BİR İLKBAHAR SABAHI

BİR İLKBAHAR SABAHI AYNAYA BAKIP GÜLÜMSEDİN Mİ HİÇ?
  ÇILGIN GİBİ KOŞARAK SAKALLI YÜZÜNÜ YIKADIN  MI HİÇ?
      O SEVMEDİĞİN ADINI BİR KALEMDE SİLDİN Mİ HİÇ?
       
BİR TRANS ERKEK ŞARKISI
Selamlar;
iki hal hatır sorsam hoş beş de ederiz di mi arkadaşlar...
üç beş gün önce makineyle çeneyi bıyıkları bırakıp kendimce şekil verdim sakallara.
yazlık olsun yüzüm de dedim üstüm başım açılıp saçılmış madem.
sağlık ocağında dün sustanon yine... sabah  10 suları kanıma giren ilaç akşamüstü 5 gibi popoda acı ateş yanma  ve vücut geneli üşüme şeklinde kendini gösteriyor.
gece ateşten her yanım alev aldı,yorgan değil meşaleler üstüme atılmıştı sanki yatakta.
sabah ter içinde uyandım. bu defa üstüne yatamama sorunum olmadı. hemşirenin eli hafifti.
diğer sustanon kullanan arkadaşlar da öyle diyor
ateş üşüme üstüne oturup yatamama hatta bacakta ağrı yürüyememe
benim tahminim yarısından çoğu hemşirenin becerisi gerisi de enjeksiyon sonrası yürüyüş yapmak gibi bizim elimizde olan şeyler.
bazı arkadaşların yaşadığı hormon etkisi:
 3 gün önce ilk sustanon iğnemi vuruldum. İlk vurulduğum gün hiçbir ağrı, sancı hiçbir şey hissetmedim yalnızca gece olunca iğne yeri acımaya başladı. Velhasıl bugün 3. gün ve iğne olduğum yerin içi yan tarafa doğru işaret parmağımın büyüklüğünde şiş, sert ve sıcak elde değmiyor çok acıyor. İlk iğnem olduğu için ve böyle bir durumla karşılaştığım için endişelendim acaba hemşire iğneyi yanlış vurmuş olabilir mi diye

Ben hala her igne olduğumda böyle oluyor 30 ay gecmesine rağmen.
Normal olduğunu düşünüyorum. Kas içi ve yağlı enjeksiyon olduğu için böyle bir etkisi var maalesef.


 Yaklaşık 9 aydır hormon kullanıyorum ve yürüyüş yapmama rağmen vurulduktan sonraki 1-2 gün hala ağrı ya da sızı olabiliyor bende de. Tüm kas içine vurulan iğnelerde pamukla ovmak yanlış, vurulmanın hemen ardından direkt pamuk ile sert bi şekilde bastırıp çekmek gerekiyor. Ve özellikle daha önemli olan, hemşireye ampulü enjektörün içine çekerken köpürtmemesini ve bir de popoya vururken çok yavaş enjekte etmesini söylemenizi tavsiye ederim. Ben birkaç aydır her seferinde üşenmeden söylüyorum hemşireye, baya fark etti neredeyse yok oldu ağrı olay

ameliyat izni ne oldu tıp fakültesi ne dedi artık ameliyat ol diyen arkadaşlara selamlarla biraz daha kafamı toplayayım yazarım dostlar.
malum unutkanlık dikkat dağınıklığı fikirlerin deli fırtınalarla savrulması 1 yıldır yaşadığım sustanon vesilesi hep. ama ne,şikayet yok yola devam.


                       

   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları