2014 yılının son Ankara yolculuğu -- BÖLÜM İKİ - Chapter two



26 01 2014 PAZARTESİ

Hacettepe yollarını arşınlamak için sabah yedide kalktım. On dakikalık yürüyüşten sonra endokrin bölümüne vardım. 08.05’te sekreterler kapıyı açtı dört beş kişi sonra doktora kan tahlili istemini yazdırdım.
O gün de kan alımında numaratör bozulmuş on kişilik sıranın sonuna durdum. Hemşire iki tüp kan aldı. Tekrar endokrin sekreterine gittim yarın için sonuç randevusu istiyorum. Bilgisayar yarına sıra veremiyor bugün vereyim. Başka bir işim var oraya yetişemem. O zaman sabah erken gel sıraya adını yazayım. Tamam.
7. kapı girişi rapor sekreterliğinden ilk kurul raporuma baktırdım dosyada yok dedi güleryüzlü görevli kadın. Bizlere yabancı değil sevindim. Mavi klasörlü dosyada raporumu bulamadı. Belki dosyanda olabilir ona da bir bak dedi A…. Hanım.  Dosyamı almak için psikiyatriye gittim. Tuğba hanımdan kendisi rapor sekreteri olur, dosyamı istedim.
Dosyada raporu aradık bulamadık doktoruna bir sor istersen. Ne zaman gelir?
Dokuzda burada olur. Yaklaşık on beş dakika koridorda bekledim.Gelen giden yok. Kolumun altında dosyam  içeri sordum tekrara: x hanım geldi mi? Geldi x. Hanım diye seslendi Tuğba hanım. İki dk sonra doktorumu gördüm. Günaydın x hanım. Nasılsınız? İyiyim. Siz nasılsınız? İyiyim. Teşekkür ederim. Rapor sekreterliğinden geliyorum ilk kurul raporu bizde yok dedi görevli. Belki dosyandadır.
Dosyanda olamaz çünkü raporu sadece siz alabilirsiniz dedi. Peki tekrar bakarım.
Sizinle yarın 15.30 da randevumuz var bu sabah endokrine kan verdim.
Sonuçları yarın öğleden sonra alacağım. Ne yapabiliriz?
Toplantım vardı 09.30 a ertelendi gel görüşelim. Olur
Boş bir odada yirmi dakika kadar konuştuk.
İki hormon iğnesi yaptırdım sustanon. Peki nasıl hissediyorsun?
Hormonun etkilerinin bu kadar fazla olacağını beklemiyordum açıkçası. 
Cinsel istekte çok fazla artış var hatta bunun için teşebbüste bulundum. Ama aramızda bir çekim olmadığından çay içme aşamasında bıraktım. Kendi kendime takılıyorum ne yapayım L
Gece uykusuzluk oldu sık sık uykum bölündü. Ama sabahları da öyle perişan uyanmadım.
Kendimi daha iyi ve enerjik hissediyorum.
Tanımadığım insanlarla daha rahat iletişim kurabiliyorum gittiğim hastane ya da başka ortamlarda olsun. Onların acaba bu kız mı erkek mi bakışları değişti abi ya da oğlum diyorlar. Onlar değişmedi biliyorum ben değiştim.
Ben de onu soruyorum sende ne değişti?
 Kendime güvenim geldi. Tam o kelimeyi bulamıyorum ama iyi hissediyorum.
İkinci iğne sonrası adet iki gün uzadı. İlk birkaç ay düzensizlikler oluyormuş farkındayım.
İlk ayda hormon beklemediğim sinir yaptı. Sabırsızlık tahammülsüzlük. Öyle kırıp dökme şeklinde bir durum olmadı ben sakin insanım zaten. Geçti o sinir hali de.
Birinci iğne sonrasında bir hafta kadar oturup kalkmakta zorlandım klitoriste hassaslaştı.
Şu an orda hafif büyüme var.
– Kıllanma nasıl peki?
Göbek çevresinde siyah uzun ve sert kıllar çıkıyor. Sakal?
Sakal daha çıkmadı. Ne zaman tıraş oldun? Üç dört gün oluyor. Haftada bir tıraş oluyorum.
Minoxil sakal spreyi  kullanmak istiyorum.  Ciltte kuruluk fln  yan etkisi varmış.
Endokrin daha iyi bilir onu. İstiyorsan kullan tabii
Yaklaşık iki hafta sonra gerçekleşecek tatlı heyecanımı doktorumla paylaştım.
Benim arkadaşlarım da o doktora ameliyat oldu. Onların fotoğraflarını da gördüm memnunlar.
Bugün de muayene gideceğim.
Sen bugün git konuş. Ameliyat tekniğini öğren. Ama  ameliyat günü alman gerekmiyor.
Ne zaman ameliyat düşünüyorsun? Şubat sonu.
Erken ama yani 6 ay hormon kullandıktan sonra zaten göğüslerin küçülecek.
x. hanım ben Antalya’da yaşıyorum. Yıllardır denize girmedim ve bu yaz artık deniz sahil göreyim
tabii sen bilirsin benim tavsiyem de bu. Tamam teşekkür ederim
bu gelişimde yakında Ulus’ta otelde kalıyorum. Sıcak rahat tek başına iyi yani.
Annen adınla sesleniyor mu? Hayır kimlik ismimi kullanıyor.
Kızıyor musun? Onu düzeltiyor musun?
Hayır. Sürecin ilk zamanları sinirlenirdim o ismi duyunca. Off yine mi? Derdim
Sonra şaka yollu tanışıyor muyuz? derdim. Şimdi ses etmiyorum. Zamanla alışır.
Şimdiden alıştır bence. Peki gidince söylerim
Gelmeden berbere gitmiştim. Sakal tıraşına da beklerim diyordu gelirim demiştim ben de.
Başka ne gibi değişiklikler yaşadın? Aklıma bir şey gelmiyor. Aç karnına kan verdim endokrinden size geldim. Tamam anladım. Kan şekerin düştü. Sen burada bekle ben geliyorum
3 – 4 dakika bekledim. Geldi 3 ay sonra kontrole gel. Tamam gelirim.
Teşekkür ederim görüşmek üzere. İyi günler. İyi günler.rapor sekreterliğine çıktım
Raporum sizdeymiş tekrar bakayım dedi. Buldu Ben yaşlıyım göremiyorum sen de mi göremedin.
Ben de aç karnına sabah iki tüp kan verdim. Normal değil mi? Ah!
Senin kan şekerin düşmüş git de bir kahvaltı yap. Çay ikram ederdim de sna bak çay bitti.
Doğruydu demlik boştu. Benim yediğim simit de bayattı
Nerden aldınız? Yandaki kantinden. Sen ordan alma tamam mı?
Tamam dışarıdan alırım. Teşekkür ederim.
Raporu iki nüsha aslı gibidir yaptı sağ olsun
Aylar sonra simit yedim valla tadını özlemişim simidin. Yanında iki bardak çay demleme oh misss…
Adresi mi ? Hacettepe çocuk bölümü yani üst geçitten aşağı inince büfe yanındaki çaycı ve simitçi.
Biri arabasında poğaça açma satıyor diğeri de simit. Çay alıyordum abi siz de simit satmıyorsunuz?
O simitçi de bizim oo tamam o zaman…
Otele yürüdüm yorgun uykusuz halde… iki üç saat uyuyayım dedim. Otelde temizlikti telefondu derken uyuyamadım. Antalya’dan görüşürüz umarım dediğim arkadaşı aradım.
Müsaitsen görüşelim. Tamam nerde? 12 gibi Kızılay AVM de.
Ulus metrosu ve iki durak sonrası yani on dakika sonrası Kızılay AVM
Gençlerin buluşma yeri, Antalya’nın meşhur Kaleiçi girişindeki Saat kulesi önü gibi.
T… Süreçle ilgili merak ettiklerini anlattım. Sonra bozulan diyeti sigara böreği ve patates kızartmasıyla kutladım.  İstersen doktorla muayeneye seninle gelirim. Mekân epey uzak sen bilirsin. Sorun değil.
Metronun D….  durağında indik. İki bloklu binanın girişinde biraz güneşlendik Ankara havası iyiydi
Birinci kat İstanbul plaka yerli 2015 J
Sekretere randevumu söyledim anket doldurdum akabinde. Beklerken çay var mı çay dedim var getireyim. Olur
İki dakika sonra doktor bey sizi bekliyor Mehmet Bey. Kalbim küt küt…
Hacettepe sürecim devam ediyor iki ay önce de hormona başladım davam var o da hastaneyle takipli gidiyor. Kontrollere gelmek gerekiyor mu? Tabii ki? Üç dört kez görmem gerekiyor
Kontrollere Ücret alıyor musunuz? Hayır tamam şubat sonu gibi ameliyat tarihi düşünüyorum.
Bu konuları asistanımla görüşürsünüz.  Bir muayene edeyim şöyle geçin siz.
İki saatte rahat biter sizin ameliyatınız.
Çay ne oldu? Siz içeri girince getirmiştim. Alabilir miyim? Tamam. Çayımı içip kalktık lobideki beyaz deri koltuklardan. Karşılıklı güven özellikle ameliyat gibi önemli konularda çok önemli . Asistanla tarihleri ve tahlilleri konuştuk. Kafam rahat ayrıldım yeni hayatımın kapısını çaldığım yerden.
Tekrar Kızılay AVM önündeydik bu kez akşam olmuş hava soğumuş ve yorulmuş
Ben eve gideyim kız arkadaşım evde beni bekliyor. Tamam. Tanıştığımıza memnun oldum. Ben de
Güven park çağdaş market yanı pideci dinerci tatlıcı  yani karın doyurucu bir yer gördüm tem,z bi yere benziyordu döner ayran. Oh dedim doydum üstüne güzel ince belli bardakta kıpkırmızı çay…
Otelde tv’yi açtım Ulan İstanbul izledim. Erken yattım bu kez rahat uyudum.
27 01 2014 SALI
Dünkü gibi 07.30 da endokrin kapısı bekliyordum. Yine yarım saat bekledim sekretere sonuç randevusu için sıraya adımı yazdırdım.
Otele gittim açık büfede bol çaylı beyaz peynirli siyah yeşil zeytinli domatesli salatalıklı güzel bir kahvaltı yaptım. Otelde kalanlar kendi halinde karı koca iş adamı akraba vs tarzında insanlardı.
Otel personeli de ciddi temiz güvenilir geldi bana. Ben de turizm de yıllarca çalıştım.
Biraz uyurum diye yattım yatağa yine uyuyamadım. Gündüz uyuyamıyorum
Saat iki gibi Hacettepe sekretere dosyayı teslim ettim sıraya koydu. Dışarıda otururken bir baktım
İç hastalıkları binasının 50 metre ötesinde konukevi.
Hiçbir zaman oda bulunmayan şu ünlü Hacettepe işletmesi
Endokrin önünde volta atan birini gördüm yabancı gelmedi gözüme. O da beş dakika sonra yanımdaydı. Merhaba ben deniz. Tanıyamadım hangi deniz? Deniz xxx
Bende mi insanları tanıyamama sorunu var yoksa ben mi ortalıkta çok görünürüm bilemedim
Kimliği aldım ben. 8 yıldır ankaradayım. Üniversiteyi okudum çalıştım. Sivilceler arttı
 karaciğerim yağlanmış olabilir diye  kontrole geldim bir seneyi geçti
bir saat kadar doktorlarla konuştu ama randevusuz hasta bakmıyoruz demişler L
içerde bir trans erkek daha vardı ama o küçük dağları ben yarattım havasındaydı. Ben de orda kal sen dedim kendi haline bıraktım.
15 suları sarışın genç bir doktor dosyamı aldı kan değerlerine baktı dosyaya yazrken gördüm
LDL yani kötü kolestrol 198 den 167 ye düşmüş. Ben 150 altında bekliyordum. Testosteron da 127 ye çıkmış. O iyi haber. Ocak 2014 tarihindeki ilk endokrin tahlilinde 27 idi Testosteron.
Ben hocamla konuşayım dedi bekle sen
20 dakika sonra elimde 4 aylık sustanon reçetem vardı. Tabii diyete devam diye müjdeli haberi vermeyi ihmal etmedi doktorum. Allah razı olsun
Dosyamı teslim etmeye psikiyatriye indim. Xxx hanım burada mı içerde mi? Tuğba Hanım xxx hanım diye seslendi saniyesinde elinde kalem hızlı hızlı yürüyen doktorumu gördüm
Dosyamı getirdim. Endokrin 4 ay sonra kontrole gel dedi size de o zaman gelsem
Tamam olur. Dün unuttum hakim benim buradaki son raporu istiyor
Yani ikinci kurul raporunu sonu isitiyor değil mi? Evet xxx  hanım
Martta 5. Duruşmam var. Ne diyeceğim hakime bilemiyorum
Sen onu düşünme. Bizden yazı isterse biz yazı yazarız mahkemeye
Sen gitmeden 4 ay sonraya randevu al.
Telefonla randevu alınıyor buradan vermiyorlar ki
Teşekkür ederim sağ olun. Görüşürüz
Ve bir maceranın daha sonu.  
Üçüncü hormon iğnesini 30 01 2015 Cuma sabahı sağlık ocağında yaptırdım
Onunla ilgili gelişmeleri de ilk fırsatta sizlerle paylaşacağım dostlarım.
Biliyorum en çok hormonun getirdiği değişiklikleri merak ediyorsunuz.
Pc çok ısıttı dizlerimi bir dahaki sefere.
Öpüyorum sevgiler
Mehmet Toker









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları