ŞİİR HATIRINA

sabah sabah kafamı açan bu şiir hatırına günaydın dostlar



travmatropizma 1

dünya derme çatma bir yerken
bitkilerin irkilmesiyle açıklanıyor şeyler
bir uyarının sessiz halinin
fotosentez yapması misal
4 adet pirol halkasından
kolektif isek birlikte alınıyor kararlar
suyun tuzluluk oranına bakınca
ilk defa Hint Okyanusu’nu gören çocuklar
onların serin çınlamasıyla işte
mümkün olabilir sahici zaman

Anita Sezgener



mesela aşkın gözyaşları çiçeğinin haftalardır tomurcuklanmasını seyretmek ve merakla onlardan ne çıkacağını görmek istiyorum. balkonumda üç yılı aşkın bir zamandır benimle kendisi kaktüs çeşidi, ele batmayanlardan. 
şimdi diyorsunuz bırak çiçeği böceği de kendini anlat.
iki gün geceler de dahil buna oldukça hareketli yaşandı. Ne mi oldu?
gece ateş basmalarından ayaklarımın altı nın dahil yanmasından yatakta hareketli saatler geçirdim.
gündüz de tabii yorgun sabahların etkisiyle uykusuz ve halsiz gündelik işleri yapmakta zorlandım.
özellikle akşam üstü saatlerinde başlıyor sıcaklık yayılması. On dakikadan fazla yürüyünce de yazın 40 derece sıcakta üstümde kabanla yürüyorum modu içine girdim.
kış günü sıcaktan terledim yani.

ikinci kanama dün oldu. aslında iki gün gecikti. ve sabah işareti silik pembe renkten verdi ve tahmini 15 saat sonra geldi.
hem psikolojik hem de fiziksel anlamda testocum trans erkekleri zorluyor. tatlı gel gitlerdeyim.
yüzüm tombul olmuş, hem diyettesin hem kilo mu aldın diyor arkadaşlar, kahvedeki abiler falan.
hormon etkisi diyemiyorum tabii ki. sakallar çıkıncaya geçer hormonun vücuttaki ödem hali.
sonra yine yazarım dostlarım.
sevgiler


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları