Yakışıklı, Bir Adım Öne Çık - Bölüm 2



 Şiir şiirse sadece birine yazılmaz. Hep gider o tren istasyon sorulmaz... 
Süreyya Berfe


İstasyondayım.
Murathan Mungan'dan Kadından Kentleri okurken  çay bardağının öte yanına gözlerim dalıyor.

"Gri taş binanın önünde tek sıra kızlı erkekli insanlar göz alabildiğine devasa bi kalabalık halindeler.
Sen sıranın dışındaki hep o kötü arkadaş çevresinden değil mi hemcinslerine yakınlığın?
Eşcinselliğin tedavi edilebilir biliyorsun psikologlar var 
Kaçın deyince insanın kovalayası geldiği adamlar..
Kitaplar terapiler kurtulmak istersin sen de tabii bu illetten. 
 Onarım terapimiz var senin için
Cinsel kimlik karmaşası bu sadece üzülme…
Doğuştan gelen bir özellik olduğunu söyleyenlere inanma sen, sakın.
Eşcinseller suistimal edilmektedirler diyenlere de kanma.
Biz seni iyileştireceğiz. Banka için havale numarasını alacaksın önce
Ufak bir meblağ yeni hayatın için lafı olmaz paranın
Ve sen yakışıklı bir adım önce çık. 
Çok hoş gömlek ve o yelek pantolon ruganlar çok şık.
Adın ne? Gül
Gül? Nüfusta mı yanlışlık olmuş?
Hayır doğumda bir yanlış anlaşılma olmuş.yaklaşık on gün alacağım var. 
On gün için iki yıldan fazla bir zamandır hastane ve mahkemede mücadele veriyorum.
Ben göründüğüm insanım bedenimin bana ait olmadığı farklı bir dünyadayım sadece.
Ben erkeğim karşınızda çırılçıplak soyunsam da hiçbir şey değişmez.
Ruhumu giyinmişim öyle çıkmışım hayata. "
Küller küllere, tozlar tozlara karışır ve ben kasabanın bir sonraki trenine biner giderim.
Tahta çerçevesi içinde köşesinden eriyen siyah beyaz bir fotoğrafta kalır mazi.
Gülümserim, pencere kenarı tren yolcusuyum. 
Resssamın elinden değil bu fırça darbeleri, kelimelerin yetmediği yerden boyadım ben yeni günü.
 
*** 
 
Eşitlik diyoruz ya sizce bu durumda trans eşcinsel biseksüel aseksüel heteroseksüel kimliklerini kardeş payında buluşturamadıktan sonra alır başını gitmez mi bu ayrımcılık?
Meclise çıkmış dostlar, okudum gördüm mutlu oldum. İcraat hayatımızdaki yegane sorun.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları