Ağustos ve Antalya

19 08 2015 ankara sabahı
Günaydın dostlarım;

gri ve tabii ki nemli bir Antalya sabahında çayım, not defterlerim ve yorgun halimle burdayım.
biliyorum çoktandır yazamıyorum. evde misafirim var şimdi uyuyor o. Ankara'daki arkadaşımla beraber döndük. ben giderken otobüsü ve 8 saati tercih ettim  dönüşte bayın ısrarıyla uçağı tercih ettik ve 5 saat toplamında 1 saat uçuşla ankaradan Antalyaya indik.
filmlerdeki gibi havalı  uçak koltuklaır hikayeymiş. bu arada ikimiz de ilk kez uçakla tanıştık.
ankaraya rutin kontroller için gittim. psikiyatri endokrin. fazlasında hacettepe ikinci kurul için gerekli konsültasyonları yaptırdım: plastik cerrahi ve kadın doğum
endokrin sonuçları:
anlat anlat diyorsunuz da bugün deniz planımız var arkadaşla ve güneş de pek nazlı sabah sabah.
yakında görüşürüz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları