 
MEHMET TOKER


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları