EKİM'DE ANKARA MACERASI II

mayıs 2015

ekim 2015














27 10 2015 Salı günü
Sabah uykumu almış mışıl tatlı uyumuş yataktan kalktım. Otelde açık büfe kahvaltımı yaptım.
Ne yapayım, saat erken henüz derken hadi çık bakalım caddeye dedim kendime
Sakarya bulvarından Kızılay AVM’ye serin ve güneşli havada ağır ağır yürüdüm
Renkli çorap severim mavili yeşilli turunculu…
Öğlene doğru tekrar otele döndüm üzerimi değiştirdim gömlek kravat
Psikiyatri bölümü kapısı açılmadan baktım koridor dolu. Sekreterler 13.30 olmadan geldiler sağ olsunlar
Gelen herkesten kimlik istediler bana kimlik numaranı söyle dediler.
Hatırlıyorlar demek onca zaman Hacettepe yolunu aşındırınca.
Saat üçte doktor xxx hanımla randevum var,sıraya yazdım. Teşekkür ederim
Tam saatinde A…. Toker diye seslendiler kapıdan, öğrenciydi sanırım kendisi.
Yanına yürürken ama xxx hanım benim doktorum dedim. Tamam dedi
Girişten sola dönüp ikinci odaya giriyoruz doktorum ayakta karşıladı beni, el sıkıştık.
Merhaba xxx hanım merhaba. Nasılsınız? Teşekkür ederim siz? İyiyim.
Ağustosta gelmiştiniz değil mi? Evet testosteron çok yüksek çıktığından 21 günden 28 güne düştü periyodum.
Sustanon kullanıyordun sen di mi? Evet en son mayısta görüşmüştük. Çok değişmişsin, sesinde çok fark var,  sakallar iyice çıkmış.
Sesimin pek farkında değilim siz dışarıdan daha net görürsünüz.
Endokrin altı ay sonra gel dedi ben şimdi sizin için geldim.
Ağustosta kadın doğuma plastik cerrahiye geldim onlar dosyaya bir şey yazmadılar ama.
Yok sorun olmaz bilgisayarda görünür senin girişin. Tamam
Kadın doğumda sana neler söylendi. İki çeşit ameliyat yapıyoruz kapalı ve açık dedi doktor
Kapalıda iki gün sonra taburcu ediyoruz iyileşme süresi daha kısa sürüyor açığa göre.
Açıkta en az bir ayda vücudun toparlar dedi. Sen ne düşünüyorsun?
Tabii ki kapalı. Sezaryen ameliyatı gibi bir şey açık olan, karnın kesiliyor ve onun sancısını bir ömür çekiyorsun.
Burada mı ameliyat olacaksın? Bilmiyorum burada olan arkadaşları çok duymadım. Birkaç kişi olmuş onları da ben tanımıyorum. Genelde İstanbul’da bir hastane bu ameliyatı rutin yapıyor artık.
Orayı düşünüyorum ama İstanbul sonuçta hastaneden iki günde taburcusun sonrası sorun, hemen yola çıkamazsın. Dört beş gün İstanbul’da bir refakatçiyle kalmak lazım.  İstanbul’u da hiç bilmiyorum.
Buradaki hastaneleri araştırdın mı? Arkadaşlarına bir sor istersen. Tamam Antalya’da yok mu doktor?
Var ama sabıkalı, trans kadın Doğa ‘yı ameliyat etmişti, gerek yok riske girmeye. Anladım
Peki penis ameliyatı olmak istiyor musun? Evet. İstanbul’da doktoru biliyorum birini ameliyat etmiş
Memnun kalmış ama görmeden yani fotoğraf olsun bir yargıya varmak zor. 60 bin lira istiyor
O parayı nasıl biriktireceksin? İki seneden önce penis ameliyatı aklımda yok. Önce vücudum iyice bir şekle girsin. Kolay değil o ameliyat.
Neler yapıyorsunuz? Haziranda spora başladım
Çok güzel. Göğüste omuzlarda biraz kas yaptım. Göğüs ameliyatı olmuş muydun sen?
Şubatta oldum. Bakalım şurdan bilgisayardan kontrol etti. Evet şubat.
Demek bilgilerimiz dijital ortamda da kayıt altında. Sevindim buna.
Mahalledekiler ne diyor seni böyle görünce? Otuz yıldır aynı mahalledeyiz onlar dış görünüşümden dolayı erkek Fatma derler ya öyle biliyorlar beni. Şu anki durum da onları çok da şaşırtmadı. Apartmandaki komşuların kimi uzaktan bakıp gözünü kaçırıyor kimi eskiden konuşurdu şimdi bir şaşkınlık bakışıyla yürüyor bazısı da buna ne olmuş diye bakıyor. Sorsalar söylerim. Soran oldu mu hiç? Hayır. Annen Ahmet diyor mu artık sana? Mehmet diyor.
Ahmet ne oldu? O iki yıl önce de kaldı. Peki kimlik ismin Mehmet mi olacak? Alıştım Mehmet’e öyle olacak bu durumda. Kahvedekiler de Mehmet diyor zaten. Onlar bir şey diyor mu sakalına?
Bazıları kes diyor ama ben böyle seviyorum diyorum. Beni hiç sakallı görmediler alışık değiller, önceden tıraş oluyorum sanıyorlardı. Onlara benim durumumu anlatmadım ilk günden erkek biliyorlar beni.
Hormonun etkileri nasıl sende? Kıllanmalar arttı bacaklarda karında. Ruhsal yönden nasıl peki?
Sinir yapıyor mu? Yok bazen oluyor ani gelişip anında sönen türden. Arada sırada o da.
Hatta bir yıl öncesine göre daha sakinim. Neden? Yıllardır bu hali bedeni istiyordum neden kötü olayım.
O zamanlar yüzüm daha feminendi şimdi daha delikanlı oldum.
Bazen ruhsal iniş çıkışlar yaşıyorum, canın hiçbir şey yapmak istemez ya öyle birkaç gün sürüyor geçiyor iyiyim sonra. Yani öyle depresyondaki gibi aylarca değil o isteksizliğin. Yok hayır.
Mutlu musun? Evet.  Peki. Telefon numaran vardı değil mi bizde? Evet
Ben tekrar alayım numaranı kurul olunca ilk çağrılacaklardan birisin.
 Teşekkür ederim Kasım 2013’te başladım iki yıl oldu artık bitsin bu süreç. Tamam.
Altı kasımda duruşmam var, artık söylerim kurula çağıracaklar diye. Başka güne ertelenecek ama hayırlısı artık. Mayısta size yazı göndermişler ama siz cevap yazmamışsınız.
Öyle mi? Hazirandaki duruşmada bana öyle söyledi hakime hanım
Öyleyse ben tekrar bakarım gelen mahkeme kağıtlarına yazı yazarız ya da başka ne yapabiliriz onu sorarım. Olur siz bilirsiniz.
Aralıkta kurul olmazsa üç ay sonra ocakta görüşmeye gelirsin. Endokrin kontrolünü de gelince yaptırırsın. Peki xxx hanım. Ben Antalya’da yaptırırım testleri üç ay olunca. Görüşmek üzere görüşürüz kolay gelsin iyi günler. Her görüşme sonunda doktorum xxx hoca sorup geliyorum derdi, demedi bu defa.
Ayaklarım yere basıyor muydu psikiyatri kapısından iki kat nasıl çıktım, serin hava yüzüme çarpınca biraz kendime geldim. Evden uzakta her zaman aradığım insana anlatayım bir an evvel derken hiç de haksız değildim zira annemden de çok iyi beni tanıyor.
Otel odamda kravat gömlek bir yanda ben koltukta, üşümüş şaşkın heyecanlı biraz aç…
Çok durmadım yine attım kendimi sokağa. Önce çay sonra aylak aylak bir aşağı bir yukarı cadde boyu. Giderken bir yerde ayaküstü atıştırmalık dükkanlardan biri dikkatimi çekmişti.
Dönüşte DOİS İskenderun usulü döner - kızılay sakarya blv
başta bir tereddütle mekana girdim 5 liraya dürüm ve ayran. kasada 15 kişilik sıra herkes tavuk dürüm istiyor ben de aldım.ayranı açtım bir ısırık aldım offf her şeyi tam ayarında bir döner. karşımda siyahi gençler nasıl iştahlı yiyorlar.
Tek başına en iyi çay içilir ve 20 suları hava soğurken otele 7-24 sıcak odama dönülür.
Biraz tv biraz meyve ve yarın sabaha yolculuk vakti için ufaktan bavul hazırladım.
Ertesi gün kendiliğimden 08.30 a uyandım duş aldım ve bir saat sonra resepsiyondaki takım elbiseli adama iki üç ay sonra görüşmek üzere diye yola çıktım.
Taş fırınlı simit dünyasından bir simit aldım yanına bir vişne suyu.Sabahları kan şekerim düşük oluyor. Kızılay'dan aşti’ye yirmi dakikada vardım. 10.30 Antalya otobüsü 19 numaralı perona geldi bagajı verdim
Etrafta Suriyeli mülteciler azalmış gibiydi. Otobüslerin geneli doluydu,Pazar günkü seçimler için insanlar yola düşüyordu. Ben de yanımda kim oturacak kaygısı taşıyordum iri yarı biri olmasın da cama yapışmayayım istiyordum.orta kapıdan girdim zayıf uzun boylu esmer hafif sakallı üniversite öğrencisi tamam rahat rahat sekiz saat yol giderim şimdi dedim içimden.
Önde teklilerde karı koca bizimle yer değiştirmek istiyormuş,yan yana oturmak için. Çok iyi tabii ki olur dedik.Afyona kadar 4 numarada mp3 dinledim. Afyonda mercimek çorbası ve sebzeli makarnayla gözüm açıldı. Üstümde yeşil uzun kollu gömlek üşümüyordum bu mevsimde afyonda. Geçen yıl nasıl içim titriyordu soğuktan ayazdan. Hep bu sustanon yüzündenOtobüste beni bir sürpriz bekliyordu,karı koca eski yerlerine oturmuşlar iyi madem. Kalan üç saat yine kulaklıkla şarkılar…
Hava kararmadan terminal ve on dakika servis bekleme ve 18 suları ev. Bir macera daha sona erdi, güzeldi değdi. o kadar yanıma not defterimi aldım fakat otel odasındaki iki gece tek kelime yazamadım. sonuç, yaşarken yazılamıyor yaşanılanlar.
Hormon ve etkileri ayrı bir yazı bahsi dostlarım onu da pek yakında…
Sevgiler Mehmet Toker


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları