27 Ekim 2014 Pazartesi

EKİM GÖRÜŞMESİ ANKARA



Dostlarım merhabalar. Nasılsınız?
1 haftada çok şey değişti. Ruhumun dilini çözen biri aldı beni hayatına.
Güneşin tadını çıkarıyorum doya doya J)))))))
Ama önce 09 10 2014 Perşembe 15 suları hacettepeyi anlatayım sizlere.
Süreçteyiz ya malum sürünüyorum. en son Ağustosun ilk haftası görüştüm sevgili doktorumla.
Kurul olmazsa iki ay sonra yine gel demişti dr.
 Bayram öncesi telefonda sordum kurul tarihi yakın mı? diye...
Belli değil. – siz iki ay sonra gelin demiştiniz. Tamam sen gel. Beni bul burda  - peki
Randevuyu aldım. Tabii başka bedensel faaliyet tarihini de göz önüne aldım fakat yapacak bi şey de yoktu. Ertesi hafta duruşmam vardı ve rivayete göre kasımda kurul olacaktı.
Çarşamba sabah yola çıktım. Fırsatçı zihniyet sahnedeydi otobüs yazıhanesinde. Çarşamba 65 TL
Perşembe 60 TL adam Perşembe gidin diyor mümkün değil randevum var hacettepede dedim
Ulusta muhtar misafirhanesi  var ben her gidişimde orda kalıyorum dedi. Tanıyor artık beni yardımcı olmaya çalışıyor ve hala onun için erkeğim. O pembe kimliği zaten hiç göstermedim. Ehliyeti boşuna mı aldık… akşam aşti deydim. Yağmurla karşıladı beni başkent.
Kızılaya indim. Orda da biber gazı hoş geldin dedi. Malum ko… olaylarını protesto edenler ve polis toma panzer kızılay sokaklarında… e haliyle iş çıkışı yapılan gösteriler sonucu otobüs seferleri iptal 2 saat yolların açılmasını bekledik arkadaşla.
Otobüs geldi ve 1 saat sonra evdeydik.               Onunla konuştuk biraz.  Şimdi yazarken bi şey hissetmiyorum ya o günler farklıydı duygular ona karşı… Evi taşımaktan konuştu biraderim. Ufacık ev ve dağdan inen kurtların hikayeleri anlatılırmış sitede…
Ertesi sabah kafam kazan gibi… yine de kendimi zorladım 10 sularında kalktım annemi aradım kalktım birazdan hastaneye gidicem diye.
Saat başı gelen otobüse bindim. Hava sıcaktı ekimde ankarada…
Dolmuşa bindim altındağ belediyesi köşesinde indim saat 11 40
Simit kahvaltım… gölgede bi duvar dibinde oturdum selfie yaptım durdum…
13 sularında indim psikiyatriye. Biriyle göz göze geldik. O beni tanıdı. Merhaba nasılsın dedi.
Tanıyorum seni di mi? Evet. Ben deniz …. …. İyiyim sen nasılsın?
Endoktrin kontrolüne geldim sonucu psikiyatriye göstericem. Sabah geldim hastaneye kan verdim sonuçları bekliyorum. İki birader kaynaştık orda. İstanbul efendisi…
Mesai başladı benim dr kapıdan girdi ben de peşinden girdim. Ben geldim hoş geldin. Bugün hasta bakmıyorum aslında.iki adli hastam var onlara bakıp seni alırım 14. 30 da randevum. Merak etme alıcam seni. Peki. Teşekkür ederim.
Ciddiyetim anlaşılsın diye gömlek kravat yelek giyip karşısına çıktım dr un.
İki ay içinde ne oldu? İzmirdeki kadınla görüşmüyoruz artık. Maddi manevi yordu beni.
Şimdi istanbuldan bi kadınla konuşuyorum arkadaşız. Yüz yüze görüştünüz mü hiç? Hayır
Beni istanbula çağırıyor bakalım giderim herhalde…
Peki hormon alınca ne olacak biliyor musun? Evet. Çok araştırdım. 3 haftada ve 3 ayda bir alınan iğneler var. Etkileri farklı.
Mahallede ne derler diye düşündün mü sakal çıkınca?
Onları ilgilendirmez benim hayatım.
Sosyal hayatın nasıl?
Trans erkeklerle haftada bir toplanıyoruz. Geçen yıl kurulan LGBTI örgütü var onlarla biraraya geliyoruz. eşcinsel ağırlıklı gelen bireyler genelde…
Translar hakkında onlara bilgi verdim ameliyatlar  Mahkeme süreci fln sunum yaptım avukatlar fln onlara yardımcı oldum.
Ne güzel.
Trans erkek gençler daha  17 - 18 yaşlarında ve dr kontrolsüz hormona başlamak istiyorlar
Yapmayın vücudunuza zarar verirsiniz. Hastanede sürece bi başlayın kendinizi tanıyın önce diye ikna etmeye çalıışıyorum.
Haftaya Çarşamba duruşmam var. Hakime ne diyeceğim heyet toplansın rapor gelsin diye bekliyor
Kurul tarihi belli değil diyeceksin dr ile görüşmelerim devam ediyor
Peki.
Kendini nasıl hissediyorsun? Ruh sağlığım iyi. Kurul toplansın hormona başlamak istiyorum
 Bi fiziksel değişim görmek istiyorum.
Anlıyorum acele ediyorsun bi an önce olsun diyorsun fakat benim elimde değil.
Tamam. Kurulu bekliyoruz biz de. 3 ay sonra gel görüşelim kurul olmazsa…
nasıl desem ben bana iyi geldim çözdükçe ruhumun dolaşık yollarını...
bi de seviyorum ya gökyüzüne bakmayı o durakta şiirler yazmayı.
öpüyorum her birinizi. sevgiler mcukkkkkkkkkkkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Denizli'yi Bedavaya Gezdim | DENİZLİ

bir gün ben de gideceğim Deniz