26 Nisan 2016 Salı

BANA AİT BİR DÜNYA, UZAK MI?

“Şuraya bir cümle koydum. Bırak, azımızı birileri duysun.
Hem zaten şiir niye var? Dünyanın acısını başkaları da duysun!
Acı mıhlanıp bir kalpte durmasın. Ortada dursun.
Olur ya biri eline alır okşar, biri alnından öper. Az unutursun.”
Birhan Keskin’in taze kitabı Fakir Kene’de kargo şiirinden

26 04 2016 Salı
Uzaklardan ya da yakınlardan selamlar dostlarım;
Öğle üzeri… Göğün gürültüsü dinmiş, grisi yadigar şehre.
Ne sen bulutsun ne de ben yağmur diyen İzmirli arıza sesli kadın Derya Yılmaz çalarken bir sakinlik bir insansızlık arzusu.  Atladığım, yazmaya fırsatını bulamadığım zamanları okumak istersiniz belki…Biraz güneş biraz yağmur kokusu ve perdeyi seven rüzgar…
Geçtiğimiz aylardan yazamadıklarım. Buyurun :

16 02 2013 Salı
Apartman toplantısı
Müstakbel yönetici adayının evinin salonunda bir araya gelmiş komşular, sohbet ediyorlardı. Bazıları sakallı suratımı öptü bazısı göz göze gelmemeye çalıştı. Adayımız  gazeteci abi yanına çağırdı imza için. İsim aynı mı değişti mi? Daha değil şimdilik aynı dedim. Şehrin yerel bir gazetesinde çalışırken birkaç defa olay yerindeydik ikimizde. Özlüyorum elimde fotoğraf makinesi haber kovalamayı.
İnanın şu an bir şeyleri bitirmiş insanların yorgunluğu var üzerimde.

Ve ertesi gün sonunda Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi hastanesi kadın doğum bölümüne gittim
Çok kalabalık değildi sekretere mahkeme kararını verdim randevu aldım ama çok geç bir tarih
Doktora sorabilir misiniz kapalı rahim ameliyatı yapıyor musunuz?
10 dk sonra sekreter geldi ve yapılıyor siz cinsiyet değiştirmek için bu ameliyatı olacaksınız evet mahkemeden izin aldım doğru anlatmışım o zaman
Sana yakın bir tarihe vereyim 31 Mart Perşembe

11 03 2016 CUMA SUSTANON GÜNÜ

 Sağlık ocağında farklı hemşire yaptı benimkinin işi çıkmış biraz. Ve deli sorular akabinde:
Bu iğne ameliyat olunca bitiyor mu?
Yok ömür boyu, yumurtalıklar alınınca vücutta hormon kalmıyor mecbur iğne olacak.
 Doğru tabii. Şeyi de taktıracak  mısın?
O takılmıyor kendi dokundan oluyor
 Aaa iyiymiş kasıktan mı?
Kasıktan bacaktan koldan koltuk altından yapılabiliyor
Ve Cuma pazarı karşılaşması:
İki yıl öncesi görüştüğümüz bir trans erkek,sarışın olanı,kız arkadaşıyla el ele alış veriş yapıyorlar.
Ne haber abi? İyiyim sen nasılsın? İyi. Kız arkadaşım. Napıyon? Aynı tıp fk. ameliyat bekliyorum
Xxx ne yapıyor? İstanbul’daki işler karışık onun da dava fln yani
Ben de başlayayım artık. Daha gitmedin mi? Yok. Ankara mı İstanbul mu?
Şimdi Ankara’da ayda bir kurul olacak diyor doktor. İstersen orayı düşün
Tamam görüşürüz dedik onlar önden yol aldı. Birkaç saniye sonra durdular, ona söyledim senin trans erkek olduğunu inanmadı, ben de böyle değişim yaşıcam dedim. Güldüm geçtim
Sonraki günlerde sustanon etkileri: eklem ağrısı ter ateş
Rahmetli babamın arkadaşının kızı eşiyle geldi.
“ Biz sana g…. diyoruz ama sen hangi ismi kullanıyorsun?”
“Mehmet.”  Beş dakika sonra adam Mehmet dedi, karısı diyemedi.
Gece 40 derece ateş pazartesi 
15 03 2016 Salı Asliye kalemini aradım bilgisayardan dosyama baktı karar kesinleşmemiş görünüyor  Birkaç gün sonra arayın.
23 03 2016 Çarşamba
bir avuç of dilimden dökülen yaprak yaprak toprağa Mehmet Toker
'Yüreğin bir volkansa eğer, avuçlarında çiçekler açmasını nasıl umabilirsin? ' [Halil Cibran]

Adanadan bir trans erkek 29 yaşında geçen yıl göğüs ameliyatı olmuş ve eylülde sustanona başlamış
Özel bir hastanede endokrin kontrolleri yaptırıyor 21 günde 1 doz
Kestirmeden gitmek istiyorum ailem desteklemiyor özelde rahim ameliyatımı olsam sonra kötü olur mu? Prosedürü kendisine anlattım mahkeme kararı yoksa o ameliyatı doktorlar yapmaz
İlerde hakim ameliyat raporunu getir dediğinde o hastanede suçlu duruma düşer
Ankara’daki arkadaş kapalı rahim ameliyatı tam bir fiyaskoyla sonuçlanmış
Kapalı opere açığa dönmüş ve nasılsa bir böbreğin yarısı kesilmiş kazara.
 Tel dikiş atmışlar böbreğe ve bir ay sonra gel bakalım dikişlere demiş dr
Tazminat davası açıcam diyor arkadaş. Üç günde ayağa kalkacaktım on gündür yatıyorum ve 
en az iki ay işe gidemeyeceğim
Gece ateş üşüme iki saat sonra sayıklarken uyandım ateşten
Ter attım sabaha kadar açıldım kapandım zor uyudum hormon etkisi
KUPA ÇEKME SETİ: medikallerde var
Kullanımı: min 5 dk max 15 dk mandalı sürekli çek bırak, kupa hep pipi üstünde olsun.
Mastürbasyon için kullanmayın
Tahrik olunca gerçekleşen ıslaklık: Vajina yakınında skene ve bartholin bezlerinin salgısıdır

Jiletle sakal komple gidiyor ya hoşuma gitmiyor ben de saç sakal düzeltici makine aldım
Ruhumun isteği bedenimin ihtiyaçları oldu şimdi ve ne hoş uğraşlar bunlar
Minoksil 3. Şişe bitti iki aydır sadece akşamları 5 fıs

Araştırma hastanesi endokrin dr ile görüştüm
Kan değerlerinde testo seviyesi çok düşmüş 240 vücuttaki çıkan kılların dökülmesinden belliydi
Normal bu 240 ben bir yıldan fazladır kullanyorum doktor bey 400 – 500 civarı olması gerekiyor
Yani benim için Hacettepe dışında kontrol çok da bilgilendirici ve yönlendirici olmuyor
Ne oldu yeni reçete yazdırdım
Karaciğer değerleri nasıl efendim? Biraz yüksek hacettepenin verdiği kolesterol diyet listesini verdim okudu o zaman sen iki ay sonra mutlaka kontrole gel dedi
Kanda FSH LH ( yumurtalıklar ) EZ değerleri düşükse menopoz başlamış demektir

AŞK: ilk görüşte hissedersin ondan sonraki düşünceler hep o ilk an üstünden şekillenir. Es es den bir bilge

Film tavsiyesi DANİSH GİRL 2015 TRANS KADIN HİKAYESİ
Samsundaki arkadaşımın süreci Hacettepe’de başlamıştı 19 Mayıs fakülte hastanesi bizde de süreç işliyor deyince orda heyete girdi vs sonuç, heyet Hacettepe’ye sevk etmiş.
Kader arkadaşlarım ve tam da her şey yoluna girdi rahatladık havasındayken dalgalar gemiyi alabora eder. İlki İstanbul’daki yıllarca aynı evde ailelerden ayrı hem çalış hem oku her türlü zorluğa birlikte göğüs ger ve sonra pembesi mavi olsun sevgili de yalan. kim haklı kim haksız bilinmez tabii, tren rayın oturduktan sonra böylesi durumlar insanı sarsıyor denge fln kalmıyor.
Diğeri karadenizde beş yıllık bir ilişki; sen iki bin liralık telefon hediye et sonra da bir GB internet yetmiyor bana iki GB al desin kız
Alamam her ay deyince sana paranla mutluluklar benden başkası seni beklemez zaten
Tipik kadın tripleri fakat biyolojik erkekte olmaz böyle bir şey
SPOR: BESLENME UZMANI -- Sen sporcu değil spor yapan insansın
Spordan önce kahve içi vücudun uyarılsın meyveye devam yumurta yerine daha çok peynir ye.
Kaşar peyniri en yağlı peynir
Kahve içtim ve mide bulantısı ishal o gün spor yarım kaldı. Antrenöre sordum bazılarının kafeine alerjisi olabiliyor. Sen içme kahve dedi.
Kahvaltı: beyaz peynir kaşar peyniri labne peyniri lor yeşil zeytin siyah zeytin bal salatalık domates
11:00  -  muzlu yulaf elma
Öğlen: Yoğurtlu makarna muz akşam tavuk sote yoğurt
YAĞ YAKMAK: 220 – 40 – YAŞ- =180   180/650= 117 Yani Nabız 117 sonrası bende Yağ yakımı
Spor yapanlara doyurucu bir ara öğün, tarif Eskişehir’deki kraliçeden:
Bir bardak kısırlık bulgura iki bardak sıcak su… Bir kenarda bulgur şişerken tuzunu atın.
Zeytinyağında kuru soğanı şeffaf olana kadar yağda döndür salçayla biraz çevir sonra
Sıcak suda şişmiş kısırlık buğdayla bunları karıştır.
İnce kıyılmış yeşil soğan Maydanoz dereotu  marul turşu hepsini karıştır. Biraz daha zeytinyağı tuz pulbiber ve limon dök. Afiyet olsun
Tekrar ısıtılmaz besinler.
Mantar tavuk ıspanak: nitrat ısıtılınca nitrite dönüşür yani zehire  kereviz yumurtada ısıtılmaz.

Dergide yazar  - Trans kadınla sohbetten
Penisini seven kadınlar var fakat vajinasını seven trans erkek hiç rastlamadım
Toplumsal erkeklik pipisi olmayınca erkek olmadıklarını zannedenler olacak diye bir istek çünkü
Mahalledeki berberim de penis yoksa yarım kalırsın erkek olamazsın demişti
Trans kadınlar ve trans erkekler sevgiye muhtaçlar ve rahat kandırılabilirler maddi ve manevi
Gayler karşılarındaki her ne kadar bir kadın olsa da onları erkek olarak görürler t kadın
Lezbiyenler de  karşılarındaki her ne kadar bir erkek olsa da onları  kadın olarak görürler t erkek
“ Cinsiyet geçiş sürecinde ameliyat olmamızı istemeyenler ise aslında eşcinsel ya da biseksüeldirler
Yani bizi biyolojik bedenimizle benimsemektedirler.” M toker

20 03 2016 Pazar

Çenemdeki boşluk kıllanmaya başladı vücuttaki dökülenler geri dönmedi hala
Belki birkaç ay sonra yani testo 500 seviyesini görünce kıl artışı olur
Akdeniz üniv tıp f hastanesinin laporoskopik cihazının kamerası bozukmuş. Yakında düzelir tabii

Edirne Trakya üniversitesi Doktor Hüsamettin Top
istenen belgeler: Mahkeme kararı ve hastane raporu
Opere penis
Penis kafası ve idrar yolu
Testisler ve implant – mutluluk çubuğu yani -
İsteğe bağlı ve tabii hastaya da bağlı 2. Operede hepsi biter
İlk opere 7 saat sürüyor ve en az 10 gün hastanedesin dikişler 1 ay sonra alınıyor. Ameliyat ücretsiz

TRANS ERKEK HAYATI
Sustanon ya da nebido
Minoksil ya da badem yağı sarımsak hint yağı karışımı sakal çıkması için beard serum olmadı
Binder sargı bezi ya da sporcu atleti
Permatik – saç sakal makinesi
Sivilceler için kremler Kükürtlü sabun özel duş jelleri
Orkid -- Ayakkabı içi topuk
Prostetic penis ya da çorap  -- Cepli don
Kimlik yerine fotokopisi ya da ehliyet
Polis gbt kimliksiz sokağa çıkmak ezberden kimlik no söylemek
Sakallar çıkınca kirli sakal bırakmak  -- Berberde saç sakal usta demek
Rahim ameliyatı olmamışsa o bir haftalık dönemde aynı belirtileri yaşamak: karında ağrı  vücutta şişlik agresiflik
İlişkilerde acaba beni böyle kabul eder mi endişesi sanki hastalıklıymışız gibi.
Bunu biz kendimize mi yapıyoruz yoksa gerçekten endişemizde haklı mıyız?
Hormon enjeksiyonu sonrası birkaç gün o tarafa yatamamak oturamamak ateş üşüme

Posta gazetesi: Haydar Dümen:
32 yaşındayım kadınları cinsel obje olarak görüyorum sadece
Penisim 20 cm kadın görünce odadan kaçtı ne yapmalıyım
18 yaşındayım penisim 17 cm küçük. Nasıl büyütürüm
13.5 santim normalin normali bir boydur. Birçokları gibi senin dünyadan habersiz şaşkın kız arkadaşına bir selam götür, aynen şöyle söyle: “Vajinanın uzunluğu 8 santim. Girişteki 2 santimlik bölüm duyarlı. Üst tarafı tamamen hissiz

24 03 2016 Perşembe
8. asliye kalemini Öğlene doğru aradım . kesin karar çıktı mı? Evet çıkmış. Bir miktar avansınız var onu da verelim. Tamam öğlen gelirim adliyeye gittim
İlk defa sıkıntısız mutlu halde adliyedeydim. Kalemde doğrudan müdüre hanımla konuştum
Sabah aramıştım. Tamam biliyorum şurdaki dolaba ayırdım senin dosyanı bana verir misin? Olur
2015 dosyası kalın bir şey… Aynısı bende de var evde
Kesin kararı dosyadan çıkardı kaç tane istiyorsan fotokopi çektir. Sonra da vezneye git
Avans 41 tl dedi veznedeki memur ve 5 suretin ücretini kesti 8 lira bana kalan 33
Makbuzu ve dosyanın aslını müdire hanıma verdim. İki aslı gibidir kağıtlarını aldım ve bitti.
Hayırlara vesile olsun dedim. Size de çok teşekkür ederim. Rica ederim.
Kolay gelsin iyi günler. Sağ ol iyi günler.
Asansöre bindim elim ayağım birbirine dolaşık ceketin iç cebinde kesin karar.

26 03 2016 cumartesi

KADIN OLARAK DOĞMADIK. KADIN BEDENİNDE ERKEK OLARAK DOĞDUK HEPSİ BU

Nebido 4 yıl olmuş, enjeksiyondan sonra 1 hafta ağrı üstüne oturulmuyor yatılmıyor. Yürüyüşle de geçmiyor          Sustanonda da aynı yani bende.

Bu yıl Eskişehirli sayesinde shazamlamak diye bir tabir sözlüğüme girdi, akıllı telefona shazam’ı yüklüyorsun , ortamdaki şarkıyı seninle dinliyor sonra da şarkının videosunu gösteriyor.
Kaset sarmalı yıllardan nereye geldik biri dese böyle bir şey olacak inanmazdım
90 lık boş kasetlere şarkı kaydeden bir neslin evlatlarından biriyim. Tavernacıların zamanı lisedeydim

29 03 2016 Salı

Üçüncü haftaya doğru testo seviyesi düşüyor galiba ve ben bir hafta sinir huzursuzluk idrak yolları tıkanıklığı ve odaklanamama problemleri yaşadım
Ve bizim camia,trans erkeklik yaşanmışlıkları dışında sohbet etmek isteyen birkaç kişi.
Mahkemede hakim ne sorar hastaneden randevu alamadım hangi doktorun göğüs ameliyatı iyi?
Grupta çok ekstra bir durum yoksa her sorunun yanıtını arayıp buluyorsun.
Biz bize yapıyoruz işin aslı, sahte sustanon satışı,bir ürünün hırsızlığı, en çok da ameliyatlar konusu… Ben memnunum penis ameliyatından diyen kaç kişi objektif bir açıklasa… Ben his istemem önümde santim  santim şekli ne olursa olsun bir organ dursun diyenler var.
Evleneceğim kızın ailesi penis istiyor diyenler tabii kendilerine göre haklılar…
Ben mi? Cinsel isteğimi tatmin edebiliyorum kendimce, tabii ki bedensel ve ruhsal anlamda rahatlıyorum. Bu boşalmayı yaşayamazsam 15 santim ne işime yarayacak,endişem bu yönde benim.

Sevgiler Mehmet toker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ankara özlenirmiş

selamlar arkadaşlar; antalya ve ankaranın ağustos ayı şimdi nasıl, bilenler ses etsin bana.  yukardaki fotoğraf kızılayda çekildi...