HACETTEPE İKİNCİ KURUL DA OLDU DA BİTTİ MAŞALLAH

       Selamlar dostlarım;
Nabersiniz? çarşamba günü hacettepede ikinci kurul gerçekleşti. Psikiyatristim geçen perşembe öğleye doğru aramıştı. iki aralıkta kurul var gelebilir misin? Tabii ki gelirim dedim baş dönmesi ve kulak çınlamasıyla beraber. salı sabahından perşembe akşamına kadar yolculuk otel hastane arkadaşlar doktorlar yollar kar soğuk ve yağmur...
    Rahatladığımı bugün hissediyorum henüz. tam bir yıl sonra omuzlarımdan büyük bir yük kalktı. kuruldan ameliyatlar için rapor çıkıyor. bugün sabahtan adliyeyi aradım. hastaneye yazı gönderilmiş. bu kez hacettepeye sordum, benim doktorum bir aylık izne çıkmış, mahkemeden yazı gelmiş ve doktorcum cevabını da yollamış. sağ olsun işte bu yüzden seviyorum işini benim gibi takip ediyor.

   Yazılacaklar çok fakat pilot kafası mı astronot kozmonot havası mı lazım bana,çok yorgunum.
düşüncelerimi sıraya koymalıyım tren katarları gibi...
   konumuzla alakası yok ama bu aralar denk geldi televizyonda yerli komedi filmi: bana masal anlatma. geçen hafta da deliha'ya baktım. gülmekten karnım ağrımıştı.
ikincisi kara bela oyy oyyy... oyuncular döktürmüştü.
son iki filmde de oyuncular hemen hemen aynı. gerçekten iyi hikaye ve iyi oyunculukla muhteşem mekana ya da  süper teknolojiye gerek kalmıyor.
sinema tv okumanın sonucu yani mesleki deformasyon yaşıyorum.
birkaç güne sizlerleyim. bu arada ben gerçekten mehmet toker
kurul için doktorum canım, bana mehmet toker diye seslendi
sevgiler
yakında görüşmek üzere

Yorumlar

  1. hep beraber mutlu günlere ahmet kardeşim ....
    dünya da ve doğada 2 el kompresör ,
    ,ve hava kurutucu konusunda teknoloji çok ilerledi ancak ben gelişen teknolojiden yararlanmak yerine kendim elekronik birşeyler geliştirdim şimdi tanıtım yapmak istemiyorum çünkü çalınabilecek bi proje patent işi bitsin sonra yayınlayacağım ...
    http://www.kompresorservisi.com.tr
    http://www.kompresoralsat.com ; hibrit yöntemi teknolojik yapılar çok etkin , export :) http://www.mikrodew.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları