AĞUSTOS ANKARA MACERASI BÖLÜM 2



MERHABALAR DOSTLAR;
Bazen kendimi dünyanın palmiye ağaçlı beyaz kumlu sahillerine atasım geliyor. uzanmışım yalnız huzurlu mutlu. nerdeee burdakiler hep çakıltaşı.Biz başkente gidelim buyrun
17 08 2015 pazartesi
Sabah altı buçukta uyandım ve yarım saatte hazırlanıp yokuş aşağı kavşaktan geçen dolmuşa bindim ve beş dakikada hacettepeye vardım.
Endokrin listesinde adımı yazdım altıncı sıra Mehmet toker
Kan bölümü saatinden on dakika önce açıldı iki tüp kan verdim, sonuç için öğleden sonraya randevu aldım. Sonrası psikiyatri bölümü benim doktorum xxx yok Tuğba hanımdan dosyamı istedim. Bana not bıraktı biri için ama seninle ilgili bir şey demedi. Demek beni unutmuş xxx hanım.
Başka biri yardımcı olur sen geldiğinde demişti doktorum. Sonrasında sekreter doktora mesaj çekti.
Konsültasyonların kadın doğum ve plastik cerrahi yazılması için psikiyatriye giriş yapacakmışım.yaptım.
Ben de kadın doğuma gittim. Neden mi buradayım? İkinci kurul konsültasyon için gerekli, yani mahkeme izni sonucu gerçekleşecek rahim ve yumurtalık ameliyatı hakkında bilgi sahibi olmak için. Kapıdaki otomattan sıra aldım randevum var yazısına tıkladım kimlik numaramı girdim. 15  Dk bekledim. Sekreterde numara yandı. Girişi yaptı ve başka bir numara verdi. Bu defa onun için 15 – 20 dk oturdum. Neyse ki karısıyla gelen adamlar vardı salonda kendimi yalnız hissetmedim.  İkinci numarayla tekrar sekretere gidince 10. kapıda bekle dedi. Orda da hemen hemen aynı vakit koridorda volta attım. Koridor sonunda tüp bebek kapısı var. Bir de böyle bir dünya var değil mi? Her şey var ama sonuç yok, hayat işte.
Doktora cinsiyet geçişi için geldiğimi söyledim, kısaca hikayeni anlatır mısın?
Dosyada yazıyor doktor hanım. Bilgisayara girmek için dedi ve sonra alakasız bir teşhis yazıp yan odadaki uzmanla görüşeceksiniz dedi. Dosyamı da odaya bıraktı
Yarım saat kadar koridorda bir ileri bir geri ve koridorun bir ucundayken ….. hanım demez mi hemşire. içerde bir de cerrah vardı. tabii kadınlar doktora,cinsel rahatsızlıklarını anlatıyorlar şahit oldum. Kadın olmak da zor evli olmak da...
Bu size ikinci gelişim psikiyatri doktorum sizden ameliyat hakkında bilgi almamı istedi
Mahkeme ve heyet tamamlandığında bizden sadece ameliyat randevusu alıyorsun.
Hem kapalı hem açık ameliyat yapıyoruz. Açıkta 5 cm kesi açıyoruz karından sezaryen gibi yaklaşık bir ayda iyileşme oluyor. Kapalıda lazerle giriyoruz iki günde taburcu ediyoruz. Risk olarak lazerle yaktığımız için içerdeki dokularda yapışma olabilir. Vajinayı kapatıyor musunuz? Biz onu yapmıyoruz plastik cerrahi penis ameliyatında o bölgeyi kapatıyor
Öğleden önce tekrar psikiyatriye indim  xxx hanım mesaja hala dönmemiş. Tuğba hanım sen Gökhan hocayla görüş dedi ve göz kırptı.
Öğle vakti endokrinden aşağı yokuş indim ve ordaki kantinde kaşarlı tost ve ayran.
Hastane çalışanları psikiyatridekiler de dahil Tuğba hanım ve sarışın sekreter gelmeye başlayınca ben kalktım. Öğlene kadar hastane bahçesinde çay  su gölge arayışı selfie…
13.30 da dosyamı endokrine verdim ve yine o bekleyiş…
3 saatlik sabır denemesi sonucunda ikinci kapıdaki doktora merhaba dedim
Sonuçlar: testosteron 770. Es yani östrojen 55 – kolesterol: LDL 169 HDL 38
Testosteron ÇOK YÜKSEK dedi dr. 15 mayıstan beri 21 günde bir sustanon – 5 enjeksiyon ve 770 ?!
Yeni periyot 28 günde bir – altı ay sonra kontrole gel. Aralıkta kurul olunca gelsem. O da olur.
Bence altı ay endokrin kontrolü için geç… Karaciğerim biraz sorunlu olduğundan bunu söylüyorum.
Hatırlatma amaçlı yazıyorum hem kendime hem de size:
  1. Başlamadan önce
  2. İlk yıl için 3 ayda 1
  3. İkinci yıl için 6 ayda 1
  4. Üçüncü yıldan itibaren yılda 1
Eğer kullandığınız ilacı değiştirmek isterseniz değiştirmeden önce.

geçişlilik test edilmemiştir, yani herhangi bir sebepten başka bir marka veya tür ilaca geçmek isterseniz yeni ilaca başlamadan önce Endokrinolojiye gidip test yaptırmanız iyi olur. Eğer bunun için fazladan doktora gitmek istemiyorsanız  ilaç değiştirme isteğinizi doktora açıklayarak rutin kontrol zamanlarında değiştirmek yoluna gidebilirsiniz.

Endokrinoloji, hormon kullanımından önce ve  kullanımı sırasında yazılan testler:
KCFT - Karaciğer fonsiyon testi
CBC  - Genel kan değerleri testi
TSH  - Testosteron ölçen test
Bu testler iki kez yapılır böylece hormon seviyesindeki dalgalanmalar anlaşılır. Bir kez adet kanamasının 3. gününde 1 kez de adet olunmayan dönemde yapılması gerekir.
Ayrıca böbrek fonksiyon testleri yapılması gerekir.
Diyetisyenime gittim, beni hatırladı. Sen daha önce de gelmiştin. Evet ocakta.
Ben haftada dört gün iki saat spora gidiyorum. Salonda hocalar protein tozu tavsiye ediyor. Daha çok güçlenirsin kas yaparsın diyorlar. Nasıl beslenmem gerekiyor? Kolesterolüm bazen yükseliyor.
Bugün sabah endokrine kan verdim ve 9 aydır hormon kullanıyorum.son üç aydır 21 günde bir yaptırdım enjeksiyonu.
Bilgisayardan kan değerlerime baktı kolesterol yine yüksek. Az yağlı diyete devam. Spora haftada üç gün git dört gün sana fazla. Sakın protein tozu vs kullanma. Spor öncesi karbonhidrat ağırlıklı beslenme yani makarna yoğurt yiyebilirsin sonrasında da protein ağırlıklı gıdalar tavuk göğsü mesela.
Kilo vermek için de yürüyüş yap…
Ardından psikiyatriye gittim. İçerdeki bekleme salonunda can, cenk ve m.p rastladım.
Gökhan hocayla önce Cenk sonra can ve m.p. görüştü. Saate baktığımda mesai çoktan bitmişti 18.00
Diğer arkadaşların can hariç ailevi sebeplerden seansları uzun sürdü 30 dk ve 45 arası. Ben 10 dk da çıktım. İş ev ve sevgiliden bahsedelim. Ben de sadece ev var. Annem de kanser hastası. Tek çocuğum.Ev işleri temizlik yemek alış veriş derken çalışmaya zaman yok.
Spora gidiyorum üç aydır, meme ameliyatını şubatta oldum.
 Mahalledeki kahvede beni Mehmet biliyorlar, annesine bakan hayırlı evladım toplumun gözünde.
Belki de hayatını annesine vakfeden pırlanta delikanlı. Aslında gönlünce yaşayan serseri adam olmak isterdim yıllar çalışmakla ve yaşlı babaya bakmakla geçti. 8 yıldır iş hayatım yok.
Şükür buna da zira sürece başlamam da bir nimet bana. Maddi manevi imkanım var.
Zor da olanlara dua ediyorum. Banyoda aynada rüzgarda toplu taşımada kısaca hayatta sıkışıp kalmanın ne olduğunun çok iyi farkındayım.
Can 5 Eylülde mahallede düğün yapıyor ne mutlu, damatlığını almış lacivert.  Tabii ailesini ikna mücadelesi Hacettepe sürecinde git geller hiç kolay olmadı anlattı.
18 08 2015 Salı
Sabah dokuzda plastik cerrahi hoca izinde dedi asistan. Orda bile kimlik ismiyle sesleniyorlar. Dosyada iki isim var bir zahmet bakıver doktor. Hoca da serdar nasır. Koltukaltından doku alınıyor ve pompalı ünite yerleştiriliyor sonraki operasyonlarda. Ücret nasıl oluyor? Onu hoca biliyor haftaya gelecek.Yalnız ameliyatı burada yapmıyor dışarıda görüşüyorsunuz. Devlet karşılıyor ama bu ameliyatı. Bilmiyorum. Anladım. İki dakika sonra çıktım.
Bir arkadaş detaylı görüşmüş:
Bana ameliyat-ı SSK ile yaptığını karşıladığını söyledi ama el emeği yani doktorun Bıçak parası aldığını söyledi muayene ücretinin 250 tl olduğunu ameliyat olursam muayene ücreti alınmayacağını söyledi . Kafama takılan ameliyat-ı SSK karşılamasına rağmen doktorun Bıçak parası alması.
xxxxxxxx  Yasal değil. Sizden böyle bi şey talep edemez. Ya da talep eder ve ihtimaller doğar. 1) Siz parayı vermezsiniz o da ameliyat yapmaz. 2) Parayı verirsiniz ama beğenmez. 3) TCK m 250 ye göre irtikâp suçu işlediği konusunda sıkıştırılır. İlgiyi makaleyi bulabilirsem burada da paylaşırım. He bi de girişimsel işlem adı altında bıçak parası alabiliyorlar. Thkh nın kendi sitesinden hangi işlemler için geçerli olduğuna bakabilirsiniz.
İstediğim yazıyı bulamadım. Şu yazı da gayet basit anlatmış : http://adlibilimler.ankara.edu.tr/.../Hekimin-İrtikap-Su...
Önemli olan son paragraf.
irtikâp suçu iki şekilde işlenebilir. Bunlar; icbar ve ikna suretiyle irtikap suçlarıdır.
Kamu görevlisinin haksız tutum ve davranışları karşısında, kişinin haklı bir işinin gereği gibi,
hiç veya en azından vaktinde görülmeyeceği endişesiyle, kendisini mecbur hissederek, kamu
görevlisine veya yönlendireceği kişiye menfaat temin etmiş olması halinde, icbarın varlığı
kabul edilir. Burada mağdur verdiği menfaatin suç teşkil ettiğini biliyor; fakat kamu
görevlisinin işini yapmasını gerçekleştirmesi için vermek zorunluğunu hissetmektedir. Kamu
görevlisinin görevinin sağladığı güveni kötüye kullanmak suretiyle gerçekleştirdiği hileli
davranışlarla, kendisine veya başkasına yarar sağlanmasına veya bu yolda vaatte
bulunulmasına bir kimseyi ikna etmesidir. ikna suretiyle irtikap suçu, icrai veya ihmali
davranışla işlenebilir.

 İzmir'de Adnan Menderes var penis ameliyatı için diyorlar araştıralım bakalım dostlar.
Psikiyatrideki rapor sekreterine dosyamı teslim ettim. Benim doktordan hala bir haber yok.
Can ve mersinden ozanla görüştüm. Ozan kan verdi, kızılaya indik. Evinde kaldığım arkadaşı da xxx çağırdım. Sabah sabah pizza yedim acıkmışım. Ozan  tam yeni gençlik kıvamında tişört ve şort.
Ben ağır abi, gömlek pantolon bir kravat eksik. Biten İlişkiler açılmayan kısmet üstüne kapalı ama mavi gözler sürprizi. Ortam kaynadı bir anda balkondan gelen su buharlarına inat.
Xxx ile uçak bileti bakmaya gama iş merkezine yürüdük Sakarya caddesinden.
Ben otobüs olsun tekli koltuk rahat rahat sekiz saat yolculuk yaparız fikrindeydim. O ben o kadar yola gelemem uçağa binelim dedi. Ben korkuyorum uçağa hiç binmedim dedim.
Ben de binmedim dedi
Neyse İki kat merdiven çıktık ve yarın 14.05’e 100 tl kişi başı bilet bulduk,Anadolu jet.
Isparta’da düşmüştü o firmanın uçağı ama hayırlısı dedik.
Satış ofisindeki kadın yarın 11.30 da burada olun. Olur efendim
Ertesi gün yorgun uykusuz yine elimde bavul yollarda, bir farkla yanımda xxxx
Birlikte kahvaltı yaptık. Ankara’ya artık karlı bir akşamüstü gelmek dileğiyle havaş servisine bindik.
Servis ücreti kişi başı 8 tl. kızılaydan Ankara Esenboğa havaalanı bir saat sürüyor.
Sevgiler dostlarım
MEHMET TOKER


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları