HORMONLU İLK GÜNLER


yukarıdaki kolaj, hormonsuz zamanlardan yakın tarih kasım - aralık aylarından,
 fotoğraflar antalya ve ankaradan...
Yağmurlu salı akşamından Selamlar;

 Ankara'da iki konsey toplandı ve ben ilkine girdim. Konseyden hormon alabilir kararı çıktı.
 Şimdi en büyük derdim sigara, günde 5 - 6 ya düşürdüm 10 tane içerken.
 4 gün oldu iğneyle tanışalı. cips çerez beyaz ekmek kestim. kolestrol sorunum var biraz, diyetteyim.. nar ve avakado ve yeşil çay kolestrol düşürmede etkili onu da söyleyeyim.bugün menüde fırında hamsi var mesela. diyetle ilgili ufak notlar:
Glisemik yükü yüksek olan beyaz pirinci, patatesi, beyaz ekmeği, şekerli içecekleri (meşrubatlar), alkolü, şekeri, kraker, cips, bisküvi, grissini ve benzerlerini, balı, pekmezi de listeden çıkarmak, bulguru, mercimeği, fasulyesi, meyvesi, sebzesi, yulaf ezmesi, kepeği bol bir beslenme planı yapmak da önemlidir. Daha sık balık yemek, yağ tercihinizi zeytinyağından yana kullanmak, trans yağ zengini yiyeceklerden uzak durmak ve doğal kolesterol dengeleyicilerden faydalanmak da önemli noktalardır.
-- Gelelim son günlerde neler yaşadığıma?  Yıllardır beklediğim o meşhur hormon etkisini 1 saatte gösterdi. Bedenim ateşlerde yandı resmen.
Aralık  soğuğunu değil Temmuz sıcağını gördüm 250 mg lık bir iğnede.
ve ilk gece yükselen tepeler boyumu aşan dalgalar diyarındaydım. vay dedim, oğlum yavaş gel :)
pazartesiden beri boğazımda kasılma ağrı yaşıyorum ve ara ara sesim kısılıyor. 
hormonu kullanan arkadaşlara durumumu anlattım, hormon etkisi hayırlı olsun dediler.
erken di mi ama dedim, değil dediler. Hacettepedeki psikiyatristim bana bir ay sonra gel görüşelim derken bir bildiği varmış demek ki :)
Çok baskın bu testo.
Testosteron androjen grubundan bir steroid hormondur. Memelilerde testosteron birincil olarak, erkeklerde testisler, dişilerde yumurtalıklarda üretilir. Çok az bir oranda da böbreküstü bezlerinden salgılanır. Erkek cinsiyet hormonudur.
Sağlık, enerji, libido, bağışıklık sistemi ile ve kemik erimesi ile yakından ilgilidir. İnsanlarda yetişkin bir erkeğin kanındaki derişimi yetişkin bir kadındakinin 40-60 katı kadar olabilir. Ancak kadınlar davranışsal açıdan (anatomik ya da biyolojik açı yerine) bu hormona karşı çok daha fazla hassasiyet gösterir.[1]
Erkeklerde saçların dökülmesine neden olabildiği gibi saç dökülmesi, sadece testosterona bağlı bir olgu değildir.
 Cinsel istekte artış (hemen ve hep)
- Klitoriste büyüme (1. haftadan itibaren, azar azar, yaklaşık 2yıla kadar, yaklaşık 3-5 cm)
- Kasların gerginleşmesi (1. ay içinde)
- Seste çatlama (en geç 1ay içinde)
 önce kedilerim bendeki farklılığı hissetti. yavrular - ki altı aylık oldular büyüdüler artık - dizlerime tırmanıp ağaç gövdesinde tırnaklarını keskinleştirir gibi davranışta bulunuyor.
 sosyal hayat ise ayrı güzellik. markette insanlar gülümsüyorlar kasiyerlerle daha sıcak muhabbetim var, kadında da  erkekte de aynı sıcaklığı yakalıyorum. kaldırımda yanımdan yürüyen kadınların bazısı dudaklarını ısırıyor gözlerini yere indirip bazısı da  gülümsüyor. 
ve dört günde minik pipimde inanamadığım bir gelişme var, erekte hali fındık kadar, şaşırdım.  
bu sabah da kaslarımda kasılma başladı. durmadan uzun uzun gerilmek istiyorum. 
oturuşum yürüyüşüm de bi başka şimdi. önemli bir konu da o bölgedeki sinirler daha da hassaslaştı,
bazen sebepsiz yere bir sızlıyor orası, haberiniz olsun. 
bunlar fiziksel değişimler... ruhsal halim, hesap kitapta kafam karışıyor alış verişte falan.
beynin işleyişinden kaynaklı bu durumda. sabırsızdım biraz  daha arttı bu durum.
iyi etkisi de var hormonun, espri anlayışım değişti, kendime güvenim geldi. 
gece daha rahat uyuyorum,ertesi sabah yıllardır arzuladığım adama adım adım yaklaşıyorum diye.
bu benim için ikinci bir hayat, diğeri prova gibi geliyor. aynalar odalar kapılar bir bir açılıyor önümde. 
en güzeli de seviyorum dostlarrrrrr... kalbim tatlı tatlı çarpıyor onunla :) uzakmış mesafeymiş yaşadığımız bir şey yokmuş henüz... sevgim yolları siler ki.
 zamanını bekliyorum onunla dolu dünyanın.
şimdilik bu kadar. sevgiler.
mehmet toker

kaynak: http://transsicko.blogspot.com.tr/…/hormon-kullannca-hangi-…

Hormon kullanmaya başladığınızda gözlemleyeceğiniz değişiklikler büyük ölçüde herkeste aynı sırayı takip eder; ama kullanılan ilaca, sigara kullanımına, yağlı gıda tüketimine, genetik faktörlere bağlı olarak sırada veya zamanlamada küçük değişikler olabilir.
Gözlenecek fizyolojik etkiler -muhtemel- sırasıyla şöyledir:
- Cinsel istekte artış (hemen ve hep)
- Klitoriste büyüme (1. haftadan itibaren, azar azar, yaklaşık 2yıla kadar, yaklaşık 3-5 cm)
- Kasların gerginleşmesi (1. ay içinde)
- Seste çatlama (en geç 1ay içinde)
- Adetin kesilmesi ( ilaca göre değişken, en geç 3ay)
- Ciltte yağlanma (beslenmeye ve cilt tipine göre değişken)
- Yüz kaslarında bir kuvvetlenme / Çene kaslarında ağrı ( ~ 6. hafta)
- Sesin konuşurken dalgalanmayacak kadar oturması (~6. -8. hafta)
- İştahın artması (değişken - kilo alma buna bağlı)
- Kas ağrısı çekmek (5.ay)
- Yüzde ayva tüyleri (3. ila 7. ay arası)
- Sesin nispeten oturması (7.-11. ay)
- Sakal çıkması (8. - 11.ay)
- Göğüste,bacaklarda, göbekte erkek tipi kıllanma (6. aydan itibaren daha belirgin şekilde)
- Vücut hatlarında değişme: omuz, boyun vb. (spora bağlı olarak değişebilir 6.aydan itibaren azar azar)
- (Kadınlara özgü meme, basen vb.)Yağ dokularında küçülme (~9. aydan itibaren daha belirgin şekilde)
! Sigara, alkol, nargile vb. ilacın etkisini azaltır, değişimleri yavaşlatır
! İştahı kontrol altında tutmak ve spor yapmak hem vücudun şeklini almasına, hem ameliyat başarısına olumlu etki yapar
! Yağlı yiyeceklerden uzak durup karaciğeri destekleyecek şeyler yemek gerekir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları