14 Aralık 2016 Çarşamba

sakallarla barış

bazen yeniden yola çıkma zamanı gelir
bazen 76 yılının ilkbaharı bir mayıs sabahı
hayata adım atmış adamı
mucizeler bekler

uzun yıllar yollar kat etmiş ,
rüyada sevmiş sanki
arzularına sınır koymamış
nasılsa bir gün bitecek hayat
e bari gönlümce olsun demiş
bir adamım.
             

     01 05 2016                                                  14 12 2016
selam dostum, naber?
bir yandan yerin dibi diğer yandan göğün mavisi arasında geceyi sabah ediyorum epey vakittir.
cerrahi menopoz etkisi hafifleyerek gidiyor. beni de çok yordu ya dayanıyorum bakalım.
sürecin yeni adaylarına ya da ameliyatlara başlamayan arkadaşlara elden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. bazen de ben hiç tanımadığım birine dert yanıyorum; evden anneden mahalleden.
biliyor musun en çok da bu şehirden. bir nabız atışı hissetmez mi elinin bileğinden insan, bazen hissetmiyorum. durdu dünya, atmosferi de koca meteor yağmuru parçaladı
marstaki mağarada bulunan buz tabakası da eridi gitti. zaten bir kolonimiz eksikti marsta.
lafın kısası biraderim, basit küçük fakat benim için çok büyük ve kısırdöngü aşar hayalim var:
artık rengi önemsiz yeni kimliğimle asfalt toprak fark etmez şehirler arası mekanlara akmak...
Yeni yılda hacettepedeki kurullar ayda bir toplanacak deniliyor.
-- Ocak ayından sonra süreçler 4 yıla uzatılacakmış.
İzmir Dokuz Eylül'den söylenilen bu. İzmir de sürece giren birkaç trans hormona başladıktan sonra ben göğüslerimden memnunum sakallarıma alışamıyorum kesiyorum gibi cümleler kurmuşlar doktorlarda süreci yavaş ilerletme kararı almışlar.
İstanbul'da Cerrahpaşa'daki Şenol Hoca'da bir aylık izne çıkmış.
*** ben şahsen sakallarımı çok seviyorum. haftada bir jiletle tıraş oluyorum. bakım yağlarıyla destekliyorum kılları ayrıca. uzasın, aylarca kendi haline bıraksam planı kış bitince. tıraş oldukça kıl kökleri sağlamlaşacak ve siyahlaşacak. sabırla devam yola. minoksil sağ olsun bir anda oldu ve bir anda bitti dedirtti. her türlü bu ilacı bırakınca olay da bitiyor. kullananlara duyurulur.
bir konu daha var ki;
trans erkek cinsel yönelimlerine göre, sakal da istemez. trans gay olabilir trans biseksüel belki.
geçen şöyle bir cümleye denk geldim bir yerde;" bir trans erkek kadınlardan hoşlanır.
Erkekle beraber olacaksa bunca zahmete neden katlanıyor, sapıklık bu. "
trans kadın da süreç içerisinde ya da sona erince kadınlarla beraber hayatını yaşıyor.
trans lezbiyen olabiliyor.
kalbin hislerin keskin çizgileri yok dostum, bir bakıştan etkilenirsin oysa o erkektir, sen de erkeksin.
yooo bunu yapamam dersin. bedenin isteklerine aşk nasıl yanıt verir. o sana kalmış tamamen.
eşcinsellik heteroseksüel bireyler arasında varsa trans dünyasında da farklı isimlerle tanımlanıyor.
ben iyi miyim? gördüğünüz gibi, yani 2016 yılı iki saatlik ameliyat öncesi ve sonrası şeklince ikiye ayrıldı. haliyle 2017 güzelim kapım açık sana sonuna kadar.
görüşürüz dostum.
sevgiler

mehmet barış toker


9 yorum:

  1. Zaten hayata geç kalmışız süreç biraz daha uzarsa cılkı çıkar kendini hazır hissedenle hissetmeyeni ayirt edip ona gore bi karar verilmeli bence.

    YanıtlaSil
  2. Zaten hayata geç kalmışız süreç biraz daha uzarsa cılkı çıkar kendini hazır hissedenle hissetmeyeni ayirt edip ona gore bi karar verilmeli bence.

    YanıtlaSil
  3. maalesef bazıları son anda vazgeçiyor yapamıcam diyor ya da hormonla gelen sakal kıl vs ben kendimi böyle düşünmemiştim diyor istemiyor. toprak gelmişim 41 yaşına evde anne 32 senedir aynı şehirdeyiz. tımarhane olsa kapattırcam kendimi. o derece daraldım. ne yapayım şükü bugünlere diye kendimi kandırıyorum. umarım senin gönlüne göre olur hayat

    YanıtlaSil
  4. Peki bu 4 yila uzatilacagi duyumunu nerden aldiniz?Bende 9 eylule gidiyorum fakat boyle bir sey duymadim.hatta sali gunu randevum var sormayi dusunuyorum doktoruma ki umarim oyle degildir.evet senin hikayeni bastan sona kadar biliyorum senin isinde cok zor hayallerine kavustun ama sinavin bitmedi Allah yardimcin olsun yoldaşım

    YanıtlaSil
  5. trans erkek kulübünde dile getirmişlerdi 4 yıl lafını. büyük ihtimal kişiye özel bir cümleydi bu. tekrar bilen arkadaşlara sorup teyit ederim durumu. sınavlar hep kabusum benim. bitmesi için dua et bana toprak

    YanıtlaSil
  6. 9 eylülde süreçtekiler aksine zamanı kısaltmanın yollarını arıyor doktorlar dedi. hayırlı olsun işin gücün rast gelsin toprak

    YanıtlaSil
  7. Dualarim seninle yoldaşım.Su an 9 eylul hastanesindeyim doktoruma danistim bu konuyu su an icin oyle bir sey yok dedi.ve soyledigin gibi burasi en kisa surede bitirmeye calisiyor.ornegin bu benim 2.randevum fakat en gec 1 bucuk yila tum sureci bitiririz dedi.saglikli bir sekilde bitmesi temennim tabiki ama hizli olmasida ayri bir heyecan veriyor dogrusu

    YanıtlaSil
  8. sonbahara hormonlu yeni yıla ameliyat olabilir raporlu mutlu zamanların olacak biliyorum. dünyada birkaç kişiye de olsa yardım eli uzatabiliyorsam ne mutlu bana. kendimden yana boş verdim. gönlünce olsun hayatın toprak

    YanıtlaSil
  9. Insallah hayata tutunmak icin umutlarimiz solmasin.tesekkur ederim mehmet abi seninde hersey gonlunce olur umarim.

    YanıtlaSil

Denizli'yi Bedavaya Gezdim | DENİZLİ

bir gün ben de gideceğim Deniz