4 Nisan 2018 Çarşamba

nisan endokrin ve hala hayaller

unutmadan ben hala kapadokya'ya gidemedim arkadaşlar

10 yıl öncesi mahallede internet kafeyi devralan adamla tanışma hikayesidir aslında ismimin çıkış tarihi. merhaba ben *** memnun oldum ben de Mehmet. aklıma gelen ilk isim. ardından süreç bitmiş Mehmet'e Barış eklenmiş. ben istedim ikisini de. ne sevgili ne de anne. zaten yıllardır 5 -6 yılı var kalp boş. anne arada kimlik ismimi söylüyor. mehmet demiyor hala. apt. komşuları da o unuttuğum isimle sesleniyorlar. çok eski arkadaşlar da malum ismi kullanıyor. her şey o E / K harflerinde sanki. devlet illa mührü basacak tabii. hayal ettiğim farklı şehir farklı kimlikti. olmadı ve yaş 42
geçen hafta endokrine gittiğimde doktordun sorusu şu oldu: sustanon'un kaçıncı günü? 10 - 11. gün hocam
ilacın etkisinin düştüğü zaman yani haftaya gel dedi
 ve bugün kan verdim.
kilo sorunumdan vücudumdaki kılların dökülmesinden bahsettim.bel çevresinde belirgin yağlanma var.
3 tüp kan sonucunun biri 15 gün sonraya.
cuma günü yine sustanon günüm. 
rutin sonuçlar: testosteron 423. iğnenin 19. günüydü.
kolesterol 290 üst limit 200. 
birkaç kan değeri daha yüksek: HCT (hematokrit) kırmızı kan hücrelerinin kandaki hacim yüzdesi değeridir. Eritrosit de denilen bu hücreler vücuda oksijen taşır.
susuzluk sigara nedenlerinden bazıları... 
geceleri uykusuzluk sabahları halsizlik ödem mi kilo mu anlamadığım şişlik...
her gün hastayım deyip de doktora gitmekten korkan biriyle aynı evde kalmak belki nedenlerden biri... bana iyi gelecek bir şey bir güzellik söyleyin lütfen...

sakal için denenmiş bir tarif - ben şahsen yapmadım -
minoksil tavsiye etmiyorum. histerektomi ameliyatı olalı nerdeyse iki yıl olacak. m. spreyi bıraktıktan sonra kesin dökülüyor.
bunu bir ay kullanıp fotoğraf atanları gördükten sonra sizlerle de paylaşıyorum. umarım faydasını görürsünüz. tabii hormonla beraber etkili sonuç alırsınız.

Yaş maya
Badem yağı
Yılan yağı
Çam terebentin
Süt
5 diş sarımsak
 Bütün malzemeleri blender makinesine koyup sıvı hale getiriyorsunuz. Haftada iki kere sakal bölgesine elinizde masaj yaparak yedirip  yarım saat bekletip yıkıyorsunuz , sakallarını kesmenizde fayda var köklerin beslenmesi gür çıkması için , bu sayede ufak tüylerde kökten beslenerek koyu ve kalın çıkacak . Bunun yanı sıra saç ve sakal bakımı kökten yapılır , uzayan saç ve sakal uzadıkça vitaminlerini uçlara taşır ve kökler zayıflaşır . Bu yüzden bu bakımları yaparken sakalları kesiniz 
Yaptığınız kürü 1 ay kullanabilirsiniz dökmeyin dolapta saklayın


yukardan aşağıya 2018 - 2017 - 2016 - 2015









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder