2014 yılının son Ankara yolculuğu



02 02 2015 Pazartesi
Yağmurlu Antalya’dan selamlar dostlarım.  Bir Ankara yolculuğu sonrası yine kalem kağıda sonra da klavye ve monitora yazdım olanı biteni. Tatlı yorgunluktan öte 5 gündür dudağımı tümüyle kapatan yaralarla uğraştım. 2 gramlık tüpü bitirdim. Yeni vectavir kremi ten rengi yapmışlar süper fikir.
İki hafta öncesi yaşadığım testo ve östrojen savaşını az burun farkıyla östro kazandı, şöyle ki kanama iki gün uzadı. Silik silik olsa da son iki gün rahatsız ediciydi benim için.
Yazının kurgusunu sondan başa işlesem mi bir deneyeyim nasıl olacak? Buyurun…
Bu sabah erken  aç karnına  4 tüp kan verdim. Hemşire sağ kolumdan kan alırken aramızda gelişen diyalog:  Ameliyat mı olacaksın? Evet. Bu tahlilleri ameliyatta istiyorlar di mi?
Evet. Ne ameliyatı? Göğüs. Gözleri göğüslere kaydı  sustu.
Sonuçları bugün 14.30 da alırsın. Teşekkür ederim ve  diyalog bitti.
Fırtına ve yağmur muhalefeti nedeniyle hastaneye gitmedim.
Ve kaldığımız yerden devam ediyorum tarih 19 01 2014 pazartesi
Hacettepe endokrinden randevu alamadım, hayırlısı tabi. İç çamaşırı aldığım dükkanda önü düğmeli pijama gördüm. Bana önümüzdeki ay lazım o pijama.
Akşam bir zamanlar üye olduğum arkadaş bulma sitesine yeniden üye oldum. Eskiden kendisine butch diyen bir arkadaş artık trans tanımı da var seçeneklerde yani cinsek kimlikte dedi. İyi dedim gerçi üç yıl 2011 – 2014 yılları arasında bir kadın çıkmamıştı. Vakit geçer bari dedim
Yöneticilerden biri kamera açtı beni görünce mavi kimlik var mı dedi. Daha pembe dedim.
Ellerini göster ve üyeliği onayladı.
Sonraki günlerde aradığı cinsel görünüm butch diyenlerle birkaç defa konuştum. Onlar da sen transsın ben butch istiyorum demez mi? Sormadım aradaki fark sence ne diye?
Ve yeni bir diziye başladım bugün EYE CANDY polisiye sıra dışı bence
Hacettepe’deki psikiyatrimle 27 01 2014 Salıya randevum var doktorumu arayıp kendisine tarihi söyledim. Tamam görüşürüz iyi günler iyi günler xxx hanım.
Sonra da  aynı otobüs firmasından - 25 01 2014 Pazar sabahı tekli koltuk - bileti 50 TL ye aldım bilette yine kimlik ismi ve parantezde BAY
Yola çıkmadan diş hekimim ön dişlerimi seramik kaplama yaptı yaklaşık 1 ayda bitirdi yani önce kesti sonra prova yaptı ve son noktayı perşembe sabahı koydu ve çok da güzel oldu. Son iki yıldır dişlerim ona emanet devlet hastanesinde çalışıyor ama bana özel muayenedeymiş gibi davranıyor.
Şarjlı diş fırçaları iyi mi diye sordum hiç gerek yok sen manuel fırçala daha iyi dedi doktorum. Peki
Yarın hastaneye giderken diş hekimime de uğrayayım elime bir paket bitterle J
Doktor seviyorum ben tabii kadın doktorları.
Cuma günü de alerji aşımı oldum. Doktorla görüştüm alerji ilacımın ve bu aşının ameliyata sakıncası var mı? Yok ama sen aşının beşinci yılındasın birkaç ay aşıya ara verebilirsin dedi doktorum. O da kadın ciddi seviyorum ben tıp personelini. Aşı için son ilaç reçetemi yazdırdım.
Öğle sonrası da İlaç firmasından ilacımı aldım faturadaki fiyatın  %80’inin geri ödenmesi için SGK ya faturaları ve boş ilaç kutularını teslim ettim 15 gün içinde bankaya para yatar
25 01 2014 Pazar akşamı 18 gibi Ankara AŞTİ’deydim. Arkadaşla Kızılay’da görüşecektik. Benim işlerim var sonra görüşelim dedi. Ben de metrodan çıkmış bulundum. Güvenlikten yardım rica ettim
Biletim burada, şimdi indim metrodan Ulus’a gideceğim dedim tamam geç dedi güvenlik kadın J
Sağ olsun. Akşam karanlığında ulus metrosunda indim. Otel gençlik parkı ulus kapısı karşısındaydı
10 dk tır tırr tırr bavulu çektim. İyi ki spor çantayı almamışım onunla hayatta yürüyemezdim o yolu
Otelden de dün öğlen rezervasyon yaptırdım. Grupta sordum İzmirli bir arkadaş da internet sitesi adresi verdi baktım temiz güvenilir kalacak yer var. İçimdeki ses doğru otel dedi.
4. kat 407 numara asansör radyolu… Kabul yeri kimlik istedi ehliyeti verdim. Ve görevli kadına açıklama yapmak zorunda kaldım. Yer ayırtmak istiyorum dedim tabii isim alayım beyefendi deyince aynı kadın Mehmet Toker dedim.  Telefonda dün Mehmet Toker demiştim ama siz kayıt alıyorsunuz ya ordaki isim geçerli. Tamam.
4 ve 7 rakamları önemli oldu yani 444 4 444. 7 tane 4 ve 407 numaralı otel odası.
Otel 5 katlı ve arka cephe Ulus pazarına ve bir iş hanına bakıyor. Pencere kuytusuna Ankara kuşları misafirdi 3 gün… Akşam yemeği yememiştim ve sabah da erken aç karnına kan verecektim konserve barbunya aldım otel yanındaki marketten.  Biraz kaşıklayınca yemekten tıkandım. Yorgunluktan yattım saat 23 olmadan. Tabii kıyafetleri ve evrak hazırlığı tamamlandıktan sonra yataktaydım.

devamı pek yakında 
sevgiler




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları