SUSTANON GÜNLÜKLERİ - I -



02 06 2015  Salı
Merhaba dostlarım;
Haziran ayının ilk günleri, kızgın kumlardan sıcak sulara hayalimi bir süreliğine rafa kaldırıyorum.
Yağmur bulut şehrin yoldaşı hala.
Benden göl manzaralı bir fotoğraf olmasa da deniz dalgalı sahneler göreceksiniz pek yakında
Pencerelerden odama kumsaldan denize vardığında tabii.
Gri serin sabaha koltuk altlarımım ağrısıyla uyandım. Göğüs kafesimde de fark edilir bir ağrı var.
Vücut tembelliğe alıştı ya zorlanıyor. Kollarımı fly yani yanlara kanatlara açarken canım acıyor.
Spor testonun etkisini artıyor ya kıllar hey özgürlük adını yazarım duvarlara marşıyla sokağa düşmüş
Vücudumdaki sıcaklık ve onun sonucu terleme ve zincirleme reaksiyon ter kokusu.
Testo temiz adam istiyor kesin. Pencere açmadan odamda oturamıyorum.
Sesim şimdilerde direkt göğüs kafesimden geliyor, 15 – 16 yaşlarındaki ergenleri anlıyorum.
Müzik dünyamdaysa o kadın hala, Manda Yuvası’nı izlediğim günden beri Ankaralı yasemin dinliyorum sabahtan akşama. Çayımı içtim kahvaltı zamanı : Yeşil zeytin yağsız beyaz peynir bal domates salatalık
Öğleye doğru bir yeşil elma ve bir bardak su. Öğlen bulgurlu pazı yanında yoğurt
Akşam üstü simit evde iki yumurtalı menemen. Ufak bir kaçamak külahta kaymaklı dondurma.
Eskişehirli şekerim gezginim Trabzon Akçaabat’taydı öğlen aradığımda. Köftesi semaver çayı hizmet çok iyi. Trabzon halkı turist ağırlamayı öğrenmiş. Biz 40 kişilik grup her şey anında geldi garsonlar etrafımızda pervane oldu. Kişi başı 25 tl. seninle buraları arabayla gezmek lazım. Ben sana rehberlik yaparım. İnşallah… Yarın Rize Ayder yaylasına çıkacağız. Teleferikle de gidiliyormuş. 30 liraymış benim bacağımdan dolayı biraz zor yürümem biliyorsun.
Yürümemeye çalış. Bir de batumdan Rusya moskovaya da gidin. Seçim de neymiş 2 gün sonra dönersin evine. Bekleyen mi var seni. Dostumun sesi hayat doluydu aylar sonra. Çok seviniyorum onun için.
01 06 2015 pazartesi
Sabah bir telaş bir sıkıntı güne başladım. Kahvaltımı doğru düzgün yapamadım ne olacak kaygısından. Sebep mi? Sporrrr
Ve yaz sezonunu açıyorum dostlar. Spora başladım bu sabah.
Cinsel kimliğimi söylemedim iyi ki de açıklamadım. Mehmet Bey iyidir
sadece testosteron eksikliği nedeniyle hormon kullanıyorum, göğüslerde yağlanma yaptı ameliyat oldum dedim o kadar. Erkekler için spor programı iki saat sürdü. siftah kondisyon bisikleti sonuncu 2,5 kilo dumbell ile ayakta otur kalk. Salon ve hocalar tam istediğim gibi sabırlı bilgili ve anlayışlı. İlk hafta için haftada üç gün sonra haftada dört gün. Altı ay sportman takılıyorum. Ben çok sevdim bu sporu. Forma Mehmet Toker yazdım kimlik sormadı. Adres telefon ve tc no istedi yazdım. Boy kilo mezurayla vücut ölçülerimi aldı. Her ay bunu kontrol edicez unutturma dedi hoca. Hoca da salonun sahibinin oğlu. bir sorun çıkmadı Mehmet Bey şeklinde çalıştık iki saat.
Terlemiş halimle ayak üstü konuştuk. Sen bugün yarın bir dinlen esneme hareketlerine yap bacakların için gösterdiğim gibi. Zamanla o bacaklarını açıcaz. Çarşamba görüşürüz. Peki sağ olun hocam.
Spor salonu eve on dakikalık yürüme mesafesinde gidip gelirken vücudumda spora hazırlanıyor.
Hocaya söyledim ev yakın benim; bu iyi olmuş devamlılık açısından dedi.
Kimi de açıklamış spor hocasına ve program değiştirmiş kas üstüne yoğunlaşmış…
Hocanın çevresinde trans bir arkadaş varmış.
Benim hoca 1. gün zorlandığım hareketleri gördü ona göre programı düzenledi. En basiti haltere 2,5 kilo yerine 1,250 kg taktı. Ağır gelirse söyle demişti.
Hocayla sustanon etkilerini konuşalım. Benim göbekten şikayetim var.Yetkili merci de sayın hoca. O anlar derdimi. Salonda her ay program değiştircez dedi hoca. bir ayı dolu dolu ve randımanlı çalışayım bereketini mükafatını alırız herhalde
Akşam kaslarımı esnettim özellikle bacaklarımı, sol bacak yukarı kıvrılmıyor kasılıyor
Sporu keyifli hale getirmek için tüyolar:
Egzersizden Önce
Egzersizlerden 2-3 saat önce yemeyi bırakın, su içebilirsiniz. Egzersiz sırasında midenizin boş olması özellikle kardio çalışmalarında çok önemlidir. Opsiyonel olarak, enerjinizi artıracağını düşünüyorsanız egzersizden 30 dk önce bir fincan çay veya kahve içebilirsiniz.
Egzersizden Sonra
Egzersiz bitimini takip eden 1 saat içinde, kasların kaybettiği enerji (glikojen) ve proteini geri almak, çalışmanızdan istediğiniz verimi almak için çok önemlidir. Bu 1 saat içerisinde, 4’e 1 oranındaki (4 birim Karbonhidrat & 1 birim Protein) bir içeceği tüketmenizi tavsiye ediyoruz. Piyasada bu amaçla satılan ürünler bulunuyor, ama almak zorunda değilsiniz. Düşük yağlı çikolatalı süt de başarıyla bu görevi görecektir.
1) Antrenman yaptığın yere ulaşımın kolay olmalı. Bu, düzenli bir şekilde gidebilmen ve mesafelerin gözünde büyümemesi için çok önemli.
2) Süreçten keyif almalısın. Sadece sonuca odaklanıp kalırsan ve sureci, asman gereken bir engel olarak görürsen hem sonuçlara ulaşman çok zorlaşır, hem de uzun donemde devam etmen imkansız hale gelir. Fitness’ta ve vücut geliştirmede A noktasından B noktasına gitmenin bin bir turlu yolu var. Hoşuna giden, kendini iyi hissettiren aktivite ve egzersizlere ağırlık ver.
3) İyi bir playlist oluştur. Müziğin egzersiz ve motivasyon üzerindeki gücü tartışılmaz
4) Beraber antrenman yapabileceğin partner bul. En iyi arkadaşın ya da seninle ayni antrenmanı yapan birisi olması şart değil. Yeter ki ayni zamanlarda giden, disiplinli birisi olsun. Karşılıklı sorumluluk duygusu ve beraber gelişme kaydetmek, motivasyonunu artıracaktır.
5 Her 3-4 haftada bir fotoğraflarını çekerek gelişimini takip et.
6) Hedef belirle. Bu hedefleri daha da küçük parçalara ayır
7) Antrenman programını belli aralıklarla değiştir (en fazla 3-4 ayda bir). Bu hem sıkılmanı engellemek hem de vücudun hızla oluşturduğu adaptasyonu aşıp gelişime devam etmesi için önemli.
8) antrenmanlarını hep ayni saatte yapmaya çalış ve bu saati öncelik haline getir.

Ve Eskişehirli seyyah arkadaşım Sinop cezaevi ve Sabahattin ali’nin hapishanede yattığı yeri görmüş. Çok soğuktu içimiz dondu yazarın eşyaları ceketi fln sergileniyordu dedi. 7 gece 8 gün Karadeniz turu 750 lira yarım pansiyon ulaşım -  müze girişleri – içecekler diğer öğünler ekstra. Tahmini 1000 tl
bir gün elbet ben de Karadenizi keşfe çıkacağım.
Ve bizden doktor önerisi: bir ayda simitlerinizi eritin!
dumbell side bend
her gün en az 4 set 100 rep
normal pozisyonda ayaklar sabit dur, iki eline de alabileceğin kadar ağırlık al (bir torba pirinç bile olur) bir sağa bir sola bir sola bir sağa.
video isteyen googleda aratsın dumbell side bend diye! 😎
Tüm bacak hareketleri testosteron seviyesini arttırıyor. Büyüme hormonunu tetikliyor
 popo büyütmez bilakis popoyu şekillendirici neredeyse bu sporu yapanlar için suyun yeri nasılsa squat hareketinin de önemi bu kadar.direk artırıcı bir etkisi olmamakla birlikte vücuttaki salınımı arttırıcı özelliği vardır.
ameliyattan sonra vücudunuzun baskılaması gereken bir östrojen olmayacak, şu zaman bu zaman diyemem ama bir süre sonra eski doz vücudunuza fazla gelebilir, bu sebepten düzenli kan testi yaptırmaya devam etmeniz önemli. Kanınızdaki testosteron miktarı olması gereken dozun üzerine çıkarsa yeniden doz ayarlanması gerekebilir." Aktivist T
1. kandaki testosteron miktarı sustanon ve nebidoya göre değişir mi?
2. şu ayda şu kadar testosteron olması gerekir kişide diye bir limit vardır sanırım bu aylara göre nedir? ben 05 12 2014 te sustanona başladım ve yaklaşık 2 ay sonra kan değerlerime baktırdım endokrinde, testosteron miktarı 127 çıktı. ocak 2013 testlerinde sadece 27 idi.
3. metabolizmaya bağlı mı bu miktar yani bazılarımız yediğini çabuk yakar kilo almaz vs gibi bu hormonu da vücutta daha iyi tutar mı?
4. yaşla alakalısı var mı testosteron etkilerinin ve miktarının? 20 yaşındaki t. erkek ve 35 sonrası t erkek kıyası mesela?
doktorum cankurtaranım  cevapladı
evet kesinlikle, o yüzden belirli bir periyodu var.
2. yavaş yavaş artacak o değer, bir ayda idealize olmasını beklemek mantıklı olmaz.
3. metabolizma, genetik, çevresel... aklına gelen her şeyle alakalı. spor mesela, yapan ayrı yapmayan ayrı etkilenir, gibi...
4. yaş da üçüncü maddedeki etkenlerin arasında sayılabilir, yaşla dokular da değişiyor metabolizma da ve haliyle hormon salınımı, dolaşımı, dağılımı vb. vb.
31 05 2015 Pazar
Enginar ve pazı yemekleri ve Pazar rehaveti çay bahçesinde de…
a… abla vs. biraz gazete okudum. Siyasete doydun mu? Hayır ben magazin okudum güldü o da güzelmiş.
İçimde bir heyecan biraz da stres. Cinsel kimliğim halk deyişiyle kız erkek sorunu spor salonunda.
Söylememeye karar verdim erkekliğimi sorgulatacak fiziksel bir sinyal yok. Sesim fena çatlıyor artık o da testo eksikliği
Berberime gittim. Ne yaptın? En son Ankaraya gidecektin?
Hormonun  aralığını düşürdü doktor. Kadınların aylık dönemleri olur ya benim altı aydır bitmedi. Doktora anlattım hormonu 28 günden 21 güne düşürdü ve bu ay şükür rahatım.
Sesin bir garip olmuş. 7 aydır iğne yaptırıyorum bu aylarda ses çatlıyor yani bu yaz böyle geçecek.
Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.
Nasıl kıllanma oldu mu vücudunda? Olmaz mı? Enseyi biliyorsun sen, ellerimde bileklerimden aşağısı yoktu, bacaklarıma bak.  Ooo nasıl olmuş öyle maşallah.
Sakın tıraş etme onları daha sert çıkar iyi durmaz sonra. Tamam ustacım
Hayata bir kere geliyorsun nasıl mutlu oluyorsan öyle yaşa. Başkalarının dediği yalan diyorlar ya öldükten sonra ikinci hayatı yaşıyoruz diye. Var mı öbür taraftan gelen.
Spor hocasına söylemicem durumumu dedim  söyleme, herkes aynı düşünmez. Farklı yaklaşır sana hocaya sakın anlatma. Gerekmedikçe kimseye anlatma ne olacağı hiç belli olmaz. Toplum iyi karşılamıyor dikkat et kendine.

30 05 2015 cumartesi
Güneşli ve tatlı serinlikte bir hafta sonunda ev temizliği yaptım. En büyük farkı balkona beyaz atletimle çıkmam. Altımda gri şortum. Gören görsün artık saldım. Apartmandaki kadınlar benimle aralarına mesafe koyuyor
Sesim ve gölgesi belli sakallarımdan bir şeyler seziyorlar ve tabii ki bir zamanlar buradayım diyen göğüsler de yok

Çenemin altında çıkıyor kıllar ve bir haftada ancak yarım cm uzuyor. Testo daha çok omuzlarda sırtta bacaklarımda belirgin şekilde kendini gösteriyor. Sakallar genetik yaş vs ilgili tamamen anlaşıldı.
Güzel heyecan yaşıyorum birkaç gündür, bedenim bana engel olmayacağı spora başlıyorum
Sahilde uzun koşulara çıkacağım güneşlenip kızgın kumlardan serin sulara atlayacağım
Akşam yasemin yalçın filmi manda yuvasını izledim. Sevdim türkülerini köylülerin doğal oyunculuklarını…

Ankaralı yasemin kara kız filmden bir türkü, Sabrıma borçluyum ben bu günleri şarkısı da dilminden düşmez
Müslüm gürses feryal öney ve sürpriz yasemin yalçından peş peşe dinleyince bir hoş oluyorum. Sanki beni bizleri anlatıyor. Tercüman şarkılar listesi canım çekti bir an…

Eşcinsel ve trans temalı filmlerin Türkiye’de sinemalarda çok gösterilemediğini biliyoruz. Pride filmi de bir tür engellemeyle karşılaşacak mı?

Daha önceden C.R.A.Z.Y., Weekend, A Single Man, Room in Rome, The Kids are All Right, Drei, Lilting, The Duke of Burgundy gibi filmler de şirketimiz ithalat ya da dağıtımıyla vizyona girmişti.
Thatcher İngilteresi’nde eşcinsellerin greve giden madencilerle dayanışmasını anlatan Pride (Onur) filminin Türkiye’deki gösterim haklarını üstlenen Bir Film’den Derya Yanmış ile bugüne kadar gösterdikleri filmleri, eşcinsel temalı filmleri Türkiye’de seyirciyle buluşturmanın zorluklarını ve 26 Haziran’da vizyona girecek Onur (Pride) filminin onlar için önemini konuştuk.
29 05 2015 Cuma
Geceden gök gürültülü sağanak yağışlı güne merhaba. Güneş ve şiddetli rüzgarlı sabah ve şehre  yer yer gülümseyen soluk ışıklı gökyüzü…
Her ay ziyarete gelen o beklenmeyen misafirden haber yok.
Sesim giderek daha çok çatlıyor. Daha ağır abi havalarındayım insanların zayıf yönlerini görmezden geliyorum artık kendiminki de dahil. Fiziksel özellikler yani kilodan kaynaklı göbek büyüyen memeler vs. Sustanon beni büyüttü nasıl mı? Hayalini kurduğumuz erkek dünyasında birebir yaşamak istemekten çok farklı.
Genç ve yakışıklı ya da genç görünen biri erkekler arasında bir numaralı kıskançlık nedeni.
En ufak bir konuşmadan kötüye yorulacak bir cümle mutlaka bulup çıkartılıyor. O yüzden sen iyisin hoşsun deyip geçeceksin. Yenemediği egoları erkekliğe toz kondurmamak için.
Yıllar var ki aynı mahallede izole yaşıyorum. Çekirdek aile denen yuvada korunaklı büyüdüm.
Erkek gibi kız diye maşallah hayırlı evlat anne babasına bakıyor bak evlenmedi de.
Baba rahmetli oldu yıllar evvel. Annesine bakıyor bak hala gitmiyor bir yere.
Aman annene iyi bak vs… Öyle yapıyorum zaten o konuda bir sıkıntı yok.
Görünür olmaya az zaman kaldı bu yaz. Komşularla konuşurken çatlayan sesimle konuşuyorum. Sakallar bariz şekilde kendini göstermiyor.
Kocan kadar konuş, ezgi mola ve murat yıldırım. Otuzuna geldin evde kaldın repliği meşhur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları