DÜZ HAYATIMIZDA SIRADAN MI ÇIKTIK?



Bizi bu acımak mahvediyor albayım. 
Başkalarına acımakla başlayan bu tehlikeli duygu, her zaman kendimize acımakla son buluyor.'' 


büyük gemiler yok artık bayım
büyük yelkenler de
büyük kağıtlar yakmak istiyor şimdi canım

didem madak

Albayım ve Bayım siz iki edebi kalemin kahramanları;
Baktığım  tek pencerelik hayatıma onunla birlikte girdiniz, özellikle siz bayım.
Bu mektubu güneşli ve sıcak bir kasım sabahından yazıyorum size.
Siz ki kendinizi ifade etmeyi seversiniz.
" Toplumun tabuları varsa benim de düz bi hayatım arzum var. "
Benim de mesafelerin büyüklüğünden çok sana kavuşma umudum...

Seni bir dakika görsem binlerce sayfa yazılmış olacak hayat hikayemde, farkındayım.
Ve yazık ki erteleniyor sana gelişim her defasında. Belki de zamanı değil şimdi.
Tam da depresyon yakama yapışmışken hayatıma girdiğin gibi birdenbire olsun yine her şey.

o istiklal sokaklarında senle ben çok yakışıklı çıkarız biliyorsun 
Yeter ki İstanbul beklesin bizi.
Bugün akşam anneme senden bahsettim.
Kimdi o konuştuğun? - istanbuldan arkadaşım. adı ne? - ......
Gerçek adı mı?  yoksa lakabı mı?
( trans erkek arkadaşlarımdan alıştı ya soruyor kadın ) - gerçek evet.
ne diyor? - gel istiklalde gezelim diyor.
tanımıyorsun ki kimdir nedir? seni çağırıyor hemen...
sormadı nasıl tanıştın? diye. Gördü fakat gözlerime vuran güneş ışığını akşam vakti :)
olduğum kadarım senle ne eksik ne fazla, yüreğime... Yaşadığım kadar nefesim.
Yok bi isteğim senden zalim kader. Seviyorum ve bu defa seni yok sayıyorum.
Yoruldum demem artık sen varsın bende ve ömürde güzellikler sevdikçe gerçekleşiyor.
O da seni seviyor mu? şeklinde sorarsanız, fark etmez ki cümlesi dökülür dudağımdan.
zaman ikimizli güzel akıyor. gönlümü çelenim o benim.
 hayatımız birlikte keyifli bi İstiklal Caddesi,
bugün yarın ışıklı yaz gecesi...

mehmet toker

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları