yeteneksiz olacaksın dediler oldum

03 08 2016 Çarşamba

merhabalar arkadaşlar;
nasılsınız? ben dışardan ufak ama içerden büyük bir bedensel değişimin içindeyim.
Ağustos sıcağındayız memleketin yanıp kavrulan şehrindeyim ben de oh suyundan da bir zahmet
Ameliyat olalı bugün tam bir hafta oldu. Daha iyiyim tabii.
sarı ameliyat öncesi ortadaki mart 2016 ve mavili ameliyattan iki gün sonrası

18 07 2016 pazartesi
Anestezi o soru yine: hasta nerde? Benim. Etikette kadın doğum ve kimlik ismim tabii
Alerjin var mı? Var toz böcek ve gıda alerjim var Beş yıl tıp fakültesinde aşı oldum
İlaca alerjin var mı? Bilmiyorum.  Tansiyon guatr şeker hastalıkları var mı? Yok
Ameliyat oldun mu? 15 yaşlarında bademcik ve geçen yıl mastektomi oldum
WBC 20,08 enfeksiyon mu geçiriyorsun ayni grip misin öksürük burun akıntısı var mı?
Hayır tahlilden iki gün önce sustanon yaptırdım bilsem olmazdım
Haziranda buradaki endokrine test yaptırdım hormondan iki hafta sonra, normal çıktı
Bakın burada testler Tamam bir sorun yok
 Anestezi formuna imza attım ve formu verdi doktor Kapıdan çıkınca derin bir oh çektim
7 numaralı kapı ve önünde 1 saat bekledim o esnada Isparta’dan arkadaş geldi
11 suları arkadaşla odaya girdik. Sarışın sekreter izne çıkmış. Asistana sonuçları gösterdim
Arkadaşın durumu daha acil kan vermesi gerek dedim
Asistan senin dosyana bakayım dedi anestezi sonuçlarına baktı
Yeme içme nasıl yapayım? Bir şey yapmana gerek yok bir öncesi biz hallederiz dedi asistan
Salı günü doğrudan servise mi gidiyorum? Hayır buraya geliyorsun kayıta gidip bana gel onay veriyorum öyle yatış yapıyorsun
Arkadaşa da robot kol ameliyat tarihi veremiyorum. Doktorla konuştu senin tahlilleri yapalım
Ararız seni. Üçüncü katta kan verdik. Yaş itibariyle asistan hormon testi de istedi ve sonuç ertesi gün çıkarmış. Diğerlerine öğle tatili sebebiyle yetişemedik
Dışarıda yemek yedik. Gitme şimdi bugün gelmişken bitir işini sonuçlar ne zaman olsa alınır dedim
Medikalden 6’lı kupa çekme seti aldık kısmet bugünmüş
Röntgenden sıra aldık ben de EKG’den sıra aldım ve üç dört kişi bekledim. Ve bitti saat 14 suları
Biraz çay fln içelim çarşıda. Boks spor kafes dövüşleri doğuda öğretmenlik evden ayrı birkaç yıl ve o sırada Ankara’da gerçekleşen göğüs ameliyatı. Şehrin köklü ailelerinden ve bir siyasi partiye yakınlık…
Okumayan fikri sabit ocaklı o kesim, bana göre trans erkeklik bazısına göre erkeklik hayatının ağır basması nihayetinde her şeyi reddetmesi
Ve mutlu son diyelim: anne ve baba ameliyatında yanında bulunacak
Ve ilerde kız arkadaşıyla dünya evine girmek de var
Akşamüstü terminal dolmuşuyla arkadaşı evine yolcu ettim.
Minoksil:
çok kaşıma sivilce olur, batık olmamasına dikkat et, ilk kıl muhtemelen oradan çıkar, oraya süzüldüğü, toplandığı için ve orada gözenekler genelde daha büyük olduğu için faul ve çenede artış başlıyor genelde. Şahsen ben üç hafta evvel  bıraktım minoksili son şişede biraz kaldı çarpıntı da yapıyor.
22 07 2016 Cuma
Bir öğleden sonra dr b m sekreteri aradı. G… t… siz misiniz? Benim buyurun
Ameliyata gelecek misiniz? Evet. Ben teyit etmek için aradım tamam sağ olun kolay gelsin
Penis ameliyatında yeni gelişmeler:
Edirne h… t… geçen yıl ücretsiz olan ameliyatı bu yıl 30 bin lira karşılığında yapıyor
Bir açık kapı bırakmış. Tüm ameliyatlarını devlet kapsamında yapanlara bedava yine.
Tabii protez ayrı para,10 – 15 bin lira
Salı sabahtan histerektomi yani rahim ve yumurtalık alımı ameliyatı için  hastaneye yatış yapıcam
Kimlik değişimi için üremeden yoksun olma şartını yerine getircem
Bazıları bunu da yeterli görmüyor oranı buranı kestir yamalı yaralı çok da bir şeye benzemeyen sadece üç boyutlu bir organ da olsun Öyle mavi olursun diyor.
Durumun farklı,öğrenci değilim evlilik düşünmüyorum iş hayatım yok genç delikanlı yaşları da geride bıraktım. Babadan emekli anneyle yaşayan 76 doğumlu bir adamım
iki hafta hastanede kalmak kolay değil ben iyi kötü idare ederim fakat yaşlı ve hasta anneyle bu ameliyata giremem şimdilik
Dün sabah aldığım haberle ameliyat ve hastane korkum biraz depreşti
Yaklaşık altı ay önce karaciğer nakli yapılan arkadaşım sabaha karşı vefat etmiş.
Bir ay öncesi tekrar hastaneye yatmıştı kan değerleri birden yükselmiş şekeri tansiyonu fırlamış
Onun için trombosit kan aradık benden de istediler yazık ki hormon kullandığım için veremedim
Etraftan bulmaya çalıştık ona ulaşıldı mı ulaşılmadı bilmiyorum.
Cenazesi uçakla memleketine Elazığ’a götürüldü.  Gencecik yaşta ölmek…
Bazen yaşlıların hastayım yürüyemiyorum yiyemiyorum vs şeklimdeki yakınmalarını duyunca hayatın işleyişine aklım ermiyor. Ben kimseye muhtaç olmadan yaş almak istiyorum.
Hak verirsiniz ki korkuyorum anestezi yoğun bakım vs
Sevenlerim de var biliyorum hissediyorum. Bazı nedenlerden kahvede yatacağım hastaneyi söylemedim. Basurdan ameliyat olcam deyip geçiştiriyorum.
Trans erkek bahsine hiç girmedim en geniş insanın bile ne tepki göstereceğini bilemezsin ve ayrıca kime güveneceğini de.
Bu yıl tanıdığım abi senin için hastaneyi yakar yine seni bulurum dedi söylemesi yeter be.
Israrla sigarayı azaltmaya çalıştım iki günde bir paket içiyorum. Olmadı
Sigarasız ameliyat sonrası ağrı sancı daha az deseler de
 annemden ve babamdan  kaynaklı genelde ben refakatçi olurdum. Ben hasta olunca refakatçi zor bulunuyor yarı hastabakıcı yarı eş dost.
Geçen hafta herkese söyleyip de kendim almadığım o kupa çekme setini aldım
İnternette 12 li setini temin etti çoğu arkadaş. Ben görerek medikalden 6 lı setini seçtim
En küçük boyu ideal. Bir haftadır sadece bir defa yapabildim, düzenli kullanım şart
 Kullanan arkadaşların yorumları
Serbest bırak tekrar pompala serbest bırak tekrar pompala" şeklinde. Serbest bıraktan kastın pipi üstünden kupayı kaldırmak ise öyle değil, kupa hep sabit yerleştirdiğin yerde duruyor. elindeki mandalı sürekli çekip bırakacaksın canını yakmadan ve aşırı güç vermeden
Vakumlu kupa çekmedeki özellik vakumladığın şekilde kalması ve uzama yapması çok etkili şahsen uzama oldu ben de. Şırıngadan vakum yapıp söndüğü için sürekli pompalaman gerekiyor. Benim şu an 5 cm oldu hormon alalı 6 oluyor.
Ben 3. ayında başladım. Ne zaman başlanmalı bilmiyorum ama hormonun etkisi hormona ve kişiye göre değişiyor mesela nebidonun etkisi sustanondan daha hızlı olduğu için benim gibi 3. ayda başlanabilir. Ben etkileri gördüğüm için başlayabilirim diyebildim
26 07 2016 Salı HİSTEREKTOMİ TLH + BSO
Tek başına da idare edersin, çok zor bir ameliyat değil zaten. Gerçi bünyeye göre değişiyor. Sigara kullanıyorsan biraz daha ağrılı geçiyor.
Salı yatış yapıyorsun, çarşamba ameliyat olacaksın yani çarşamba günü yoğun bakımda kalacaksın o yüzden refakatçiye ihtiyaç yok
Sabah 09:20 meşhur 7 no’lu kapı sekreterden dr un kaşeli kağını aldım kayıttan giriş yaptırdım
Hasta kim? Benim nasıl? Uzun hikaye.
Asistan sarı yatış kağıdına tlh bso yazdı tamam gidebilirsin dedi
Bir yere zamanında varma takıntım yüzünden bazen haddinden fazla gergin oluyorum
İkinci kattaki servise yatay geçiş yaptım,c blok sekreterine gittim yatış?
Doktorunuz kim? Xxxx karşı blok yani A blok doğu yakası diye geçiyor resmi evrakta
10 dakika kadar sekreteri bekledim sarı kağıdı ve etiketleri verdim siz misiniz……….?  Evet
Bileklik ve kayıt formu verdi. Hemşirelerin masasına belgeleri verdim tabii yanımda mahkeme kararı Hacettepe raporu ve anestezi tahlillerinin olduğu dosyayla gelmiştim. Hemşire aynı sahne: g… t…
Siz misiniz* evet kaç yaşındasın? 40 hiç göstermiyorsun. Teşekkür ederim.
Hormonal bozukluk mu var? Tıraş bile olsam sakal belli. Dosyadaki mahkeme kararını uzattım
Tamam anladım dedi. Stajyerler hastalık alerji vs var mı onları sordular
Gıda alerjimi tek tek yazdırdım: pirinç yumurta sarısı şeftali fındık kivi
İlaç alerjim var mı bilmiyorum kan grubumu da verdim. Daha önce kan aldım mı? Hayır
Tansiyon şeker guatr benzeri hastalık? Yok onlardan.
Tansiyona ateşe nabza baktılar. Hemşire anestezinin tahlillerini istedi dosyaya koymak için.
Sol koluma bir de damar yolu ortaya yapmazsanız şimdilik yanımda refakatçi yok zor olur. 4 parmak altına açtı stajyer ana yolu. Meğer genelde biraz aşağıdan açılıyormuş o yol diğer hastalara bakınca gördüm. Elin üstü de elverişsiz elini yıkıyorsun gelen geçen çarpar vs.
Bir erkek stajyer vardı hemşire yardım et de odasına yerleşsin dedi ona
Siyah spor çantamı aldı hangi yatak istersin pencere kenarı yatağı indirdi
Çantada kırmızı koltukta. Bir an baktım odaya dışardaki manzaraya. Bugün yarın ve bu da bitecek
Tv ye baktım kumandadan açılmıyor pillere baktım yamulmuş.  Tek başıma canım sıkıldı aşağı inmeden hemşireye haber verdim dedim aşağı inip bir şeyler alıcam. 10 dk ne olursa olsun. Tamam
Çay içtim su aldım. Tekrar çıktım odama baktım koridora çıkamıyorum. Hamile kadınlar ağlayan bebekler ve bu erkeğin ne işi var burada bakışları
Öğlene doğru bir kardeşi aradım bana kumanda pili getirebilir misin? Olur başka bir şey? Yok
Öğlen yemeği geldi biber dolması pirinçli olmadı köfteli patates nohutlu çorba ve salata
Çorba salata bir dilim diyet ekmek. Tabii ki aç kaldım
Ziyaret saatine denk geldi kardeşin araması ben geldim diye 14:00 – 15:00 akşam 20.00 – 21:00
Tv de Sorun Pil değilmiş kumanda kaynaklı elden aç kapa değiştir.
Birkaç saat sohbet ettik odaya girdiğimden akşamüstü saatine kadar yatağa yatamadım
Sanki başkası ameliyat olacak ben de refakatçi… bahçeye indik çay kahve
akşam yemeği yine yiyemicem belli. Dışarıdan tavuk kanat oh mis
karnım doydu şükür. Akşam 21 suları hemşire elinde plastk şişe bunu yapacaksın arkadan.
Ben yapamam dedim arkadaşa dedi o da yapamam dedi. O zaman biraz sonra ben yaparım.
Geldi bir dakikada şişeyi boşalttı bağırsaklara,kımıldamadan 10 dakika dur. Sonra tuvalete gidebilirsin
10 dk da kaç defa eyvah altıma yapıcam diye çok korktum neyse o gece iki defa da bağırsaklar temiz
Gece 12 ye kadar ye iç. Ondan sonra su bile yok
Meyve suyu bisküvi bol su yürüyüş ve o zaman da geldi çattı yattım artık gece bire doğru.
Ve ameliyat sabahı büyük gün.  Pek yakında


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları